Skocz do zawartości

BMW E39 zdekodowany win a inne wyposażenie


Incore00

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Jeśli jest szyber a nie powinno być to sprawdź czy dach zmieniany, jeśli nie to twoje auto to przeszczep.

Niestety ale w BMW też jest inne auto niż masz.

 

Z serwera BMW:

Fahrzeugident.-Nr.

WBADL91050GW70532

Baureihe Motor Produktionsdatum Getriebe

5' M57 01.04.2003 MECH

Modell Erstzulassung Länderausstattung Karosserie

525d EUR LIM

Lenkung GW-Typ (Pseudotyp) Antrieb Getriebenummer

LL DL91 HECK 2321862

Grundtyp (Typschlüssel) Antriebsart Motornummer Lackcode

DL91 HECK 25965333 896 blue-water metallic

Polstercode

N6TT Leder Montana/Basis-Ausst./grau

Sonderausstattungen

0216 Servolenkung-Servotronic

0249 Multifunktion für Lenkrad

0430 Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik

0431 Innenspiegel automatisch abblendend

0438 Edelholzausführung

0441 Raucherpaket

0459 Sitzverstellung elektrisch mit Memory

0473 Armlehne vorne

0520 Nebelscheinwerfer

0521 Regensensor

0534 Klimaautomatik

0548 Kilometertacho

0555 Bordcomputer V mit Fernbedienung

0609 Navigationssystem

0630 Autotelefon mit schnurlosem Hörer

0694 Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler

0710 M Lederlenkrad

0761 Individual Sonnenschutzverglasung

0785 Blinkleuchten weiss

0854 Sprachversion französisch

0863 Händlerverzeichnis Europa

0881 Bordliteratur französisch

0915 Dummy-SALAPA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, jeśli mówisz, że lakier oryginalny itd., czyli raczej nie był składany z trzech, to obstawiałbym zamianę tabliczki. Może legalizacja kradzionego pojazdu? Niemożliwe, żeby wyposażenie aż tak odbiegało. Niby wszystko da się dołożyć, ale to co wyjechało z fabryki raczej się zostawia, nie wierzę żeby ktoś demontował jedno, a zakładał drugie. I faktycznie pooglądaj dach, bo szyber to najgrubsza rzeźba. Reszta to by było mozolne sprawdzanie wiązek, jakie zostałyby po zdemontowanych elementach, sprawdzenie oryginalności ewentualnie dołożonych wiązek itd. Czasochłonne i raczej bez sensu.

 

Aaa, jeszcze mi się przypomniało. VIN jest na tabliczce, tak? Jeszcze wypadałoby sprawdzić, jak INPA to widzi, może tam od razu wyjdą niezgodności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, jeśli mówisz, że lakier oryginalny itd., czyli raczej nie był składany z trzech, to obstawiałbym zamianę tabliczki. Może legalizacja kradzionego pojazdu? Niemożliwe, żeby wyposażenie aż tak odbiegało. Niby wszystko da się dołożyć, ale to co wyjechało z fabryki raczej się zostawia, nie wierzę żeby ktoś demontował jedno, a zakładał drugie. I faktycznie pooglądaj dach, bo szyber to najgrubsza rzeźba. Reszta to by było mozolne sprawdzanie wiązek, jakie zostałyby po zdemontowanych elementach, sprawdzenie oryginalności ewentualnie dołożonych wiązek itd. Czasochłonne i raczej bez sensu.

 

Aaa, jeszcze mi się przypomniało. VIN jest na tabliczce, tak? Jeszcze wypadałoby sprawdzić, jak INPA to widzi, może tam od razu wyjdą niezgodności.

 

 

Vin jest wybity na kielichu, nie patrz na tabliczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, w samochodzie jest francuska wersja językowa, choć auto według vinu pochodzi z niemiec, co jest dziwne

 

To akurat się zgadza, masz napisane w rozkodowanym vinie "0854 Sprachversion französisch".

 

Zmieniarka powinna być w lewym boczku bagażnika i tylko tam.

 

A nawigacja fabryczna... też miałem ochotę na dokładanie, ale rozmyśliłem się, jak jej trochę poużywałem w samochodzie znajomego. Funkcjonalność ma znikomą w porównaniu nawet do darmowej nawigacji od google z dowolnego telefonu - ruch uliczny na żywo, błyskawicznie pokazywane wszelkie remonty, objazdy itd., brak konieczności aktualizowania map, możliwość sterowania głosem i wiele innych. Niestety, po tej fabrycznej widać już wiek i to mocno. Koszt zakupienia i instalacji całego zestawu jest naprawdę duży, jeśli bym się decydował, to wyłącznie dla celów wizualnych ;) Po prostu deska z ekranem wygląda jeszcze lepiej, niż bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnemu fanowi nie sprzedasz, bo rozkodowanie VINu to pierwsza czynność przed zakupem, odkryje niezgodności i nie weźmie. Jeśli sprzedasz, to właśnie komuś przypadkowemu.

Tak samo kwestia nawigacji. Żeby to zrobić dobrze, musiałbyś zainwestować 1500 - 2000 zł i nie wierzę, żebyś uzyskał chociaż zwrot w cenie sprzedaży, nie mówiąc o zysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu kupiłem okazyjnie, mechanicznie w stanie praktycznie idealnym

Kolejny,który uwierzył,że okazyjnie można kupić e39 w bdb stanie.. I równie okazyjnie trzeba będzie "popchnąć" ten przeszczep na wiosnę.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Truizm, ale tak to bywa, jak kupuje sie emocjami.

 

Nie wiedzac, gdzie VIN znajduje sie w samochodzie? :duh:

 

Pojechalby do OSKP i diagnosta moglby wykryc te watpliwosci w 15 minut. Oni niejedno widzieli, ale szkoda stowy.

 

Teraz problem z uplynnieniem "szczepana". to jest karalne, jako oszustwo.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To zabezpieczenie sprawu kielicha pod VINem nie wygląda na oryginalne.

Może "Twoja" fura była skasowana nie nadająca się do naprawy, a ta miała walnięty prawy pród i z dwóch zrobili jeden? :shock:

 

Tuleje lemfordera spoko. Pytanie czy jedziesz ustawić zbierzność po wymianie. Mogą pojawić się problemy z ustawieniem tego wynalazku, zależy jak dobrze poskładany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ogólnie ciekawa sprawa. Znasz historię? Dużo właścicieli było?

W sumie navi z wiązką lepiej wytargać, fotele ktoś po drodze mógł też sobie podmienić, ale szyberdach? Oryginalny jest? Może ktoś sobie też dołożył, jak mój wujas, któremu gałąź na dach spadła robiąc dziurę i innej opcji nie miał :lol:

 

Zabezpieczenie kielicha powinno wyglądać tak jak u Ciebie na tym zdjęciu prawego kielicha, jak spaw, tylko, że zrobione z elastycznego materiału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.