Skocz do zawartości

Instalacja INPA / NCS / NFS / WINKFP ...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Jak się nie możesz połączyć z Airbag przez ACSM to pewnie go nie masz, na początku produkcji go nie było, tylko SIM Safety Information Module,

z INPY menu e60

[ROOT_SICHERHEITSMODULE]

DESCRIPTION=Safety Modules

ENTRY= ACSM,Airbag ACSM,

ENTRY=,,

ENTRY= SIM,Safety Information Module,

ENTRY= SFZ,Satellite Vehicle Centre,

ENTRY= SZL,Satellite Steering Column,

ENTRY= STVL,Door Electronic + Satellite Front Left,

ENTRY= STVR,Door Electronic + Satellite Front Right,

ENTRY= SBSL,Satellite B Pillar Left,

ENTRY= SBSR,Satellite B Pillar Right,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

cześć,

 

zainstalowałem inpe, NCSa, WINKFP etc. Używałem tych programów przy e39 i e46 (odpowiednie sp datem mam). Wszystko działa, diagnoza, kodowanie, nawet zmieniłem soft w silniku. Zero problemów.

 

Mam problem natomiast z e87 polift. O ile w inpie pojawia sie kropka przy battery i ignition, to nie działa żadna komunikacja. nic, kompletnie cały czas błędy. Ściągnąłem sp daten e89 bodajże nr 50. zaden modół nie odpowiada... gdzie lezy błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Który to rok e87 , jak łączyłeś się z e46 (K-line) e39 (K-line i L-line) to pewnie nie jest wina interfejsu jest możliwość że inpa za stara, ale prawdopodobnie, zwłaszcza po 2007 roku, potrzebujesz interfejsu D-CAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
iMpy (i to jeszcze PL)? Takich cudow, to do BMW nie ma :)

 

Jeśli sam sobie przetłumaczysz na polski to jest, ja do e46 mam, nie wszystkie sterowniki tylko te co mi są do mojego potrzebne, ale jak przetłumaczysz kilka sterowników to nauczysz się tych najważniejszych zwrotów i INPA PL staje się do tego zbędna, ale do wnikliwszej diagnostyki się przydaje, tylko to zadanie dla cierpliwych, z jednym sterownikiem to kilka dni, a z tymi nowszymi to już o wiele dłużej, ja żeby się nauczyć bardziej zwrotów to zostawiam oryginał, a dopisuje tłumaczenie.

Do INPY najlepszy DecodeIpo13022011 coś jak Hex edytor, jest tylko i wyłącznie przeznaczony dla plików IPO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z inpą wszysko zainstalowane zgodnie z instrukcja i wywala error compiling script file .Wszystko poustawiane w zmiennych srodowiskowych com ustawiony na 1.uruchamiam inpe wybieram e60 potem silnik m54 bo taki mam i wywala error compiling script file instalowalem rozne inpy i zawsze to samo.Jest ktos z warszawy kto by to ogarną :mad2: wiem ze juz to bylo ale przeszukalem net i robilem wszystko wedlug opisow i nic.Mój system to xp pro.Pozdrawiam moje atko to e60 2004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie wcześniej używałem INPY v647 i było wszystko okej na e60 2004r. Teraz mam e92 2007 ,ogarnąłem 10.0.2 ale mam problem podczas instalacji. Mianowicie tools instaluję sie elegancko, zaś później przy instalprog po wyborze update x2 zaczyna sie instalować zaś po chwili wyskakuje taki błąd "UNLHA32". Wie ktoś może o co chodzi? Próbowałem na 2 laptopach i to samo ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam. Panowie wcześniej używałem INPY v647 i było wszystko okej na e60 2004r. Teraz mam e92 2007 ,ogarnąłem 10.0.2 ale mam problem podczas instalacji. Mianowicie tools instaluję sie elegancko, zaś później przy instalprog po wyborze update x2 zaczyna sie instalować zaś po chwili wyskakuje taki błąd "UNLHA32". Wie ktoś może o co chodzi? Próbowałem na 2 laptopach i to samo ;/

 

jak wcześniej instalowałeś inne inpy to pozostawały Ci foldery, musisz je wszystkie usunąć

NCSEXPER$$$

Entwicklungsdaten

NFS-Backup

jak coś to ściągnij sobie gotowca nowszego niż Ty próbujesz zainstalować http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+5.02+ENG+NCS+WIN+64bit

na XP i na 32bit Windows również razem z NCS 4.0.1

Edytowane przez Din76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Witam, mam problem przy uruchomieniu DIS-a. Ładowanie zatrzymuje się na komunikacie "WARNING: wd(1) now using polled interface". Jedyne co znalazłem na ten temat to, że jest to spowodowane zbyt małą ilością RAM-u. Ramu mam 1GB, z czego przydzielałem maszynie 512 i 768 mb i za każdym razem to samo. Dodam jeszcze że system to windows XP.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na Windows XP (zresztą na innych win 7, 8 , 8.1 też nawet 64bit) to powinno się mieć na jednej maszynie, na VMware tylko DIS 512MB ram wystarczy i instalujesz na głównym systemie XP Standard Tools 2.3.0 (Ediabas 6.4.7 INPA 5 ) lub jak masz XP 32bit to możesz zainstalować Ediabasa 6.4.3 (INPA 3) zwłaszcza jak masz starszy model BMW ale dla twojego e46 z 2004 roku to bedzie lepsza INPA 5 EDIABAS 6.4.7 instalujesz DiagHead, edycja pliku ediabas w EDIABAS\BIN i gotowe ,oczywiście jak instalujesz od podstaw np. na base v44 to sobie opuść, ściągnij gotowca, jak chcesz to dam ci namiary na działający DISv44 i v57, mogę Ci zdalnie zainstalować przez TeamViewer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie, jaka wersję INPA zainstalować do BMW E46 z kompem pod XP. Myslę że do modelu z 2003 roku nie potrzebuję najnowszej wersji co ????

Co polecacie w ten hardware i rocznik auta ?

 

Każdą zainstalujesz na XP teraz pytanie czy chcesz po angielsku czy po niemiecku?

jak po angielsku to polecam Instalator 10.0.5 INPA 5.0.1 EDIABAS 6.4.7 NCS3.0.8 jak chcesz linka to proszę http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+5.02+UPdate+na+WIN+32bit/INPA_5.01+INSTALATOR+10.0.5,3857273706.exe

 

starsza wersja INPA 3 EDIABAS 6.4.3 INSTALATOR 9.0.7 też ma swoje zalety takie jak możliwość przeskanowania całego samochodu E46 wszystkich modułów,

Edytowane przez Din76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Starsze wersje sa najlepsze kto ma pelna wersje developer moze czytac wrgrywac isn w ews ,a nawet dopisywac klucze do cas ,vin itd ale tylko na pierwszych sw cas'a ,na tej inpie inspirowaly sie takie firmy jak avdi czy bmw explorer

 

Też czytałem o takiej inpie i jej możliwościach ale nigdy jej nie widziałem, nawet żadnych rzutów czy filmów, choć w INPIE 3 nadal nie wiadomo do czego służy Winledi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nowsza INPĄ nie przeskanują tylu modułów co ta starszą ?

Możliwe że te wszystkie możliwości nigdy mi się nie przydadzą ale to moja pierwsza INPA w życiu będzie , więc jak będzie tak jak piszecie to zainstaluję starsza wersję.

Pewnien że wolę angielski i czytałem że cos tam można wrzucic tłumaczenie.

 

Aha i jeszcze w linku powyżej znalazłem coś takiego :

 

"Test wszystkich sterowników modułów E46.IPO dla INPY 5.rar"

Czy to rozwiązuje problem powyżej ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

tak to jest test całego samochodu bmw e46 wszystkich modułów, identyfikacja i czytanie i kasowanie błędów we wszystkich modułach od razu, jest on z najnowszej inpy fxx

jest po niemiecku w oryginale, ale to ja go przetłumaczyłem na Polski niestety błędy będą po angielsku lub po niemiecku zależy jaką inpe zainstalujesz, trzeba go dopisać do menu inpy, jak nie będziesz wiedział chyba w środku jest instrukcja instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

A sterowniki interfejsu ELM327 emulują port COM ? jeśli nie, to na STD:OBD się nie połączysz w Ediabasie instalujesz na port COM (RS232)

i na jego emulacje USB serial adapter (COM X) W EDIABAS\BIN\ Ediabas (plik konfiguracyjny) masz za pomocą jakiego interfejsu możesz się z INPĄ połączyć (w tym pliku się konfiguruje interfejsy) , a w folderze EDIABAS/BIN/ INI jest konfiguracja interfejsów. wypróbuj różne konfiguracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.