Skocz do zawartości

520i Jaki Olej ?


gaab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od kilku dni męczyłem forum w wyszukiwaniu informacji jaki olej powinenem zalać do mojej Beti. No i jestem w wielkiej kropce u mechaników również sprzeczne informacje. I licze na waszą pomoc.

 

Silnik: 2.0i

Rok: 1998

Przebieg: 163.000

 

Przez ten rok był Castrol Magnatec 5w30 (BMW Longlife-01) no i przez 14 mieś ubyło mi go ok 1.2L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przeczytałem własnei cały ten post ale rocznikowo z tym silnikiem i podobnym przebiegiem nie udało mi sie wyhaczyc.. wiekszosc jest duskusji o półsyntetyku i 10w i czy lotos mobil castrol etc. a mnei castrol interesuje tylko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zmieniał oleju. Sprawdź skąd Ci ubywa ten olej. Ja obstawiam uszczelkę pod miska olejowa :) przynajmniej u mnie tam lekko się poci ale przy kolejnej zmianie oleju wymienię tą uszczelkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie ma co szukać po tematach - mam nadzieję że nie chodzi Ci po głowie zmiana na półsyntetyk z jakiegokolwiek powodu- lej pełen syntetyk i kropka. A co do firmy to już indywidualna decyzja, bo ilu jest użytkowników tyle też będzie różnych propozycji... :!: Ja u siebie do każdego auta jakie w życiu miałem a było ich na pewno powyżej 10, zawsze lałem i będę lał MOTUL 5w30 lub 5w40 :cool2:
najpiękniejszy dźwięk na świecie- R6 w BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie ma co szukać po tematach - mam nadzieję że nie chodzi Ci po głowie zmiana na półsyntetyk z jakiegokolwiek powodu- lej pełen syntetyk i kropka. A co do firmy to już indywidualna decyzja, bo ilu jest użytkowników tyle też będzie różnych propozycji... :!: Ja u siebie do każdego auta jakie w życiu miałem a było ich na pewno powyżej 10, zawsze lałem i będę lał MOTUL 5w30 lub 5w40 :cool2:
najpiękniejszy dźwięk na świecie- R6 w BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach