Skocz do zawartości

N47 177KM Wymiana rdzenia turbiny z allegro?


darcyn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Mam luz wzdlużny na wirniku turbiny. Nie wiem co robić.

Nawet nie wiedziałem a są do sprzedania rdzenie. Gość na yt przekłada to w parę minut więc wiem że zrobię to sobie sam.

Macie doświadczenie z tymi rdzeniami?

Wiem że jak dam do regeneracji to na 99% zasadzą taki rdzeń i będą nawijac makaron na uszy. Kupno używanej to loteria: będzie dobra albo nie, odda pieniądze albo nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U fiatowców czytałem, że sami wymieniają łożyska, składają bez wyważania i jeżdzą :)

 

Regeneruję turbosprężarki i wrzucałem te rdzenie na wyważarkę i różnie to się ma do protokołów wyważenia umieszczonych w paczce.

 

Tutaj masz listę turbosprężarek po numerze ich producenta które były montowane w E60 2.0D 177KM

49135-05895

49135-05885

49135-05860

49135-05850

49135-05840

49335-00440

49335-00230

49335-00220

 

Pamiętaj, że większość vagowców wymienia te rdzenie w turbach średnio obrotowych na upustówce albo na geometrii sterowanej podciśnieniem. U Ciebie jest sterowanie elektroniką i te geometrie ustawia się urządzeniem za nie małe pieniądze. Na oko nie próbowałem, więc nie doradzę.

 

P.S. Nie po to kupuje się wyważarki po 120 tyś zł żeby gotowe rdzenie kupować, nie opowiadaj głupot.

---------------------------------------------------

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w budzie to na pewno nie :) To jest kolego jak z warsztatami jedni robią dobrze i inwestują w sprzęt inni to partacze. Ja zawsze polecam regenerować i montować w jednym zakładzie, wtedy w razie reklamacji nie ma na kogo zgonić ;)

 

Co do opinii pamiętaj, że zadowolonego klienta ciężko doprosić się o dobrą opinię bo dla niego jest to normalne że zapłacił za dobrą usługę i taką dostał. Niezadowolony obsmaruje Cię zawsze ;)

---------------------------------------------------

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

No i okazało się że poniewieraly mi się jakieś stare turbinki i wszystkie zamieniłem na regenerowaną do mojego .

Nigdy nie wymieniałem turbo, ale chyba nie ma cudów.

Może uda się jaki diy zrobić. Trzymać kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Osobiście Polecam wymiany na nowy rdzeń np. Firmy (KORAS), ja tak zrobiłem w swojej BMW E60 530D i jeżdżę już ponad 5 lat i wszystko jest ok. A z regeneracją różnie bywa z praktyki wiem że elementy rdzenia tak zwane gotowe zestawy których koszt jest 90zł i to wstawiają. Więc tak wygląda regeneracja ja osobiście wolę nowy rdzeń i nie ważne jakiej firmy ale nowy!!!. Nie regenerowany ja tak bym zrobił.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.