Skocz do zawartości

BMW m50b20 awaria silnika - zamiana na inny.


MackoBCI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow!

Wczoraj 6.11.17r. po demontazu glowicy w silniku m50b20 zobaczylem, ze sa w niej 2x pekniecie na 2i4cylindrze od zaworu ssacego do wydechowego. Koszt naprawy glowicy (planowanie, spawanie szlif zaworow ssacych, wymiana ptowadnic - tulejek od zaworow wydech) to bagatela okolo 2000zl. Tak +/- wyliczyl to pracownik firmy zajmujacej sie min. serwisem glowic.

Jest to dla mnie zupelnie nie oplacalna inwestycja dlatego tez szukam innego silnika.

Skoro wymieniam silnik a dokumenty mam od 2litrowej bmki ;) to czy udaloby sie do mojej e34 wrzucic kompletny silnik o pojemnosci 2.8litra ? Z tego co wiem to mocowanie silnika jest takie samo jak w 2litrowej.

Z czym moglbym miec problem? Czy jest to w ogole do zrealizowania, czy raczej gra nie warta swieczki? Czy bez problemu polacze sie ze skrzynia biegow, czy most wytrzyma?

Dodam, ze moja fura jest w manualnej skrz. biegow.

Prosze wszystkich swiadomych mojego problemu o informacje. Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam, Maciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.