Skocz do zawartości

Automat gaśnie po wrzuceniu D


Ramzes1685044854

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od kilku dni mam problem ze swoim BMW E39 TDS , mam automatyczną skrzynie biegów i po włączeniu D lub R samochód gaśnie tak jakby przychodziło obciążenie i nie zadziałało jakię sprzęgiełko (nie jestem mechanikiem) podobnie jest jak dojeżdżam do skrzyżowania i się zatrzymuję.

może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ??

To w ogóle problem ze skrzynią czy może z czymś innym??

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

jeżeli jest tak jak piszesz, że po załączeniu biegu silnik gaśnie to jest na 99,999% zatarte łożyskowanie na turbinach sprzęgła chydraulicznego, te turbiny są zablokowane między sobą i dlatego silnik tobie gaśnie z obciążenia, to tak jakbyś włączał biek na skrzyni manualnej bez wciśnięcia sprzęgła. Jak będziesz tak dalej jechał to dojdzie tobie naprawa skrzyni biegów. Trzeba zdemontować skrzynię biegów i zdemontować turninę z wału korbowego, powymieniać łożyska, zmontować i po problemie. DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE.

 

Pozdrawiam Józef ( mechanik starej daty )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeśli to jest benzyna to silnik krokowy jest na sterowaniu przepustnicą, i może tak być że po załączeniu biegu się zadławia bo wzrasta obciążenie a jak nie dostanie gazu to spada z obrotów, można to kompensować delikatnie pedałem gazu, i jeżeli jest OK. to dobrze wtedy można sprawdać silnik krokowy, ale jak pisze kolega, że przy załączeniu biegu silnik gaśnie to są zablokowane turbiny sprzęgła, ale to trzeba dobrze sprawdzić. Silnik ma pracować na wolnych obrotach i na biegu przy zachamowanym aucie.

 

Józef

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach