Skocz do zawartości

E91 3.0d nie chce odpalić


klagosz

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Zadzwonił do mnie gościu któru kupił odemnie auto BMW e93 330d no i powiedział mi że dzisiaj auto mu rano nie odpaliło.

Włożył kluczyk normalnie nawi i wskaźniki mu "zagrały" jak zwykle, w komputerze nie ma żadnych błedów a przy zegarach żadnych ikonek i trójkąta.

 

Auto zawiózł na lawecie do ASO ale nie zdążyli mu jeszcze nic sprawdzić bo maja zawalony serwis.

 

Czym to może być spowodowane?!

 

Ja z samochodem nie miałem żadnych problemów i bardzo się zdziwiłem.

Jako były właściciel chcę mu pomóc więc proszę o sugestie czym to może być spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z blokadą kierownicy jest sygnalizowany przez komputer pokładowy. Podobnie jak układ zasilania, wtryski etc. Jeśli silnik nawet nie prubował "kręcić", ani zapłon się nie uruchomił to będzie to raczej problem komputera/elektroniki... :roll:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że bez podpięcia kompa ciężko będzie.

 

 

U mnie rozrusznik kręcił, ale auto nie odpalało (po tym jak na przemian gasiłem i odpalałem silnik żeby ustalić usterkę :mrgreen: :duh: ) i doprowadziłem do zablokowania EWS - dobrze, że przyjechał magik z kompem i mi odblokował, inaczej trzeba by wymieniać moduł :mad2: i to na własne życzenie.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator na 100% nie.

Bo po zakupie sam wymieniałem bo przy przeglądzie mial niskie napięcie jak to w cabrio lubi bywać i kupilem nowy za 1300zl ori BMW.

Po za tym kupiec mówił że dla pewności sprawdził go i napięcie było OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to był automat to mógłby mocniej wcisnąć pedał hamulca:)

 

A w przypadku manuala sprzęgło trzeba wcisnąć :idea: :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może powinien dłużej przytrzymać: start+sprzęgło.

 

Mi tak samo "nie palił": szczególnie jak zimny pedał - nie zaskakiwał na czujnik, elektryka chodziła, a rozrusznik nie odpalał".

 

Popompować chwile sprzęgło - i dłużej przytrzymać button startu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co chcesz sprzęglem pompowac ? :mrgreen:

 

Sory ale to nie duży Fiat żeby pedał sprzęgła musiał być ciepły, chociaż nawet w nim nie było to konieczne :twisted:

Klagosz daj znać co to było tak z ciekawości jak kupiec Cie poinformuje.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kokos:

 

Może źle się wysłowiłem - chodzi o to, że zimny pedał jest sztywny, u mnie tak było wciskałem leciutko hamulec (mam w automacie) + wciskałem start - to pokazywał mi się komunikt: nogi na pedale - z tego wniosek, że niedostatecznie naciskałem na hebel :)

 

ot i co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam koledzy, od paru dni szwagier ma problem ze swoim E90, a dokładniej podczas silnych mrozów rozładował mu się akumulator do zera a po naładowaniu auto przestało odpalać. Rozrusznik kręci ale auto nie chce odpalić, z tego co wyczytałem na forum prawdopodobnie rozjechała się synchronizacja modułów CAS i EWS i trzeba teraz to zresetować i zsynchronizować na nowo, może mi ktoś w tym pomóc? Jakiś czas temu kupiłem sobie kabel i zainstalowałem program diagnostyczny (INPA 5.0.2) ale niestety dopiero zaczynam się uczyć diagnostyki pojazdowej, więc prosiłbym o wskazówki jak to zrobić, chciałbym pomóc szwagrowi (w końcu to rodzina :norty: ) ale z drugiej strony nie chce gorzej popsuć mu auta :mad2:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na forum opis, w wielu tematach. Szukałeś? Przyznaj się :norty:

 

Szukałem ale nie znalazłem konkretnie ani do E90 ani do 330d... a te instrukcje co były np do E60 czy starszych modeli nie działają albo nie da się ich zrobić (brak takich opcji w programie). Chyba, że mam złą wersję IMPA :duh: poniżej podsyłam fotki co udało mi się znaleźć i zrobić, może ktoś powiedzieć czy dobrze?

 

Znalazłem u siebie w programie takie menu:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/442/imag0708z.jpg/

 

Wybrałem po czym ukazało się takie podmenu:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/268/imag0705x.jpg/

 

Tutaj wybrałem najpierw a potem i odpowiednio otrzymałem komunikaty:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/254/imag0706xo.jpg/

i

http://imageshack.us/photo/my-images/547/imag0707e.jpg/

 

Ale auto nadal nie żyje :cry2:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja musiałem przeprowadzać synchronizcję przy włączonym zapłonie, wkładałem kluczyk i naciskałem start bez naciskania hamulca, mam skrzynię automat, tak aby nie kręcił rozrusznik i dopiero wtedy mogłem synchronizować.
Pozdrawiam, Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Witam posiadam e92 330d auto sprawdzane wczesniej komputerowo, zadnych bledow. Odpalało na strzała, wczoraj wyjątkowo odpalał dłużej i wydaję mi się, ze trochę nie równo chodził. Ujechałem 50m drogą szutrową, wyjechałem na asfalt, wcisnąłem trochę mocniej gaz, silnik się zadławił, wyskoczył komunikat engine fault i już nie odpalił. Diagnostyka wykazała błędy świec, żarowych i jakiegoś zaworu(przepraszam nie pamiętam już jakiego). Czy jest to możliwe aby była to pompa wysokiego ciśnienia jak w przypadku czerwonego? Edytowane przez DamcioDa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.