Skocz do zawartości

Silnik 320d e90 pomocy wysokie tłoki


Pawel269

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien problem ktory nie wiem jak ugryzc? Szukalem w wyszukiwarce ale takiego problemu nie znalazlem dlatego pisze tutaj moze ktos sie juz z czyms takim spotkal bo ja pytalem kilku osob i opinie sa rozne lacznie z kilkoma mechanikami. Wiec przejde do sedna sprawy. Po kilku problemach ze starym silnikiem kupilem nowy slupek. Po zalozeniu cos sie tuklo mechanik sprawdzil cisnienie nie bylo go na 3 cylindrze wiec ok glowica zostala sciagnieta gdzies tam zawor nie trzymal ale przy okazji wyszla dziwna rzecz. Tloki ktore sa zamontowane lekko wystaja poza blok jakies pare mm. Ale mechanik zalozyl glowice tylko zlozyl to na dwoch uszczelkach( czy tak mozna? bo tlumaczyl mi ze nie ma jednej takiej wysokiej) Po zalozeniu cisnienie trzyma ale cos sie nadal tlucze. I teraz ten mechanik ktory to robil powiedzial ze to ze sie tlucze to wina wysokich tlokow i trzeba to znow wymienic i zalozyc jedna uszczelke. A znow inny powiedzial ze powinno sie to zlozyc na jednej odpowiednio dobranej wysokosci uszczelki i powinno byc ok.I kto ma racje bo ja juz sil nie mam do tego i sam nie wiem co robic. Prosze o pomoc i jakas rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mechanikowi aby se wsadził te dwie uszczelki w buty -będzie wyższy -to na pewno. :duh:

Kupiłeś silnik z głowicą czy sam słupek?

Porównaj ile tłoki wystają w twoim starym silniku i słupek nowy tak samo ma mieć.

I nie na oko tylko suwmiarkę lub mikrometr głębokościomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 uszczelki http://www.sadistic.pl/images/smiles/b57c92f75f13.gif

 

Z tego co kojarzę to są 3 rodzaje uszczelek do 320d M47n2 różniące się wysokościami. Ale żeby tłoki wystawały? Tak jak kolega wyżej mówi - pomierz to dokładnie i będziesz wiedział, który element ma inny wymiar.

A, i zmień mechanika :mrgreen:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
dokładnie nie tylko BMW jest dziwnym tworem, ale generalnie w DIESLACH dobiera się różne wysokości uszczelek w zależności od potrzeby... dlatego dwie uszczelki są głupotą, a jak najgrubsza uszczelka jest za cienka to coś nie tak jest w połączeniu blok-głowica. Nie piszesz czy zmieniłeś sam słupek, czy kupiłeś słupek wraz z wałem korbowodami i tłokami. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.