Skocz do zawartości

BMW E90 335D - załamany - pomocy


avathar

Rekomendowane odpowiedzi

 

to ta ciagla historia gdzie 95% samochodow na tym forum pali 5 ml oleju na 200000 KM a ich spalanie 3.0 litrowego diesla przy 200 km/h oscyluje okolo 2 litrow ma 100km...

 

 

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...spalanie 3.0 litrowego diesla przy 200 km/h oscyluje okolo 2 litrow ...

z 2.0d ci się pomyliło

Jezeli cala ta historia to prawda to przyczyna to skorodowane panewki przez dlugotrwale stanie bezruchu lub rzadkim odpalaniem zalanym olejem full saps czyli z duza zawartoscia siarki ktory juz stracil swoje wlasciwosci a duzo siarki na miekim metalu panewek + wilgoc w silniku = korozja. korozja = koniec panewek. koniec panewek = stuki tlokow.

Ciekawa teoria ale większość diesli e9x wyposażona jest filtr cząstek stałych w związku z czym jeździ na oleju spełniającym normę LL4. Jest to olej "Low SAPS"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrzy jesteście ok :-) - śmiech na sali.

Dziękuje tym co mi w miarę odpisali, resztę "mądrogłowców" pozdrawiam.

Jak będę po problemie opiszę dla Tych normalnych na forum !!!! A Ci co szukają guza i problemów niech idą na wiejskie forum, gdzie właśnie dużo jest takich za-czepiaków i mądrali szukających rozrywki, w pisaniu bzdur - bo nie mają co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...spalanie 3.0 litrowego diesla przy 200 km/h oscyluje okolo 2 litrow ...

z 2.0d ci się pomyliło

nie rozumiem, chyba nie zrozumiales ze to humor albo ja nie zrozumialem ze ty wlasnie zartowales.

 

Ciekawa teoria ale większość diesli e9x wyposażona jest filtr cząstek stałych w związku z czym jeździ na oleju spełniającym normę LL4. Jest to olej "Low SAPS"

 

A/ : Norma LL-04 dopuszcza oleje Mid saps. Jeszcze troche ponad rok temu olej BMW byl mid saps a poza tym jest na rynku jakies 10 olejow ll-04 i mid saps (z czego slyny Motul)

B:/ Zapomniales wziasc pod uwage ze samochod pochodzi ze stanow a W stanach norma obowiazujaca dla BMW jest LL-01 (dlaczego to bylo pisane wczesniej) i mimo ze jest to diesel na 99% byl zalewany full sapsem.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie czego podam jeszcze link gdzie wiele jest na ten temat.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504

Dla zainteresowanych oczywiście problemem a nie wszystkim innym w około.

 

Problem ktory wskazujesz przerabialismy juz kilka razy na forum ale dotyczy on silnika N52 (benznowego, zauwaz ze ludzie ktorzy tam pisza maja WSZYSCY silniki 2.5 i i 3.0i) i jest za to winna wadliwa konstrukcja glowica.

 

Nie ma to nic wspolnego z twoim traktorem. Po pierwsze problem ten w twoim silniku ma 0,05% wystapienia w ogole (to znaczy ze masz i zle dokrecona glowice i uszczelniacze zaworow do naprawy i same popychacze do wymiany a prawdopodobnosc wystapienia tych trzech elementow raem jest znikoma) a przy twoim przebiegu nieznacznym powiem 0,005%. Zanim walniesz link to przeczytaj o czym w nim mowa. Klopot z chalasujacymi popychaczami jest opisany w Service Biulettin BMW SI B11 09 07.

 

a ludzie sie na ciebie wku... bo maja wrazenie ze ich bierzesz za idiotow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? niech tak nie sądzą, dla mnie samego jest to dziwna sytuacja.... że autko tak zajefajne - bo to dla mnie dobry samochód padło po 18 tys.

Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem, z Panem Auto-serwis Ptak Mariusz. Diagnostyka BMW. Oprogramowanie BMW - czy uważacie że jest w porządku?

Można mu zaufać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dokładnie tak samo, wymieniałem olej jak komputer powiedział, auto stało przez rok/dwa i od czasu do czasu sporadycznie było jezdzone (raz na miesiac albo i rzadziej) ostatnio czyli po jakis 20-30k odkad już na dobre zacząłem jezdzić codziennie, miałem tą samą sytuacje, stukanie przy przyśpieszaniu (dość głośce) wyczuwalny spadek mocy i wszystko co najgorsze, okazało się, że jeden z kanalików olejowych sie zatkał a panewki po prostu wykur**** i cały silnik do wymiany, na początku myślałem, że to nic strasznego ale do mechanika (15km) ledwo co dojechałem, po drodze padło turbo i wszystko co możliwe w silniku> Podsumowując: nowy silnik (sam słupek) regeneracja turbo (wszystkie bebechy nowe) nowe sprzegło dwumas, oleje paski i inne duperele. Z robocizną wyszło ok 9tys. Tak dla informacji, wymiana oleju zgodnie z kompem to kpina. Po wsadzeniu nowego silnika komp mi powiedział, że najbliższa wymiana oleju w sierpniu 2015 hahaha. Jedyna rada, wymieniaj co 15tys a wszystko będzie jak w zegarku.

 

A i okazało się, że tłok napierdzialał w zawór, silnik 2.0d 163km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? niech tak nie sądzą, dla mnie samego jest to dziwna sytuacja.... że autko tak zajefajne - bo to dla mnie dobry samochód padło po 18 tys.

Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem, z Panem Auto-serwis Ptak Mariusz. Diagnostyka BMW. Oprogramowanie BMW - czy uważacie że jest w porządku?

Można mu zaufać?

Kolego a skąd jesteś?

Pisałeś że możesz nagrać filmik tego stukania to wrzuć.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie:

viewtopic.php?f=70&t=221434&p=1642110#p1642110

 

Po prostu problem z samochodem który długo stał.

 

Co do ksiazki serwisowej to nie ma czegos takiego w stanach, wszystko jest w carfax lub u dealera BMW :wink: Aha no i vin musze zakleic na podszybiu, tak na wszelki wypadek :lol:

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? niech tak nie sądzą, dla mnie samego jest to dziwna sytuacja.... że autko tak zajefajne - bo to dla mnie dobry samochód padło po 18 tys.

Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem, z Panem Auto-serwis Ptak Mariusz. Diagnostyka BMW. Oprogramowanie BMW - czy uważacie że jest w porządku?

Można mu zaufać?

 

ja bym mu oddał nawet portfel do potrzymania albo i dziecko na kolana :mrgreen:

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
dobra, to jak cos kombinujesz z vinem to znaczy ze na 99,9% nie masz pojecia co kupiles albo wiesz i wstydzisz sie powiedziec.

Pozostaje jeszcze 0,1% kiedy na prawde myslisz ze podanie VINu moze wplynac na kradziez auta.

 

Boshe - a możesz mi zaufać? Byłem z kluczykiem w salonie w Chicago wszystko było tak jak mowie.

 

A powiecie mi jakim programem najlepiej odczytać podstawowe błędy po OBD2. Przed pojechaniem do serwisu czy mechanika chciałbym podstawowe rzeczy wiedzieć.

 

>>"wujekwaldus" Odwiedź mnie, zobacz, samochód, uwierz!!

VIN jest niestety pierwszą furtką do kradzieży samochodów, przeżyłem to na własnej skórze. Miedzy innymi dlatego wielu producentów ukrywa VIN. Aby nie był łatwo widoczny.

A czego miałbym się wstydzić? Jak by był po zalaniu to bym nie ściągał go do polski, jak by był po dzwonie - też bym go nie ściągał do polski. A nawet jak bym go wziął na handel po dzwonie i zalaniu to już dawno bym go sprzedał i nie jeździłbym nim po Polsce. Wiec nie bądź apodyktyczny. Jak masz jakąś inną cenną uwagę to proszę napisz.

 

Po vin-e ukradną auto :mrgreen:

Większych bzdur dawno nie czytałem, nawet jeśli było by to możliwe to nie podałeś gdzie mieszkasz i skąd złodziej ma wiedzieć które potem ukraść :norty:

Wymyśl lepsze wytłumaczenie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? niech tak nie sądzą, dla mnie samego jest to dziwna sytuacja.... że autko tak zajefajne - bo to dla mnie dobry samochód padło po 18 tys.

Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem, z Panem Auto-serwis Ptak Mariusz. Diagnostyka BMW. Oprogramowanie BMW - czy uważacie że jest w porządku?

Można mu zaufać?

I co kolego, co wyszło po oględzinach i diagnostyce :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega kubaj123 - załamałeś mnie jeszcze bardziej.

Jednak jadę z nim gdzieś indziej we wtorek, oczywiście na lawecie, nagram u mechanika już to stukanie nie chce, go specjalnie uruchamiać. We wtorek myślę że już będzie w miarę wiadomo co się stało :-(. Przepraszam że nie odpisywałem ale miałem bardzo dużo pracy w firmie.

P.s. pierwsza wymiana oleju była przy 12 000 km i tak też poczyniłem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? niech tak nie sądzą, dla mnie samego jest to dziwna sytuacja.... że autko tak zajefajne - bo to dla mnie dobry samochód padło po 18 tys.

Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem, z Panem Auto-serwis Ptak Mariusz. Diagnostyka BMW. Oprogramowanie BMW - czy uważacie że jest w porządku?

Można mu zaufać?

 

No i co tam kolego z tym Twoim autem ? czy zaufałeś Panu Auto-serwis Ptak Mariusz ? Bo z Twoich postów wynika ,że to już chyba trzeci fachowiec ogląda Twój samochód i nic nie wynika z tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj dokładnie potem pisz (dotyczy 3 fachowców).

 

Auto dopiero dzisiaj odprowadziłem, czekam na diagnozę, wstępnie na komputerze wykazało "smooth running control: na 6 cylindrze, silnik po za tym delikatnym klepaniem działa prawidłowo. We czwartek ma być pełna diagnoza. Jak wszystko się skończy dobrze, na pewno opiszę co było - łącznie z opinia o mechaniku.

 

pozdrawiam, i trzymajcie kciuki za moją Beti...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co was obchodzi ten vin, nie chce podać to nie chce. Po co drążyć temat.

Naucz się czytać ze zrozumieniem. Gónwo mnie jego VIN obchodzi. Napisałem tylko jaki związek może mieć podanie VINu ze wzrostem ryzyka kradzieży samochodu :roll:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czytam bardzo dobrze ze zrozumieniem. Dlatego napisałem was a nie ciebie. Watek o stukach w silniku a iles osob uparcie o vinie sie produkuje, nie chce podawac to nie poda po co dalej o tym pisac? Juz teoria spiskowa ze cos ukrywa. A i Nightsabes777 juz nie musisz mi odpisywac kolejnym postem :cool2:

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam bardzo dobrze ze zrozumieniem. Dlatego napisałem was a nie ciebie. Watek o stukach w silniku a iles osob uparcie o vinie sie produkuje, nie chce podawac to nie poda po co dalej o tym pisac? Juz teoria spiskowa ze cos ukrywa. A i Nightsabes777 juz nie musisz mi odpisywac kolejnym postem :cool2:

Ok. Nie będę :mrgreen:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podaniu Vinu mozesz zweryfikowac historie auta w usa, na tej podstawie mozna okresli np: jak dlugo auto stalo zanim uzyskalo "minie przesiedlencze" lub po prostu zostalo naprawione, co potwierdzilo by teorie jedno z forumowiczow odnosnie siarki w oleju i uszkodzeniu popychaczy zaworow czy czegos tam.

 

Autor ukrywa VIN bo zwyczajnie wstydzi sie pokazac Co kupil a i nie slusznie.

80% forum jezdzi autami po wiekszej/mniejszej kolizji w tym ja.

 

jesli auto jezdzi nie ma co plakac (jak u mnie) problem jest kiedy nie jezdzi (jak u autora tematu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no zabawne jest to forum, przecież opisałem historię samochodu to mój samochód i mój VIN.

A że ktoś nie wierzy - zapraszam oglądnąć samochód.

 

Wstępnie rozebrane auto nie pokazało nic :( - mechanik szuka dalej, ja coraz bardziej się denerwuje.

Partnerstwo BMW - masakra co oni w ogóle piszą. (wymiana silnika i tak dalej)

 

popychacze, sprężynki - wszystko perfekcja, olej perfekcja, filtry itp itd nic nie lata nic nie jest luźne

Sprawdzony rozrząd nic nie przeskoczyło, napinacz pracuje.

Komputer pokazuje błąd ogólmy na 6 cylindrze o spalinach

Wtryskiwacze sprawdzone, zamienione nadal na 6 cylindrze problem.

Auto wstępnie złożone, nic dalej nie wiadomo.

Mechanik zamówił przystawkę do KOMPUTERA BMW do pomiaru ciśnienia jakiegoś tam - nie znam się.

Do czwartku ma mi dać znać co dalej :(

 

jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.