Skocz do zawartości

FELGI 18"X8J ET 40 jakie dystanse?


jajkosek

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam felgi 18 cali, wszystkie 8j, problem to ich et 40, planuję dać opony na wszystkie felgi 235/40, jakie dystanse będzie trzeba założyć żeby nic nie przycierało i zeby felga nie chowała się w nadkolach i czy bedzie trzeba stosować pierscienie centrujące czy coś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam na allegro i nie mogę znaleźć tych dystansów co podałeś, da się tak jak piszesz że dystanse zmniejszą średnicę otworu centrującego na te moje 71 mm+/-?

 

E39 ma 71,4. Po co toczyć jak można z takim otworem centrujacym zrobić dystanse?

Weź firmy dystom a felg nie tocz.

 

wszędzie ludzie piszą, że e39 ma 74.1 więc kurde już sam nie wiem ile w końcu powinno być :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest mój błąd.

 

Firma dystom zrobi CI dystans który najdzie na twoją piastę a wyjście będzie takie jak potrzebujesz no nową felgę. Kołnierz będzie mniejszy niż oryginał.

 

Napisz do nich to Ci napiszą co i jak i przedstawią koszta. Szykuj się na ok 600zł kpl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde cena ogień, co chciałem zaoszczędzić na kupnie tańszych felg i tak wyniesie mnie to samo na końcu :D

 

 

@edit No napisałem do nich z tego "dystom" przedstawiłem sytuację i poprosiłem o wycenę takich bajerów, które są mi niezbędne :/ lepiej jest kupić dystanse wraz z zmieniającą średnicą otworu centrującego na właściwą 74.1mm czy lepiej toczyć felę i osobno brać dystanse 25mm przód/30mm tył? Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak rozwiązać problem? Czy może wystarczy samo toczenie felgi i dystansów nie będzie konieczności zakładać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest sens toczyć felgi? Koszt ok 30zl sztuka.

 

A dystans musisz kupić tak, czy inaczej. I cena nie jest zależna od tego jaki kołnierz wybierasz a to czy są przelotowe ( takich nie bierz) tylko przykrecane do piasty a kolo do tulei wprasowanych w dystans. No i im szerszy dystans tym jest droższy.

 

Cena się nie zmieni czy weźmiesz kołnierz taki czy inny. Jak kupisz odpowiednie dystanse to zapłacisz tylko za nie i może dodatkowe śruby bo ja swoje skracalem oryginał którymi przykrecalem felge do dystansu. Śruby do przykrecania dystansu do piasty dostaniesz od nich w cenie

 

A jeśli roztoczysz felge to za to zapłacisz plus dystanse wiec nie ma sensu

 

Ile policzyli ci za kpl?

 

Od nich masz pewność, że nie będziesz miał jakiegoś bicia na kierownicy. Wiele osób z forum od nich brało szczególnie z działu e90. Ja juz mam 3 sezon i wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc odeslali mi taką wiadomość

"Koszt dystansów przelotowych o tych grubościach to 325pln + wysyłka, a przykręcanych do piasty to 590pln + wysyłka.

Pytanie jakie gniazda na śruby są w felgach? Stożkowe, czy jakieś inne?"

I tu pytanie jakie nasze e39 mają śruby? Nie mam jak sprawdzic, bo autko stoi u mechanika :)

No i chyba tylko brać przykrecane do piasty?

Da się zmierzyć dokładnie co do mm otwór w feldze? Bo mierzylem miarą krawiecka i nie jestem pewny co do mm średnicy otworu

 

No i dzięki za odpowiedzi i liczę na pomoc do rozwiązania problem. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym mierzyles :mrgreen: :mrgreen: chłopie... Suwmiarka w łapę i mierzysz. Pewnie masz stożek na feldze ale sprawdź to. I nie bierz przelotowych. Cena jest ok wiec nie ma co oszczędzać. A najlepiej daj komuś do zmierzenia felge chyba że poradzisz sobie z Suwmiarka. Ale jak przeczytałem czym mierzysz to sam nie wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym mierzyles :mrgreen: :mrgreen: chłopie... Suwmiarka w łapę i mierzysz. Pewnie masz stożek na feldze ale sprawdź to. I nie bierz przelotowych. Cena jest ok wiec nie ma co oszczędzać. A najlepiej daj komuś do zmierzenia felge chyba że poradzisz sobie z Suwmiarka. Ale jak przeczytałem czym mierzysz to sam nie wiem.

 

haha mierzyłem miarą, bo suwmiarki nie posiadam, nie ma takiego luksusu :) Czyli brać bez obaw, czy jeszcze wypytać, poprosić ich o coś czego nie napisali? i czy dysants 25mm przód, 30mm tył będzie dobry przy felgach 8j wszystkie i przód raczej 235mm, tył 235/245mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też. Zawieszenie wytrzyma. Bardziej po tylku dostają łożyska. Bo działa na nich większą dźwignia o ile tak można to nazwać. Ja do tej pory wymieniłem 3xlozyska. Lp wymienione przed kupnem potem po miesiącu pp i w te wakacje pt. Tylko tylne było wymieniane w trakcie jazdy na dystansach. Przód rozsypal się przed ich stosowaniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.