Skocz do zawartości

Czy model X6 posiada jakieś wady?


Supermenowa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Podstawowa wada to koszty utrzymania, zawieszenie nie jest przystosowane do masy, wielkości i mocy auta i trzeba je naprawiać często. Rzadko kogo stać żeby kupić żeby kupić je z prawdziwym przebigiem do 100 tyś z polskiego salonu i zdecydowana większość do sprowadzane dieslem z przebigiem po 400 tyś., cofniętym licznikiem na 150-200 który został zalegalizowany na zachodzie w ASO i taki walony przebieg wychodzi potem nawet w historii. Pomijam już naprawiane graty sprowadzane z US. Miałem do wydania 100k i brałem pod uwagę x5 i x6, ale kupiłem 2 letnią 328i z polskiego salonu wstawioną przez klienta w rozliczeniu. Miałem pewny przebieg 60 tyś km. Mam samóchód na który mnie stać, a nie X6, którą podobno babcia Hegla lubiła jeżdzić w niedziele do kościoła. Za 100 koła to można kupić x6 z prawdziwym przebiegiem 300-400 tyś lub waloną z wymienionymi elemenami karoserii co też nie wyjdzie na czujniku. Przy takim przebiegu koszty napraw tego modelu będą kosmiczne w porównaniu do 3 albo 5. Wystarczy wejść na autoscout i zbaczyć z jakim przebiegiem są x6 w takich cenach, ale oczywiście ludzie myśla, że w Polsce kupią taniej niż ktoś zapłacił za niego na zachodzie i wierzą, a do tego dochodzi jeszcze akcyza 18 procent. Potem cieszą, się że mają x6 (chociaż nie stać ich było żeby ją kupić) do momentu aż zacznie się psuć, pomijam już nawet zawieszenie, która pochłania regularnie pieniądze i naprawa jest znacznie droższa.

 

Bardzo często użytkuję od wspólnika X6 4.0d, teraz ma przejechane 160 tyś i jest totalnie bezawaryjna! Zawieszenie jest mega i jest dostosowane do tego samochodu, wiadomo, masa robi swoje i na ostrych zakrętach daje znać o sobie, ale i tak prowadzi się lepiej niż większość osobowych aut i jakoś się nie sypie. Jest to genialne auto.

 

Nie gniewaj się, ale pierwsze, co nasunęło mi się po przeczytaniu Twojego posta , to Twoja redukcja dysonansu, że kupiłeś serie 3, a nie X6...(ale to tylko moje odczucia).

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 138
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie dzięki wielkie za opinie. Zastanawia mnie jeszcze czy warto Adaptive drive. Auta będę używał nie tylko w mieście ale na trasie gdzie dużo będzie zakrętów (trasa Kraków - Limanowa). Z tego co czytałem tu na forum większość jednak chwali sobie ten dodatek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki wielkie za opinie. Zastanawia mnie jeszcze czy warto Adaptive drive. Auta będę używał nie tylko w mieście ale na trasie gdzie dużo będzie zakrętów (trasa Kraków - Limanowa). Z tego co czytałem tu na forum większość jednak chwali sobie ten dodatek.

 

A ja mam mieszane odczucia, ale to tylko moje. Miałem e53 sport pakiet i tamta była sztywniejsza i lepsza na zakrętach niż e70 na włączonym AD. Z kolei na wyłączonym przycisku, jest hmmm...jakby gumowa, ciągnąca, niby komfort...ale nie mercedes :wink: A bejoter...to już poleciał! Wiadomo różnie można trafic, nawet z salonu :D ale bez przesady! Co do X6...mam nadzieję,że niby bliźniaki z X5 e70, to ma lepszą jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Samochód kupiony :D .

X6 2008 r. 3.5D Przebieg 172 000km. Polski salon jeden właściciel (tydzień temu odebrał nowe X6)

Sprawdzony w ASO Szczecin i u Draya.

Chciałbym wszystkim serdecznie podziękować za rady opinie i wsparcie.

Szczególne podziękowania dla Draya.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie. Czy to co jest u mnie

S2VAA CHASSIS & SUSPENS. SETUP"ADAPTIVE DRIVE"

S217A ACTIVE STEERING

to jest to co zmienia X6 w osobówkę?

Fizycznie mam tylko przycisk który niby ma utwardzić zawieszenie do sportowej jazdy. W sumie to i tak jest dość sztywno. Na kiepskiej drodze nie będę próbował a na autostradzie trudno wyczuć czy jest coś twardziej. Totalnie nie mogę wyczuć co z tym Adaptive Drive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam forum. Nie ma tematu "Planuje zakup X6" wiec pisze tutaj

Aktualnie poruszam się X1 z 2016r 2.0d 190km. Samochód bardzo fajny, niemały ekonomiczny i dynamiczny, ale chcę kupić coś bardziej "na wypasie". Z powodu moich gabarytów (197 cm wzrostu) nie mogę brać pod uwagi żadnych serii 1,2,3,4 - w grę wchodzą tylko X1/X3/X6 i F10 z przebiegiem do 100-120 tys i silnik diesel najlepiej 3.0d.


https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-x6-suv--gelaendewagen-2013-occasion?vehid=9279530&accountid=66707&backurl=%2Fautos%2Fbmw--x6%3Fyearfrom%3D2013%26yearto%3D2014%26make%3D9%26model%3D57%26vehtyp%3D10&yearfrom=2013&yearto=2014&make=9&model=57&vehtyp==vehiclePosition%3A6%20%7C%20sortingOption%3Ano_sort&packageName=member%3Aas24_professionalplus&sortingPosition=6


Oglądałem i jeździłem dzisiaj tą X6 vin - WBAFH 610000B4XXX - M pak, headup, softclose, adaptive led, komforty, radar, 84 tys km, 3.0d

Wymiany olejowe - tradycyjnie co 20 tys km :D , hamulce i filtry po wymianie, brak oznak demontazu elementow nadwozia, samochod przez ostatni rok przejechal 1 tys km , koła zimowe i letnie w dobrym stanie, samochód bardzo dobrze się prowadzi, hamulce lekko piszczą, bo auto stoi juz pare miesiecy przy salonie. Cena chyba dość wysoka (?) 31.5 tys CHF - ale jest możiwość zbicia ceny, bo stoi i sie kurzy już tylko. W tej cenie mogę również dostać dobrze wyposażoną F10 i to jest dla mnie dylematem.

Proszę o nakierowanie. Pozdrawiam

Edytowane przez Terapeuta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

F10 jest nowocześniejszą konstrukcją, mechanika/multimedia. Wyglądowo, na zewnątrz, a szczególnie w środku to widać. W końcu to seria F, nie E.

Będzie cichsze i lepiej się będzie prowadziło. Wygodniejsze, bo to limuzyna. Tyko trzeba uważać na prześwit i długi przód, aby przy parkowaniu nie uszkadzać plastików z dołu zderzaka (przy X1 nie musiałeś o tym pamiętać i tego prześwitu może ci brakować).

Dużo jeździłem X6. To taki fajny "czołg", który pomimo gabarytów, wysokiego środka ciężkości, pewnie się prowadzi, ale niestety przez to zawieszenie jest twardsze niż serii 5. Na plus wysokie zawieszenie. Przy twoim wzroście, wygodniej ci się będzie wsiadało, niż do piątki. Lepiej/wygodniej można wykorzystać bagażnik (szczególnie załadunek), niż w sedanie F10, chociaż nie jest za duży, płytki i ma wysoki próg.

X6 z ogłoszenia - wyposażenie, bezwypadkowość i mały przebieg, więc dla mnie warta swojej ceny.


Generalnie to dwa różne auta klasy premium - suv i limuzyna, więc najlepiej, jakbyś się przejechał.


Ja doceniam suvy za prześwit i napęd xdrive, (chociaż w F10 też go można mieć), bo z tego korzystam, więc prywatnie wybrałbym X6 (chociaż mam raptem 174 cm wzrostu i jestem szczupły :mrgreen: )

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F10 jest nowocześniejszą konstrukcją, mechanika/multimedia. Wyglądowo, na zewnątrz, a szczególnie w środku to widać. W końcu to seria F, nie E.

Będzie cichsze i lepiej się będzie prowadziło. Wygodniejsze, bo to limuzyna. Tyko trzeba uważać na prześwit i długi przód, aby przy parkowaniu nie uszkadzać plastików z dołu zderzaka (przy X1 nie musiałeś o tym pamiętać i tego prześwitu może ci brakować).

Dużo jeździłem X6. To taki fajny "czołg", który pomimo gabarytów, wysokiego środka ciężkości, pewnie się prowadzi, ale niestety przez to zawieszenie jest twardsze niż serii 5. Na plus wysokie zawieszenie. Przy twoim wzroście, wygodniej ci się będzie wsiadało, niż do piątki. Lepiej/wygodniej można wykorzystać bagażnik (szczególnie załadunek), niż w sedanie F10, chociaż nie jest za duży, płytki i ma wysoki próg.

X6 z ogłoszenia - wyposażenie, bezwypadkowość i mały przebieg, więc dla mnie warta swojej ceny.


Generalnie to dwa różne auta klasy premium - suv i limuzyna, więc najlepiej, jakbyś się przejechał.


Ja doceniam suvy za prześwit i napęd xdrive, (chociaż w F10 też go można mieć), bo z tego korzystam, więc prywatnie wybrałbym X6 (chociaż mam raptem 174 cm wzrostu i jestem szczupły :mrgreen: )

 

Dziękuję za odpowiedź. Jeździłem obydwoma - obydwa wygodne, ale myślę, że w tereny górskie X6 jest lepszym wyborem. Wykupiłem sobie jeszcze historie serwisu BMW, przeanalizowałem i będę się na ten egzemplarz decydował, tylko jeszcze cene utarguję. W przyszłym czasie mam zamiar domontować mu relingi (słyszałem, że bardzo łatwa robota) i kupię belki (na narty, rower). Chętnie bym również zapytał w BMW o doposażenie kamery cofania. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bez problemu relingi zamontujesz. W ASO kup cały kit montażowy (śrubki, podkładki) aby to było jak fabryczne, bo relingi używane dorwiesz raczej bez problemu. Kamerę cofania zamontuj w firmach zajmujących się doposażaniem i kodowaniem aut BMW. Też żaden problem. Na pewno ci się przyda, bo widoczność do tyłu przez tylną szybę w X6 jest skandaliczna i najlepiej cofa się używając bocznych lusterek.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.