Skocz do zawartości

Nagrzany jeż


some_one

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do kolegów, czy jeż bardzo się grzeje? Mój jest mocno gorący po chwili pracy, pytam bo przestała nagle działac klimatyzacja a jedyne co ostatnio grzebałem to jeż, poprawiałem luty, czyżbym za przeproszeniem spieprz.....

Czy ogólnie uszkodzony jeż może być odpowiedzialny za brak klimy czy to całkowicie inny obwód?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiew działa, jeża lutowałem bo coś kradnie prąd, klima nagle przestała działać, czynnik jest, nie włącza się kompresor klimy, przez inpe mogę go włączyć testowo i wtedy chłodzi. Wiatraczek nie popiskiwał ale to ustawianie temperatury nigdy nie było precyzyjne. Problem w tym, że coś ni mogę się połączyć z klimatronikiem. Dziwny przypadek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał za małe ciśnienie w klimie co z tego że jest czynnik,sprawdź jeszcze czujnik temp.zewn.czy temp nie jest minusowa

a jak nie to panel kilmatronika do wymiany

a co do lutowania jeża, trzeba to umieć dobrze zrobić nie wiem czy w samym jeżu/opornicy nie ma dalej problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie tak dawno trafiła właśnie usterka jeża. U mnie objawiło się to całkowitym brakiem nawiewu. A co z tym idzie klimatyzacja także nie działała. Podmieniłem na "nowego" używanego i wszystko wróciło do normy :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nawiew działa, czynnik sprawdzałem na stacji diagnostycznej, chyba, że mają złe odczyty. Przypomniało mi się, że po lutowaniu jeża było wszystko OK, klima działała a tydzień potem przy kolejnej trasie nagle stwierdziłem, iż nie działa. Jedyne co zrobiłem tego dnia to wyłączyłem na panelu śnieżynkę zaraz po starcie bo temperatura na zewnątrz była przyjemna, potem już nie udało się włączyć, dodam jeszcze, że wcześniej zawsze jeździłem na włączonej. Temperatura zewnętrzna jest prawidłowo odczytywana.

 

Czy kiedy jest za mało czynnika zaświeci się śnieżynka? U mnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak możesz to podmień panel klimatronika,a najlepiej to rozbierz i przeczyść/przesmarój ten mały wiatraczek w klimatroniku

sprawdź jeszcze ten duży wiatrak nawiewu,od strony pasażera wsadź ręke i zakręć wiatrakiem wyczujesz jak chodzi ciężko/lekko,przekręć kluczyk,zamknij obieg,wrzuć na 4 bieg i jak nie ruszy to mu pomóż

jeszcze jedno,jak wiatrak stoi dęba to w którymś momencie jeż nie wytrzyma,być może już go uszkodziłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatrak ten nad jeżem pracuje bez problemu, za panel klimatronika wezmę się na dniach, dalsze porady mile widziane :)

co jeszcze mi się rzuciło w oczy to kierunkowskazy nie mrugają przy włączaniu alarmu jak dawniej ale to chyba nie ma nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez Pawel489 » Nie Cze 19, 2011 9:08 pm

 

odłączenie lcm to raczej nie ma nic wspólnego usterka może być w nim

biala skrzynka pod schowkiem to GM nie lcm

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie

przynajmniej ja niewidzialem lcm białego ani ze sa zamienione miejscami

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych, powodem wszystkiego okazało się uszkodzenie sterownika webasto, w inpie komunikat o zwarciu na K bus.

Po odłączeniu wtyczki webasto ponownie mam łączność ze wszystkimi modułami, klima działa, kierunki mrugają przy włączaniu alarmu.

Dzięki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Prz.erabialem wymiane jeza , bo tak jak koledzy pisali wyzej sie grzal , przyczyna byl silniczek dmuchawy (nawiewu) po prostu sie skonczyl , a ile dobrze pamietam jez (czyli opornik) jest odpowiedzialny za sterowanie wlasnie silniczkiem dmuchawy a kakretnie jej obrotami , moge sie mylic zawsze moze mnie ktos poprawic

siemka dla fanow BMW

HIGHLANDER 12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.