Skocz do zawartości

wyciek oleju z okolic bagnetu


zili

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przy zdejmowaniu kolektora niechcacy zaczepilem z kumplem o rurke z bagnetem. Pojawil sie duzy wyciek, zanim zorientowalismy sie ze to bagnet wylazl. Wlozylismy go spowrotem i niby przestalo ale ubylo sporo oleju. Jak uzupelnilismy olej, wyciek znowu sie pojawil. Bagnet niby siedzi dobrze ale widze spod spodu ze kapie.... pewnie do rana bedzie sucho... jakies rady? jak to jest zamocowane? bo z gory nie widac za duzo, czy to jest tylko na wcisk? czy tam jest jakas zakretka albo uszczelka... moze wypadla.. newiem... szkoda tylko oleju zalanego na nowo... help :((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..wlasnie, tez tak mnie tknelo ze to moze byc uszczelka, pewnie wepchnalem ja do srodka wpychajac bagnet... cale szczescie oil spuscilem do miski, a jest swierzutki, wiec mam nadzieje ze straty nie beda za duze.. dzis to sprawdze... dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam.

Prubowalem wlozyc nowy oring.. dobrany losowo.. wchodzi na rurke.. na szerwokosc troche szerszy niz te wybrzuszenie na rurce... dalej cieknie.

Teraz pytanie.. czy oring zaklada sie na rurke czy wlada sie go napierw w miske tam gdzie wchodzi bagnet.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
oring zakładasz na końcu rurki po jej wyjęciu z miski i dopiero z nowym oringiem wciskasz w miskę całą rurkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie tak robie... po zalaniu dalej cieknie z miejsca gdzie bagnet wchodzi w miske....mam nadzieje tylko ze oring poprostu nie pasuje... najgorsze ze stary prawdopodobnie wypadl i nawet niemam "na wzor".... a w moim wspanialym miescie nigdzie w sklepach nie maja....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ja mam to już za sobą. Oring kupiłem za 50 groszy, musi być do oleju i wysokiej temperatury. Jeśli chodzi montaż to rurkę bagnetu trzeba wbić razem z oringiem w blok silnika mocno (użyłem młotka i kawałka drewna). Sprawdź poziom oleju. U mnie po wymianie było o 1l. za dużo oleju (ciśnienie oleju wypchało stary oring). Oryginalny oring ma grubość 3 mm, średnica wewnętrzna 14 mm, zewnętrzna oczywiście 20mm (OLEJ I WYSOKA TEMPERATURA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Numer 17 na rysunku, jak widzisz kosztuje grosze, spróbuj kupić oryginał, wbijasz go tak jak kolega wcześniej napisał , musi wejść ciasno !!!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL71&mospid=47545&btnr=11_2313&hg=11&fg=10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.