Skocz do zawartości

Jak sprawdzić pobór prądu w aucie?


Majkel120322

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Otwórz klapę bagażnika i śrubokrętem zatrzaśnij zamek i w tedy komputer będzie myślał że jest klapa zamknięta, samochód powinien się całkowicie uśpić po ok. 30 min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślałem,ze jest jakaś opcja zrobienia tego pod maska :)Dzieki!
Aby sprawdzić prad poboru musisz wpiać sie w obwód,a to zrobisz tylko przy aku na minusie.
Tak myślałem,że to jedyna opcja ;)pozdrawiam a temat można zamknąć.

 

 

fuck logic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiem.Robię to poprawnie.Ale niestety nic nie działa.Wydaję mi się,że w e60/61 inaczej sie sprawdza..

 

Ja sprawdzałem w ten sposób pobór prądu w E60 i nie było problemu, musisz coś źle robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę i dam znać.Jak podlacze tak jak na filmiku z użyciem przewodów,to jak zdejmuje klemę to zasilanie pada całkiem.Tak jakby nie przechodziło przez miernik.Wezmę z pracy profesionalny miernik i sprawdzę.Gadalem z Rogerem-Nysa i mówił,że nie da się tego sprawdzić w e60 zwykłym miernikiem ,bo taki miernik ma tylko do 10A ,a auto pobiera więcej czy cos..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu udało się zrobić pomiar.Winny był nowy multimeter w którym spaliłem bezpiecznik.Po zamknięciu auta pokazuje ok 7A po kilku minutach pokazuje 0.33A a po zgaszeniu diody przy lewarku skrzyni (ok30min) pokazuje 0.01A a dokladnie ok 15mA.Wiec wszystko w porządku i mogę zamawiać nowy akumulator :)Dziękuję wszystkim za pomoc i cierpliwość :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe.Pierwszy miernik spaliłem bo miał max 5A a drugi albo zrobiłem tak jak piszesz albo jeszcze inaczej bo jak zdejmuje kleme i wtedy bezposrednio sprawdzam miernikiem to też bezpiecznik sie pali.Widocznie dostaje za duże napiecie w momencie podłączenia bo zapalają się lampki itd.Najlepiej jest zrobić tak jak w filmiku z przewodami.Zamykamy auto i wtedy tylko zdejmujemy kleme na potrzebę pomiaru a auto i tak jest podłączone przewodami wiec nie tracimy połączenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ponoć zależy też od pory roku.Niby okoloce 15v w zime to norma.Może doladowuje aku ,bo jest nowy i nie doladowany na 100%.Bo ladowanie jak dla AGM a zakodowany jest normalny -B090.Myślałem o regulatorze napięcia,ale tutaj skacze miedzy.14,9 a 15 wiec raczej jest ok. Pośmigam narazie i zobaczymy ile wytrzyma.Codziennie jadę 30km do pracy w jedna strone więc powinien być doładowany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zdecydowanie polecam zmienić zapis akumulatora. Na pewno wydłuży to jego żywotność.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.