Skocz do zawartości

Problemy z odpalaniem e 90 320 d


doktor1975

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Mam problem z odpalaniem mojej buni na mrozie ( rozrusznik kręci i za 6-10 razem odpala ), wyskakuje czerwona zębatka ( Getriebestorung i mnóstwo innych błędów po kolejnych kręceniach : kraftstoffpumpe ) , w garażu pali dobrze .Wymieniłem świece + sterownik i dalej lipa .Po podłączeniu do komputera bez błędów .Sprawdzałem w Mobil Klimat w Katowicach - pozostaje pozostawienie auta na 2-3 dni i będą sprawdzać .Miał ktoś taki problem ? Edytowane przez doktor1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia świece i sterownik to po pierwsze, po drugie akku w jakim stanie? Błędy mogą być wynikiem zbyt dużego spadku napięcia w akku.

Do tego paliwo - lejesz dobre? Może paliwo/woda/parafina w nim zawarta się wytrąca/zamarza?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Może zadam głupie pytanie, ale jak sprawdzić akumulator ?

 

Tzn wstępna diagnoza ( moja ) wskazuje na to, że jest do wywalenia ( daje napięcie napostoju ok 11.6v ), jednak zastanawia mnie czy może Klemy nie są temu winne, bo akumulator ma zaledwie 2,5 roku.

 

Dodam tylko, że był ładowany prostownikiem już 2 razy i pomaga to na 1 dzień

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domowym sposobem raczej trudno będzie - musisz sprawdzić akku jak zachowuje się w stresie ;) czyli pod obciążeniem.

Podjedz do stacji diagnostycznej/warsztatu ale jakiegoś większego to powinni mieć na stanie tester akumulatorów który po podłączeniu obciąża akumulator i podaje zarówno napięcie jak i pojemność akumulatora.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Mialem podobny problem wczesniej w aucie mamy strasznej jakosci diesla dolej 3l benzyny problem zniknie zaden uszlachetniacz do paliwa nie pomoze ja z tego wlasnie powodu kupilem teraz auto w benzynie
BALCAMP.PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma w niej być? Zgadzam się, że jakość paliw jest średnia, do tego bioestry... dolewając benzyny tylko pogarszasz jakość tego co masz w baku. Przejeździłem 60000km 320d E90 i nie dolewałem niczego, żadnych dodatków uszlachetniających i tym bardziej benzyny. Chyba nie wiesz po co się kiedyś dolewało benzyny do ON: żeby zimową porą nie wytrącała się parafina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są te czasy, żeby dolewać benzyny do ropy :nienie: :nienie: . Benzyna jest sucha, dzięki czemu można sobie narobić ładnych kłopotów z układem wtryskowym...[/quo

benzyny :nienie: ale oleju mixol można dodać dwie setki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyny :nienie: ale oleju mixol można dodać dwie setki

a jak się do tego ma DPF ?? czy aby nie był to dla niego wyrok śmierci ??

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyny :nienie: ale oleju mixol można dodać dwie setki

a jak się do tego ma DPF ?? czy aby nie był to dla niego wyrok śmierci ??

Chłopaki mają Dpf i dolewają ,nic się nie dzieje,

ja dolewałem do auta bez Dpf-a ponoć lepsze smarowanie wtrysków ,były lepsze parkometry wtrysków po podłączeniu Vag-a :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tej zimy ten sam problem....i metodą prób i błędów wyszło co jest nie tak opcje są następujące:

 

1.Akumulator, nie ma znaczenia, że ma 2 lata może być juz do wyrzucenia takie teraz robią.Najlepsza metoda sprawdzić akumulator specjalnym sprzętem do mierzania i wyskakuje Ci, że jest dobry,zły lub do naładowania.

 

2.Świece, również mogą Ci sprawdzić w serwisie albo w innej stacji diagnostycznej.Jeżeli wywala Ci błąd wszystkich świec na 99% będzie to sterownik świec.

 

3.Wyżej wspomniany sterowink świec.

 

4.Mała ilośc ropy w zbiorniku.W zimę jak są mrozy powinieneś mieć zalane przynajmniej połowe zbiornika lub więcej.Dodatkowo możesz kupić uszlachetniacz na stacji do diesla.

 

5.Innych możliwośći nie ma....

 

U mnie akurat chodziło o sterownik do świec został wymieniony na nowy i po problemie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.