Skocz do zawartości

Wymiana nawigacji e83


dedeks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem nowy na forum i nie znam się za bardzo na technicznych szczegółach. Mam pytanie odnośnie wymiany nawigacji w BMW X3 e83 z 2008 roku. Otóż posiadam nawigację monochromatyczną w radiu i chciałbym wymienić ją na nawigacje z kolorowym wyświetlaczem wysuwaną ze schowka. Czy to prawda że konieczna jest wymiana całej wiązki oraz wszystkich elementów zestawu. Dodam jeszcze że na wyposażeniu samochodu jest odtwarzacz DVD w bagażniku http://i.ebayimg.com/t/BMW-MK4-DVD-NAVIGATION-COMPUTER-E38-E39-E46-X5-MKIV-GPS-/00/s/NDM5WDc5OQ==/$(KGrHqJ,!pwFCss9RTL9BQ9O!KP8y!~~60_35.JPG zestaw głośnomówiący oraz zmieniarka CD w podłokietniku.

Jak rozpoznać model odtwarzacza DVD czy jest to MK3 czy MK4?

Czy możecie wyszczególnić jakie elementy należy wymienić oraz przybliżony koszt takiej wymiany.

Dodam jeszcze że w specyfikacji technicznej samochodu jest napisane: System nawigacji Business oraz System HiFi Professional DSP.

Prosze o porade bardziej doświadczonych posiadaczy X3.

Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MK4 ma napis DVD czyli tak jak na foto.MK3 to tylko płyty CD :mrgreen:

Wiązki pozostają te same ale nowe radio ,monitor ...wg mnie gra nie warta swieczki tym bardziej iż do tego systemu mapy nie są jakieś wypasione :mad2: :mad2:

Polecam lekturę http://moto.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=86&t=210199

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za linka ale jednak chcialbym oryginalną nawigację z komputerem pokładowym.

Jeszcze jedno pytanie: gdzie znajduje się tuner tv? Czy jest w tej instalacji gotowa wtyczka i wystarczy tylko wpiąć? I czy ten tuner obsługuje dvb-t?

Ile po kolei to wszystko kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach