Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Gość roland

Rekomendowane odpowiedzi

Corsaire, Caymana obowiązkowo trzeba wyposażyć w pewien element wyposażenia widoczny na poniższym zdjęciu... wtedy mamy "radość z jazdy" w pełni ;)

 

http://ramspeed.com.au/wp-content/uploads/2013/02/Porsche-Cayman-Transparent-Engine-Cover-Ramspeed-7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem posiadaczem BMW Z3 w bardzo dobrym stanie ale pomyślałem ze lepiej zmienić to na Z4 :D

Głównie chodzi mi o silnik 3.0 .

Jest to auto sprowadzone dwa lata temu z Francji i jest na sprzedaż chociaż nadal nie wiem czemu nie jest zarejestrowane .

Czy ktoś może zna to auto ? oglądał?

I jak sprawdzić historie auta z Francji ?

Tutaj w serwisie BMW nic nie mają .

Wklejam link z ogłoszeniem i proszę o pomoc i radę .

 

http://otomoto.pl/bmw-z4-3-0i-smg-sport-individual-jedyna-taka-C36091489.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem ... Byłem oglądałem . Auto przebieg raczej 177 lub 277 a nie 77. Całe malowane i to przez niezbyt dobrego fachowca :D

Sprzedającym przemiły Cygan ;)))) .

Reasumując : auto SZROT !!!!

Jeśli ktoś wie kto ma ba sprzedaż ładna Z4 3.0 manual proszę o info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

podepnę się pod wątek.

To moj pierwszy raz na forum BMW:)

Planuję wlaśnie przesiadkę z MXa do Z4. Myślę o 2.0 ale nie wykluczałbym mocniejszego wariantu (acz chyba ciężko bedzie w tym budżecie). Chętnie po lifcie.

Szukam auta do 50k PLN.

Znalazłem na OM dwie takie zetki:

 

 

Ktoś może zna te auta? wdzieczny będę za podpowiedzi. Jeśli nie - może coś innego do polecienia?

Z góry dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najwazniejsze w z4 sa fotele i kierownica.

Kazdy silnik w tym samochodzie sprawia frajde, chociaz przesiadka z mx5 do 2.0? hmmm, no chyba ze mx5 1.6...

Ale na zwyczajnych stolkach, szczegolnie tych skorzanych, czujesz sie jak ryba na kafelkach

Jak masz 50.000zl, to sprowadz sobie pewne auto z Niemiec, w wyposazeniu jakim chcesz, przy 2.0 masz mala akcyze

A jak mozesz to doloz i kup 3.0si - wtedy banan nie schodzi z twarzy

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę kolejna osoba co miała mx'a zmienia auto na z4 (też kiedyś miałem mx'a, wersje NA). Zależy na czym komu zależy, ja nie wyobrażam sobie zakupu innego silnika niż 3.0 w z4 (3.2 jest masakrycznie drogie). Ale do spokojnej jazdy pewnie 2.0 wystarczy.

 

W drugim ogłoszeniu ktoś przesadził z opisem wyposażenia: napęd na przód, EBD, typ COUPE, klimatyzacja dwustrefowa. I oczywiście auto bez wkładu finansowego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc forumowicze, tutaj Marcin (stary saabofil :P)

 

Podobnie jak kolega addi75, szukam Z4 do 50 kola i podobnie jak On natrafilem na te dwa egzemplarze :).

 

Czy ktos z Was moze wypowiedziec sie na tema tego http://otomoto.pl/oferta/bmw-z4-z4-piekne-2008r-ID6y6Hsh.html ?

Poza ewidentnymi bledami w opisie, nie rzuca mi sie nic podejrzanego w oczy, ale ja sie na BMW nie znam wcale...

 

 

Dziekuje za rady i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za porady i informacje.

po kolei:

przesiadka faktycznie z mx-a 1.6 (nb po lifcie), co oznacza, że przy z4 2.0 to i tak 40-konny upgrade:)

biorę to co mówicie o mocniejszych silnkach. znajomy używa 3.0si no i faktycznie gwarancja z jazdy murowana (btw też przesiadł się z mx-a).

znalazłem kilka sztuk na mobile.de (od 2.0 do 3.0) - sprawdzę co to za egzemplarze. Dramatyczna jest tylko akcyza powyzej 2.0 -> 18.6 vs 3.1%.

Wolałbym auto po lifcie (optycznie barzdiej mi odpowiada), a za 50 tys zdecydowanie łatwiej o 2.0 niż większy.

Zetti czyatłem, że używałeś zarówno 2.0 jak i 3.0 i z tego co widziałem pisałeś, że i tym "mniejszym" da się jeździć.

Swoją drogą co opórcz przeciwmgielnych, tylnych lamp i nakładkami odblaskowymi na zderzaku zmieniło się po lifcie (czytałem też o usprawnieniu wspomagania po 2006)?

a ja wracam do poszukiwań:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że 2,0 da się jeździć,ale jeżeli ma być to przyjemność z jazdy to będzie pewnie przez pierwsze dwa tygodnie od kupna,później zaczniesz żałować że nie znalazłeś 3,0 :D ,wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, przy 3,0 też jest ten problem ale w dużo mniejszej skali,no i tak jak napisał zetti-codziennie wsiadając do auta masz banana :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum.

Od jakiegoś czasu planuje zakup Z4 cabrio, mój budżet to ok 40 tys. Udało mi się znaleźć 2 interesujące modele:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-z4-2-0i-150-km-ID6y6BGN.html

http://otomoto.pl/oferta/bmw-z4-bmw-z4-m-pakiet-ID6y50GB.html

Ktoś może widział, oglądał, wie coś o tych egzemplarzach? Rzuca wam się może coś podejrzanego w oczy?

 

Na co powinienem zwrócić uwagę oglądając Z4 (największą niewiadomą jest dla mnie automat w wersji 2.5 si)?

Pozdrawiam i dzięki z góry za wszystkie rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Interesuje mnie zakup BMW Z4 e85. Samochód miałby być użytkowany głównie po mieście i raczej nie garażowany. Auto dla żony cocodzinnego użytkowania. Drugie auto w rodzinie (pierwsze to peugeot 508sw).

Na samochód planuje wydać 35-40 tys i sciągnąć go z niemiec (rocznik 2005-2006).

Mam pare pytań zanim w ogóle zdecyduje się na zakup.

 

1. Ograniczenia. Samochód będzie jeździł po polskich drogach więc pytanie jakie mogą mieć problemy ze względu na niższe zawieszenie.

2. Częstość napraw. Wiadomo, zależy to od stanu auta w trakcie zakupu... nie mniej jednak zakładajac, że zawieszenie będzie w miare dobre to jak często moge spodziewać się usterek ze względu na stan polskich dróg.

3. Jaki silnik? Auto nie bedzie za często używane na autostradach i poza miastem więc silnik powinien być raczej nastawiony na rozsądny kompromis pomiędzy mocą, jakością i ekonomicznością. Biore pod uwagę tylko benzynę (myślałem o silniku 2.0, ale podobno brzmienie całkowicie odbiega od charakteru auta).

4. Koszty. Zawsze wydawało mi się, że BMW jest drogie w utrzymaniu. W tym przypadku również jest to ekstrawaganckie BMW więć podejrzewam, że może to troche zrujnować mój portfel. Jakich więc podstawowych kosztów powinienem się spodziewać?

 

Prosiłbym o przymrużenie oka jeśli gdzies zadałem głupie pytanie:) Laikom się zdarza.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o zawieszenie to podobnie jak E46,więc nie ma żadnej tragedii,chociaż właśnie będę wymieniał przednie amortyzatory,które jednak są inne niż w E46 i do tego w technice M,więc tanio nie jest,ale trudno się mówi trzeba i koniec,2,0 trochę mały-tak mi się wydaje,chociaż porównuję do 3,0,więc różnica będzie zawsze.

moim e86 na codzień jeździ żona i jest z tego faktu bardzo zadowolona (nie chciałem pisać wierszem,samo tak wyszło),na forum ktoś ostatnio sprzedawał e85,sprawdź w ogłoszeniach,może jeszcze jest,myślę jednak że nie zrujnujesz się finansowo przy tego typu samochodzie,pod warunkiem kupienia egzemplarza w dobrym stanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mojej żony chyba żaden samochód nie jest zbyt mocny :| ,jeździła już mocniejszymi,więc z jednej strony dobrze że przepisy się zmieniły,trochę odpuściła z deptaniem prawego pedału :wink:

3,0 można jeździć całkiem spokojnie,tylko wtedy nie masz uśmiechu na twarzy,a chyba po to ten silnk wsadzili do tego samochodu-żeby dawał "radość z jazdy" i daje,co prawda jest to okupione kosztami paliwa,ale coś za coś,w końcu nie jest to "zwykły" samochód do przemieszczania z punktu A do B,chociaż do tego też się nadaje.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie roadstera do jazdy po mieście, to raczej niezbyt dobry pomysł, tym autem najlepiej się jeździ rekreacyjnie - jakiś wypad pod miasto, na weekend i jazda lokalnymi drogami z zakrętami - wtedy daje radość… Jazda po autostradzie szybko męczy, po mieście to samo - bez dachu w korkach - nic przyjemnego… W mieście pożytku z tego auta raczej nie będzie - kiepsko się parkuje (długa maska), ciężko się wsiada i wysiada, jest dosyć niskie….

Na początek proponuję, obejrzeć jakieś auto na żywo i się przejechać - często jest tak, że coś się komuś podoba, a w praktyce okazuje się inaczej...

 

Jeżeli nie ma być garażowane i użytkowane cały rok, to konieczny będzie hardtop - dodatkowy wydatek 3-4tys, w przeciwnym wypadku dach się będzie niszczył…

 

Wybór silnika - to raczej subiektywna sprawa, każdy co innego lubi… W roadsterze moc nie ma wielkiego znaczenia, tym się przyjemnie jeździ powiedzmy do 100km/h, w praktyce zawsze jest coś za coś - mniejszy silnik trzeba bardziej "kręcić" przy dynamicznej jeździe , ale ma lżejszy przód - auto będzie się lekko prowadziło…duży silnik odwrotnie - wciśniesz gaz do połowy i po chwili masz 100 na liczniku, ale ze względu na cięższy przód będzie bardziej "leniwe" w zakrętach…( oczywiście poza Z4M bo zupełnie inne auto)

 

Zakup - poszukaj auta w PL - można czasem trafić coś rozsądnego w DE używane Z-tki są sporo droższe niż u nas.

w kwocie 35-40 tys, to rocznik 2005-2006 wydaje się nierealny - owszem znajdziesz coś z przebiegami 120 - 180k, a to już będą "skarbonki", jak dla mnie rozsądny przebieg to 50-60k, około 100k zaczynają się koszty…

Albo zwiększyć budżet - i kupić wersję po lifcie, albo w tym budżecie szukać czegoś starszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Klosak, co jedt dla Ciebie niewiadomą w przypadku automatu? Mam 3.0si z automatem, jak chcesz coś wiedzieć to pytaj. Ja nie kupiłbym już 'normalnego' samochodu bez automatu, ale w przypadku z4, zanim kupilem, to myslalem, ze do tego auta pasowalby moze manual. Ale trafil sie fajny automat i kupilem. Nie zaluje ani troche. Skrzynia dziala wysmienicie i jest na pewno lepszym wyborem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chcę kupić z4 jako moje pierwsze własne autko. Mieszkam w Niemczech, więc tu kupię i będę je eksploatował. 20km w jedną stronę do pracy, i może raz na ruski czas do Polski.

Budżet to ok 9, maks 10 tyś euro. Silnik 2.5, rocznik 2003. Pytanie czy warto? Czy to nie będzie skarbonka bez dna? Jak z awaryjnością? Czy może lepiej e46 330d? Szukam czegoś wyróżniającego się i z dobrą blacharką, bo auto nie będzie garażowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć. Przymierzam się do zakupu Z4. W głowie mam 3.0i jako te minimum frajdy po poprzednim aucie R4 2.0 turbo 200 KM.

Jak się zbiera ten silniczek, czy jest duża różnica między rzeczonym a 3.0si?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.