Skocz do zawartości

Luz na łożysku koła tylnego.


CICHY525

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Dziś byłem wyważyć sobie koła przed wyjazdem.No i okazało się że na kole jest luz,dokręcenie nakrętki tej dużej w środku nic nie dało.Pojechałem więc kupic łożysko,kupiłem SKF za 370 zł.Dodam że łożysko kręci się bez zacięć i nie hałasuje tyle że ma dość sporawy luz.Ale okazało się że nie bardzo jest jak odkręcić śruby z tyłu.Poza tym jest to łożysko z obudową więc tą część do której się przykręca koło trzeba przełożyć stare.

Jak się za to zabrać?Może któryś z kolegów wymieniał to by się podzielił wiedzą.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Może któryś z kolegów wymieniał to by się podzielił wiedzą.

Nie zliczona ilość razy. Bez prasy nie przełożysz.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Widzialem że jest tam slabe dojscie i jeszcze trzeba poprzekładac trochę starych gratów.Boję się trochę żeby nie popaprało mi się z ABS-em.Więc pojadę jednak do warsztatu.Myślałem,że naprawa będzie prostsza.A ile kosztuje taka wymiana?Ile czasu to zajmuje?

Dzięki i pozdrawiam

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Tą czynność mozna wykonać w 1h i równiez może trwać 4h, więc cena zależy od czasu.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem wyważyć sobie koła przed wyjazdem.No i okazało się że na kole jest luz,dokręcenie nakrętki tej dużej w środku nic nie dało.Pojechałem więc kupic łożysko,kupiłem SKF za 370 zł.Dodam że łożysko kręci się bez zacięć i nie hałasuje tyle że ma dość sporawy luz.Ale okazało się że nie bardzo jest jak odkręcić śruby z tyłu.Poza tym jest to łożysko z obudową więc tą część do której się przykręca koło trzeba przełożyć stare.

Jak się za to zabrać?Może któryś z kolegów wymieniał to by się podzielił wiedzą.

 

Witam.piszesz ze łożysko jest z obudową,rozumiem że kupiłeś nowe wraz z piastą,wtedy prasa ci nie jest potrzebna,jak kupiłeś gołe bez piasty to nowe musisz wprasować.Z przodu wymieniałem sam bez problemu ale z tyłu wymieniał mi mechanik,bo jest dużo więcej roboty, 5h i 200zł zapłaciłem ZA OBIE STRONY. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że tylne łożysko można kupić z piastą?

 

Przód tak, tylko z piastą. bo innej możliwości nie ma i wymienia się je samemu. Tył natomiast - kupujesz gołe łożysko i tak, jak koledzy pisali - bez prasy nie ruszysz...

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Łożysko w obudowie czyli z tymi czterema uszami do przykręcenia oraz pierścieniem magnetycznym ABS-u.Piastę czyli to do czego przykręcamy koło trzeba przełożyć stare i do tego właśnie potrzebna jest prasa hydrauliczna,tak jak pisali koledzy,bo młotkiem to można się poklepać po..............głowie :mrgreen:

Już mam założone chłopaki okej :mrgreen: uwinęli się w niecałe 1,5 godziny i kosztowało 70 zł.

Pozdrawiam Panią w biurze(wyglądała dziś naprawdę :norty: )-musiałem to napisać bo mi się zapewne dziś przyśni :mrgreen:

Sam bez podnośnika i właśnie prasy do wyciśnięcia starego i wciśnięciu nowego nic bym nie zrobił.

Może orientujecie się jakie łożysko jest montowane fabrycznie,bo założyłem SKF(podobno dobre).

Ale żeby nie było za wesoło to otrzymałem informację o wybitych tulejach pływających i łącznikach stabilizatora-to tył,oraz z przodu o luzach na tulejach wahaczy,końcówka drążka kierowniczego i gumy stabilizatora do wymiany.

Jestem mega szczęśliwy :cry2:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Łożysko w obudowie czyli z tymi czterema uszami do przykręcenia oraz pierścieniem magnetycznym ABS-u.Piastę czyli to do czego przykręcamy koło trzeba przełożyć stare i do tego właśnie potrzebna jest prasa hydrauliczna,tak jak pisali koledzy,bo młotkiem to można się poklepać po..............głowie :mrgreen:

Już mam założone chłopaki okej :mrgreen: uwinęli się w niecałe 1,5 godziny i kosztowało 70 zł.

Pozdrawiam Panią w biurze(wyglądała dziś naprawdę :norty: )-musiałem to napisać bo mi się zapewne dziś przyśni :mrgreen:

Sam bez podnośnika i właśnie prasy do wyciśnięcia starego i wciśnięciu nowego nic bym nie zrobił.

Może orientujecie się jakie łożysko jest montowane fabrycznie,bo założyłem SKF(podobno dobre).

Ale żeby nie było za wesoło to otrzymałem informację o wybitych tulejach pływających i łącznikach stabilizatora-to tył,oraz z przodu o luzach na tulejach wahaczy,końcówka drążka kierowniczego i gumy stabilizatora do wymiany.

Jestem mega szczęśliwy :cry2:

SKF to najlepsze łozysko jakie mogłes kupic miło ze nie oszczedzasz na czesciach a robocizna jak za darmo w wawie ta cena by była nieosiagalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.