Skocz do zawartości

czytnik MK2 i problem z nawigacją


golab004

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem posiadaczem BMW od jakiegoś czasu , w środku mam radio z nawigacją , tą kreskową , tzw czarno-białą. Z tyłu jest czytnik MK2 , a mój problem polega na tym , że na ekranie tej nawigacji (radia) nie wyświetla się kompletnie nic , jest tylko pomarańczowe podświetlenie i na tym się kończy , choć radio , zmiana stacji itp działa bez zarzutów. Gdzieś wyczytałem że to może być problem czytnika mk2 , udało mi się zamówić i założyć czytnik , jednak problem pozostał. Sam jestem dość zielony jeśli chodzi o elektrykę , więc jeśli ktoś miałby pomysł , aby mi pomóc to prosiłbym o wytłumaczenie wszystkiego krok po kroku :) Zależy mi na naprawie tego , dlatego z góry dziękuje i jestem w stanie odwdzięczyć się jakiś sposób ( do dogadania ) ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a wyszła może aktualizacja mapy Polski 2015 do E38 Mk2? Bo nigdzie znaleźć nie mogę, jeśli byłby ktoś tak dobry to prosiłbym o link bądź chociaż informacje czy takowa mapa istnieje, z góry dziękuje ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogóle korzysta ktoś z tego forum ? Jest mnóstwo różnych tematów , ale żeby doczekać się jakiejś podpowiedzi to trzeba chyba na tace dać :D

 

 

A może ktoś ma jakiś sterownik do czytnika MK2 , bo kiedyś coś wyczytałem że można spróbować go ponownie wgrać aby na ekranie znów pojawiły się wszystkie funkcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywisbie że jest i wystarczy użyć głowy i.....szukaj:):)

Wszystko na tacy w tym dziale ale lepiej pisać ze nikt nie zagląda.To ja napiszę ze nikt nie czyta a potem ma problem sam ze sobą:):)

Co do drugiego problemu to masz tuner tv?

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto