Skocz do zawartości

M57 podkładka tuleji metalowej kolektora dolotowego


MateuszCHUDY

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć koledzy. Zdejmowałem w mojej 530d kolektor dolotowy żeby wyczyścić zaworek EGR'u i wcześniej zdejmował go jakiś bystry mechanik co to pogubił takie o to podkładki:

 

http://img38.imageshack.us/img38/3505/19092009423.jpg

 

A znajdują się one o tu:

 

http://s13.postimage.org/59pj8ui8n/03f01d20076ac2b11049614f6158d9ec_1787535_700_700.jpg

 

I brakuje ich dokładnie 3, a są pozakładane na przemian czyli jest podkładka - nie ma podkładki.

 

Czy one są bardzo potrzebne? Narazie założyłem kolektor spowrotem, ale one nie uszczelniają nic bo siedzą na szpilkach, do których się przykręca kolektor i nie wiem czy bardzo mocno musze je dołożyć? Czy konieczne są nowe skoro nic nie uszczelniają? Bo nowe z tego co widze w necie kosztują ponad 20zł więc w ASO pewnie ok. 30zł zaśpiewają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tulejki ustalająodległość kolektora od głowicy,jeżeli ich w ogole nie bedzie to uszczelki całowice będą zgniecone, natomiasta jeżeli brakuje kilku i przesadzisz z dokręceniem to po rozgrzaniu silnika kolektor może pęknąć.Wiec zrób to tak jak ma być czyli uzupełnij brakujące.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.