Skocz do zawartości

Bmw e60 przeróbka tempomatu aktywnego na zwykly


lukas1103op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Wystarczy wykodować wyposaźenie $541 Tempomat aktywny i dokodować $544 Tempomat z funkcją hamowania lub zwykły $540 manetki zostają stare.
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mylisz się kolego,samo kodowanie nie wystarczy tempomat nie będzie działał,a błąd pozostanie.

Tak wnioskuje ? a jeśli by wypioł moduł LDM i radar to moźe by się udało ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
napewno sie da to zrobic bo sam tak mam zrobione ale jak to zakodowac nie mam pojecia bo sie na tym nie znam

widziałeś jak to było to robione u Ciebie w aucie ?

Tylko komputerem? czy jeszcze coś odpinane?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A co to jest ten tempomat z funkcja hamowania bo sie nie znam na tym zabardzo?

gdy jedziesz z górki na tempomacie z fukcją hamowania auto utrzymuje zadaną prędkość uźywając hamulców nic nie przyspiesza jak na zwykłym tempomacie

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha aha, dziekuje ci bardzo za doinformowanie. A co do mojej przerobi to najlepiej bedzie chyba jak podjade sb do jakiegos magika i popytam czy sie da to zrobic czy nie, ale to dopiero za 3 tyg jak bede w domu moze, i jak cos bede wiedzial wiecej to dam znac, pozdrawiam :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Aha aha, dziekuje ci bardzo za doinformowanie. A co do mojej przerobi to najlepiej bedzie chyba jak podjade sb do jakiegos magika i popytam czy sie da to zrobic czy nie, ale to dopiero za 3 tyg jak bede w domu moze, i jak cos bede wiedzial wiecej to dam znac, pozdrawiam :D

moim zdaniem to jest do zrobienia -kodowanie napewno a moźe trzeba będzie wypiąć wtyczki z modułu i radaru

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moj magik juz wypiol kiedys kostke z radaru i prubowal ale mowil ze sie nie da, ze mozliwe wlasnie ze manetka trzyma jeszcze

waźniejszy do wypięcia jest moduł radaru aktywnego LDM

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Aha, no to podpowiem mu, i manetke tez jednak zmienie bo troche zle by to wygladalo

Dlaczego nie chcesz kupic radaru i mieć sprawny tempomat aktywny , są jakieś wady tego systemu?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, tu chodzi tylko o to ze kalibracje tego radaru rb podovno tylko w warszawie a ja do warszawy mam okolo450 km to troszke daleko a pozatym sama taka kalivracja to koszt 1500zl z tego co slyszalem wiec to troszke drogo. Jak by u mnie gdzies rb takie cos to bym tak zrobil, kupil radar i zrobil tak jak ma byc a takto trzeba troszke kombinowac niestety
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
W Niemczech ASO kalibracja radaru 180€ więc w Polsce nie więcej jak 800zł i myśle źe większość serwisów ze znaczkiem bmw ma lasery i lustra do kalibracji.
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
"skalibrowalem" ja mierzac suwmiarka odleglosc sensora do ramki montazowej.

Masz gdzieś zapisane te wymiary? czy wszystkie 3 mocowania miały ten sam odstęp radaru od ramki?

http://i610.photobucket.com/albums/tt181/malysz1976/radar%20wymiary_zpsvzcxkbpk.png

znalazłem w ISCIE wymiary A mają być pomiędzy 42,5 a 43,5 mm to jest tylko 1mm tolerancji .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A sama ramka nie ma przypadkiem regulacji albo owalnych oczek?

ramka jest nitowana do wspornika zderzaka -tam nie ma regulacji .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
witka

Jutro sprawdze wymiar na sensorze i wrzuce.

Super :D

Czekamy na wymiary :cool2:

"Heniek" Ty masz radar z funkcją stop&go ?

A tak wogóle myśle źe ta kalibracja w serwisie to nie tylko kręcenie śrubkami ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

zakladam wiekszy intercooler i mi radar przeszkadza ;) - jak sie tego pozbyc zeby miec zwykly tempomat i zeby nie sypalo bledami ?

 

Radar juz odkrecilem i zdemontowalem ale po wlaczeniu zaplonu jest blad na desce.

 

Zmiana wyposazenia z aktywnego na zwykly rozwiaze problem ? Czy cos jeszcze trzeba zmienic, zakodowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wykodować aktywny tempomat ,zakodować zwykły i wypiąć wtyczke z modułu w schowku na rękawiczki ,myśle źe manetka moźe zostać z aktywnego tempomatu?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.