Skocz do zawartości

Witam wszystkich serdecznie e90 320i 2005


jjaaccoobb

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałem się przywitać. Mam n imię Kuba.

Tydzień temu zakupiłem swoje pierwsze bmw serii 3. Do tej pory wożę się Audi A6 lift 2009 sedan ale to w Polsce, natomiast tutaj w Irlandii postanowiłem kupić sobie trójkę. Jakoś zawsze kochałem bmw nie wiem czemu w Polsce naszło mnie na Audi, może dlatego ze e60 jakoś mnie z wyglądu nie przekonuje i wybrałem A6 :8) .

Musze się jednak pożalić że tak jak się cieszyłem z tej bmw e90 tak szybko miłość zaczęła umierać. Po zakupie okazało się że mam potężny wyciek oleju z uszczelki pod klawiaturą, umierającą pompę vacum, 2 tylne amory do wymiany, zbieżność rozjechaną, zapaliła mi się trakcja (jakiś tam czujnik kąta skrętu) wyjącą rolkę napinacza, być może umierający kompresor klimy i bóg wie co jeszcze :mad2: :mad2: . Jedynym pocieszeniem jest fakt że dałem za niego 3,850 € i autko ładne czarne z beżową skórą i drewnem :D ale jak uslyszalem koszt doprowadzenia go do życia 1500€ to się sam sobie ukłoniłem :mad2: :mad2: :mad2: ,no nic trzeba to jakoś przełknąć i zacząć zabierać się za mody, a mam plany i nadzieje że będzie ich sporo

 

pozdrawiam wszystkich

 

Data for vehicle identification number: WBAVA72030AH21187

Model description: 320i

Market: Europa

Type: VA72

E-Code: E90

Chassis: Limousine

Steering: rechts

Doors: 4

Engine: N46 - 2,00l (110kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Leder Dakota/beige (LCB4)

Production date: 10.05.2005

Assembled in: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S853 ASprachversion englisch Language version English

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2BHA BMW LM Rad Doppelspeiche 156 BMW alloy wheel, double spoke 156

S302A Alarmanlage Alarm system

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A Raucherpaket Smoker package

S4ABA Edelholzausführung Nussbaumwurzel Fine wood trim burr walnut

S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S563A Lichtpaket Light package

S663A Radio BMW Professional Radio BMW Professional

S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer

L812A Länderausführung England / Irland NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN

S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English

S8SBA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SMA Fahrgestellnummer von aussen sichtbar Car ident. number visible from outside

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego na pocieszenie powiem ,że jeżeli od nowości nic nie było robione to te usterki są normalne :lol: ja osobiście przez 4 lata wymieniłem: uszczelka , pompa vacum , amory przednie , czujnik trakcji -koło prawe tylne, rolka napinacza , wentylator, czujnik temperatury. A teraz na koniec to jeszcze Cię pociesze,że nasze samochody lubią sobie kopcić na niebiesko :cool2: ale już nie U MNIE!!! :wink: nie zdradzę dlaczego ale poczytaj inne posty to będziesz wiedział heeeee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ja pie .... :duh:

Kupiles bmw z 2005 za 3,9k€ jeszcze w fajnym wyposazeniu i spodziwales sie, ze da sie tym jeszcze jezdzic :mad2:

Taka cena to nawet na wyspy jest smieszna.

Miej pretensje tylko do siebie bo pewnie nie sprawdziles dokladnie co bierzesz.

 

Teraz nie pozostaja ci nic innego jak tachac auto do PL gdzie ponaprawia co je ktos za polowe tego co na wyspie.

Albo mechniki w IR ogolaca cie do debetu na koncie :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację nie do końca sprawdziłem co tam siedzi, bo po 1 ma ori książkę z wszystkimi wpisami i pieczątkami, odczyt z kluczyka taki jak na zegarach, serwisowane do końca u mnie w mieście w salonie/serwisie BMW gdzie był kupiony jako nowy, po 2 to sam nie wiem dlaczego nie kazałem podnieść auta ale dobra mniejsza z tym, teraz wam coś opowiem o zdzierstwie jakie podejrzewam próbowano na mnie zrobić

 

przedstawili mi kosztorys następująco:

 

Pompa Vacum Ori BMW Pierburg/Luk - 512€

2 amortyzatory tył sasch - 360€

uszczelka pod klawiaturą 70 €

Olej 50€ - i jeszcze chcieli go zalać pół syntetykiem 10 w40 :mad2: :mad2: :mad2:

 

a teraz moje koszta części leżą w domu już:

 

Pompa Vacum Ori BMW Pierburg 150€

2 amortyzatory tył sasch 95€

uszczelka pod klawiaturą 40 €

olej Castrol 5w40 36€ - i tutaj pytanie czy taki dobry czy inny zakupić????

 

pomijam już koszta zbieżności i odgrzybiania klimy bo to oczywiste, ale suma sumarum zostaje jakieś 900 euro w kieszeni bo w innym warsztacie to zrobie na pewno a nie za 400€ samej robocizny

 

A poza tym to niunia zdrowa nie bita, nie szpachlowana i niezniszczona :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jesli autem da sie jezdzic to wal do PL i rob to na miejscu- niedlugo swieta wiec mozesz to polaczyc.

Ja robilem ostatnio sprzeglo w PL - za 400PL wymiana - w DE chcieli 500€ :duh:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak jest książka to oznacza ,że nie był składany z trzech innych :cool2: , ja osobiście nie mam książki i jestem zadowolony ;) ale witaj w klubie ;) fajnie ,że coraz więcej jest na forum 320i , i to jeszcze z 2005r !!!

 

Nie no jaga ja cię proszę takie rzeczy jak blacharka sprawdziłem od razu, wszędzie 110 - 120 mikronów szpary równe żadnych oznak strzała, lakier wszędzie taki sam i skórka pomarańczy też :D dzięki za przywitanie i ciepłe słowa mam nadzieję że jeszcze będę się cieszył z posiadania buni tak jak się cieszę z A6 i na forum a6klub.pl też dużo fajnych pomocnych osób jest tak jak i tu :cool2: :cool2:

Kolego jesli autem da sie jezdzic to wal do PL i rob to na miejscu- niedlugo swieta wiec mozesz to polaczyc.

Ja robilem ostatnio sprzeglo w PL - za 400PL wymiana - w DE chcieli 500€ :duh:

 

kolego niestety nie da się tak z niego cieknie kapiąc na kolektor wydechowy że aż w kabinie śmierdzi, i nie chce rozwalić silnika :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRZYMAJCIE MNIE BO ZWARJUJE. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Poszedłem dzisiaj z olejem Castrol 0w30 żeby mechanicy którzy mi robili auto wlali go przy mnie i żebym zapłacił i zabrał zrobione auto. Więc nalali 4,3 litra oleju i odpalili auto. Pochodziło chwile potem dodali gazu i było słychać takie kle..kle... dziwny odgłos twierdzili że to zawory i że wszystko się musi ułożyć (jasne ściema) poczym wyskoczył check engine, błędy katakizatora i jeszcze

2A6B Valvetronic Power Limitation Servomotor

2A67 valvetronic internal fault

 

oczywiście błędy da się skasować lecz natychmiast powracają

 

Co oni tam mogli spieprzyć przy wymianie pompy vacum i uszczelki pokrywy zaworów??????

 

POMOCY bo zawału zaraz dostane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to żadna prowokacja nie jest, po prostu kupiłem od prywatnej osoby nr Vin WBAVA72030AH21187, ciekła pompa vacum i uszczelka pod klawiaturą, oddałem do zrobienia kupiłem pompę Pierburg i uszczelke Febi Blisten wymienili i przy mnie wlali olej odpalili auto i stało się tak jak opisałem proszę po prostu o sugestię bo nie wiem co robić sami niewiedzą co to polaczki fachowcy zarobusy w IRL :mad2: :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jst to wina oleju,albo wadliwa jest pompa ktorą kupiłeś albo kaziu coś źle poskładał,znajdź jakiś serwis w okolicy specjalizujący się w BMW.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje że to wina kazia właśnie bo od razu auto wyłączył i zaczął wszystko rozbierać i jutro ma zadzwonić, on twierdzi że ten olej jest za nowoczesny do mojego silnika i ż trzeba pół syntetyk zalać już mi ręce opadają, żeby mi vanosów albo rozrządu nie rozwalił tylko błagam Cię Panie Boże, a co do serwisów o tylko ASO tu jest ceny zapewne zaporowe :oops: :( :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko teraz to już mnie nie obchodzi ja im oddałem auto sprawne z walniętą pompą vacum i uszczelką, dostarczyłem części wymienili a że coś zepsuli to teraz mają strupa i na olej zwalają :nienie: :nienie: :nienie: nie popuszcze chce odebrać auto naprawione
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to wracaj do POLSKI :mrgreen: już Pan Tusk nie rządzi. U nas o wiele taniej i jak dobrze poszukasz to jeszcze dobrzy fachowcy pozostali :cool2:

 

No i po sprawie, auto niby zrobione jeździ nie cieknie nowa pompa chodzi, ale no właśnie jest ale Jaga miałeś rację czasem po ostrym przygazowaniu i np rano lubi puścić sobie niebieskiego bąka, a jak odkręcę wlew oleju to dmucha z niego powietrze tzn nie zasysa tylko dmucha - wyczytałem że to odma bo nigdy niebyła wymieniana (sprawdzałem tam gdzie auto było serwisowane ASO BMW) i modle się że to odma bo jak uszczelniacze albo pierścienie(boże chroń) to se chyba łeb ukręcę :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem , a jak szybko ubywa Ci olej w silniku :)? Ja wymienilem odme i za wiele nie dało - przed wymiana brała 1l oleju na bak tzn z 600km a po wymianie narazie znikly mi dwie kreski a przejechałem z 250-300 km ;/ cos czuje ze czeka mnie remont silnika ..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o i znowu mam problem bąki niebieskie po porannym odpalaniu zniknęły się ucieszyłem ale za to jak się silnik zagrzeje trochę np po przejechaniu 5 km i stanę na światłach to ruszając widzę niebieskie spaliny przez chwile śmierdzące spalonym olejem potem jest już oki nie dymi, zatrzymam się gdzieś na minute i znowu to samo masakra, jedyne co mnie pociesza to to ze odma nigdy wymieniana nie była i jest z jej okolicy wyciek oleju auto ma nalatane 164 tyś km, odmę z wężykami już zamówiłem myślicie że to może być to czy raczej uszczelniacze :mad2: :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno tak być niemożne, albo olej dostaje sie do komory spalania przez uszczelniacze, albo przez odmę do kolektora ssącego innego wyjścia niema bo auto ma moc i jeździ pięknie wiec to raczej nie pierścienie chyba

viewtopic.php?f=70&t=252029 , :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.