Skocz do zawartości

Brak prawego śwatła mijania, potrzebna pomoc...


jankesss

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

 

Wczoraj przestało świecić prawe światło mijania w mojej beemce.

 

O tyle dziwne że nie wyskoczył komunikat na desce, a żarówka jest dobra.

 

Masa jest...

 

A teraz najlepsze:

 

Badając miernikiem wykazuje że jest napięcie 11,7v na plusie...

 

 

Żarówkę podłączałem bezpośrednio pod żółtą wtyczkę od światła i nie działa (oprawka odpada)

 

Moim zdaniem powinna się przynajmniej żarzyć albo coś skoro jest napięcie, ale nie jestem elektrykiem.

 

Teraz pytanie:

 

Co powinienem sprawdzić po kolei....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A czemu twierdzisz , że żarówka jest dobra?

To wygląda na wadę żarówki.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany!!!

 

znalazłem dzada... :)

 

w module świateł jest elektromagnes, który styka blaszkę i zamyka obwód.

 

blaszka nie stykała do końca, przez co rozgrzał się lut.

 

zalutowane, blaszka przygięta >>>> działa!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

kurcze mam podobny problem w mojej bumie brak prawego światła mijania żarówka na 100% dobra bezpieczniki dobre a jednego światła nie ma :? komp nic nie wyświetla, miernikiem nie sprawdzałem napięcia ale próbówką i to sprawdzałem przed kostką którą się wtyka w lampę i nie świeci niema prądu, gdzie szukać rozwiązania?? z góry dzięki :cry:

 

być może jak u kolegi żarówka powinna się żarzyć a nie żarzyła podobnie jest z próbówką, miernik może i coś by tam wskazał, gdzie dokładnie szukać tych blaszek i tej całej reszty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach