Skocz do zawartości

brak ladowania, regulator, miganie wyswietlacza,alternator


baranmarcin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

ostatnio moje bmw doprowadza mnie do....;//

 

zaczal migac wyswietlacz od navi i stopniowo zaczal zanikac,

 

zaswiecila sie kontrolka od ladowania, pozniej od ABS, od kontroli trakcji, od parktronika i od active steering, czyli jednym slowem cale auto swiecilo sie na zolto i czerwono;/ brak wspomagania i hamowania;/

 

po zatrzymaniiu i zgaszeniu auto juz nie odpalilo...

 

odpialem akumulator, poczekalem 5 minut i odpalil i po problemie.

 

sytuacja powtrozyla sie ponownie po tygodniu. znowu odpiecie aku i po problemie.

 

dzis byl 3 raz. ale odpiecie aku nic nie dalo, auto co prawda odpalilo ale dalej miga wyswietlacz i swieci sie ladowanie.

 

 

Podejrzewam kolo pasowe.

 

Aczkolwiek nie wiem jak to sprawdzic.

czy da sie jakos patrzac na jego prace stwierdzic czy to jego wina???

[/img]

Edytowane przez baranmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

miałem to samo identyczne objawy... skonczyło sie na wymianie aku i przewodu dochodzącego do aku wraz z czujnikiem od akumlatora który znajduje sie na tym kablu

 

radze ci szybka wizyte w serwisie bo ja zwlekałem i dzieki temu padł mi moduł od świateł

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze sam nie wiem,

 

 

podczas wczesniejszej wizyty w serwisie stwierdzili ze kolo pasowe bedzie do wymiany za jakies 10 moze 20kkm. Wiec myslalem ze to na bank kolo pasowe.

 

Ale teraz maciek-bmw dales mi do myslenia.

 

Czy ktos sie orientuje czy gdyby uszkodzone bylo kolo pasowe, to po wystapieniu takich objawow, auto odpala i jezdzi dalej?? i znowu za jakis czas to samo?? czy po prostu jak sie rozkraczy to juz na amen???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ja juz jestem przeczulony na punkcie błędów ponieważ naprawiałem wszystko w norwegii a tu ceny sa przynajmiej dwukrotnie wieksze niż u nas a wiadomo że polskie ASO BMW nie jest tanie... a objawy były identyczne jak u Ciebie... zachowanie auta doprowadzało mnie do szału.. dodam że akumlator w serwisie początkowo nie mogli tego zdjagnozować..
KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam nowy akumulator. kupowalem ok 1 miesiac temu!!;/

 

co do bledow, to wyskakuje blad alternatora, a jak bylem na sprawdzeniu u elektryka to stwierdzil ze dziala prawidlowo!! wiec szukam innych przyczyn. i tak tez po rozmowie telefonicznej z ASO zostalem naprowadzony na to kolo pasowe... sam nie wiem co robic.[/u]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa usteka osprzętu firmy Valeo.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67276&start=0

Miałem to samo.

 

A co do Ciebie Jasiuq1, jeśli to nie jakieś nieporozumienie, pomyłka, to coś Cię otumaniło czy co ?

 

 

Czy w tym podanym temacie znajde cos konkretnego na temat usterki??

czy tylko tyle co w pierwszym poscie?? bo jest 16 stron i nie mam teraz nawet jak przeczytac calosci;/

 

Czyli stawiacie na regulator napiecia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa usteka osprzętu firmy Valeo.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67276&start=0

Miałem to samo.

 

A co do Ciebie Jasiuq1, jeśli to nie jakieś nieporozumienie, pomyłka, to coś Cię otumaniło czy co ?

 

No co ty?

Powiedz co ma wspolnego regler z temperatura?

No chyba , ze miales na mysli opis usterki regulatora , a nie jak nalezy rozumiec z twojego posta , zasade dzialania ?!?!?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator napięcia znajduje się w tylnej części obudowy alternatora, to czarna niewielka część z dwoma przyłączami.

W wykonaniu Valeo wkradł się tzw. zimny lut, który nie przewodzi w temp. poniżej temp (+1) - (+5) celsjuszy. Chodzi o złącze które produkowane było techniką gorącej fali choć jego rozmiar na to nie pozwala. Efektem tego jest iż po jakimś czasie luzuje się powierzchnia lutu i płytki i zamiast galwanicznego połączenia cyny i miedzi, tworzy się zwykła przylgnia. To tyle jeśli chodzi o usterkę. ( dla eksperymentu polewałem rano alternator (w zimę) gorącą wodą i ładował, a po minucie już nie).

Co do naprawy, to po prosru wymieniłem regulator, koszt 380 + robocizna i pół godziny.

 

Pozdrawiam, (a szczególnie Jasiuq1) :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje slicznie za odpowiedz.

 

jest dokladnie tak jak piszesz. problem pojawial sie rano podczas takich temperatur. w dzien kiedy bylo cieplej problemu brak.

 

Mam nadzieje ze uda sie wymienic jutro od reki. i ze nie bedzie trzeba wymieniac calego altenatora, tylko sam ten regulator.

 

Dzieki za pomoc w lokalizacji problemu.

 

p.s tylko szkoda ze zamowilem juz kolo pasowe;/

 

i mialem odebrac je w poniedzialek;/ koszt 550zl za nowe.

 

glupio go teraz nie wziac, bo znajomy zamowil specjalnie dla mnie;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator napięcia znajduje się w tylnej części obudowy alternatora, to czarna niewielka część z dwoma przyłączami.

W wykonaniu Valeo wkradł się tzw. zimny lut, który nie przewodzi w temp. poniżej temp (+1) - (+5) celsjuszy. Chodzi o złącze które produkowane było techniką gorącej fali choć jego rozmiar na to nie pozwala. Efektem tego jest iż po jakimś czasie luzuje się powierzchnia lutu i płytki i zamiast galwanicznego połączenia cyny i miedzi, tworzy się zwykła przylgnia. To tyle jeśli chodzi o usterkę. ( dla eksperymentu polewałem rano alternator (w zimę) gorącą wodą i ładował, a po minucie już nie).

Co do naprawy, to po prosru wymieniłem regulator, koszt 380 + robocizna i pół godziny.

 

Pozdrawiam, (a szczególnie Jasiuq1) :wink: .

 

I wszystko jasne :wink: Rowniez Cie pozdrawiam i wszystkich kolegow co maja problemy ze swoimi bimerami. I nie denerwowac sie takimi pierdolami jak alternator/regler - pamietam takie problemy w FSO :norty:

 

Moj samochod aso naprawia od roku i marny efekt!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i niestety Panowie nie skonczylo sie na wymianie regulatora;/

 

spalony alternator!!!

 

nie laduje a w dodatku rozladowuje aku;/

 

w serwisie podlaczyli jakis swoj aku zeby nie pchac auta i tez im rozladowalo w sekundzie;/

 

mam nadzieje ze nie sciemniaja.!!!!!

 

Ciag dalszy niemilych niespodzianek!!!

 

p.s jeszcze w dodatku gosc od assistance, uderzyl mi laweta w zderzak i blotnik;/ takze wiecznie pod gore!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i niestety Panowie nie skonczylo sie na wymianie regulatora;/

 

spalony alternator!!!

 

nie laduje a w dodatku rozladowuje aku;/

 

w serwisie podlaczyli jakis swoj aku zeby nie pchac auta i tez im rozladowalo w sekundzie;/

 

mam nadzieje ze nie sciemniaja.!!!!!

 

Ciag dalszy niemilych niespodzianek!!!

 

p.s jeszcze w dodatku gosc od assistance, uderzyl mi laweta w zderzak i blotnik;/ takze wiecznie pod gore!!

 

Mam nadzieje że nie polewałeś go kolego wodą i sprawdzałeś czy zaczął ładować? Czyu może się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.