Skocz do zawartości

[E90 LCI] Doposażenie w OEM Bi-ksenony - fotorelacja


prmax

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Witam,

 

Ponieważ mamy już wiosnę postanowiłem powrócić do tematu montażu OEM LCI ksenonów w miejsce OEM LCI halogenów.

 

Więcej info tu -- > http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=150459

 

Pozostało mi jeszcze jedno pytanie na które nie znam odpowiedzi.

 

Chodzi o moduł przestrzeni przypodłogowej zwany inaczej jako „Footwell module” lub w skrócie FRM.

 

W moim aucie mam zamontowaną poniższą wersję czyli FRMII.

 

Może ktoś z Was podpowie czy do montażu OEM LCI ksenonów wymagana jest wymiana wspomnianego modułu na FRMIII czy może można go zaprogramować do OEM ksenonów ?

 

Niestety nie mam jak tego sprawdzić bo nie mam WDS’a do E90 LCI. Może ktoś z Was posiada i mógłby to sprawdzić.

 

Pozdrawiam

 

http://img852.imageshack.us/img852/6500/20110403168.jpg

Edytowane przez prmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chodzi o FRM to gdzieś czytałem że trzeba zmienić na III żeby zakodować xenony, teraz nie mogę znaleźć tej strony ale jeszcze poszukam

Temat założenia xenonów do LCI bardzo mnie też interesuje, wczoraj znalazłem oficjalne instrukcje bmw w których napisane jest co jest potrzebne żeby to działało.

Nie wiem tylko czy w LCI jest tak samo.

LINK: http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=116462&d=1197218405

 

Widziałem twój post na e90post, nawet miałem odpisać ale nie przychodzi mi mail aktywacyjny do konta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Jeśli chodzi o FRM to gdzieś czytałem że trzeba zmienić na III żeby zakodować xenony, teraz nie mogę znaleźć tej strony ale jeszcze poszukam

Temat założenia xenonów do LCI bardzo mnie też interesuje, wczoraj znalazłem oficjalne instrukcje bmw w których napisane jest co jest potrzebne żeby to działało.

Nie wiem tylko czy w LCI jest tak samo.

LINK: http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=116462&d=1197218405

 

Widziałem twój post na e90post, nawet miałem odpisać ale nie przychodzi mi mail aktywacyjny do konta :P

 

No właśnie. Wiem, że na 100% trzeba zmienić moduł FRM na wersję III w autach pre-LCI. Nie wiem jak jest w bieżącej wersji czyli LCI :mad2:

Dokument dot. wersji pre-LCI, która różni się od LCI. Mało tego nie ma kitu doposażeniowego w ksenony do wersji LCI :cry2: Stąd brak wiedzy odnośnie jak wszystko połączyć. WDS jest dostępny tylko dla wersji pre-LCI...

Napisałem jeszcze do jednego magika od BMW. Zobaczymy co odpowie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Napidałem Ci na e90post zemuszisz mieć FRM3 jeżei chcesz to wszystko ładnie zgrać i zakodowac pod ori, możesz też po prostu do lamp włozyć HID-a z oszukiwaczem i efekt bedzie taki że też będzie działal ;)

 

A jak kolega wyzej wspomniał uderz do patrysa z e90post on jest z warszawy i naprawde czasami cuda potrafi zdzialac :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Napidałem Ci na e90post zemuszisz mieć FRM3 jeżei chcesz to wszystko ładnie zgrać i zakodowac pod ori, możesz też po prostu do lamp włozyć HID-a z oszukiwaczem i efekt bedzie taki że też będzie działal ;)

 

A jak kolega wyzej wspomniał uderz do patrysa z e90post on jest z warszawy i naprawde czasami cuda potrafi zdzialac :)

 

Mam odpowiedź od Patrys'a.

 

Wg. niego jest to możliwe ale 100% pewność będzie jak podłączy sie do auta.

 

A więc rozpoczynam kompletowanie "gratów" i zobaczymy co z tego wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Będziesz dokupował spryskiwacze reflektorów?

 

Tak będę chyba kupował zestaw doposażeniowy w ASO. Ale tu pojawia się kolejny „zonk”. :mad2:

Zestaw taki nie występuje do wersji z M-pakietem…

 

Chodzi prawdopodobnie o zderzak a tak naprawdę miejsce gdzie występują otwory na dysze rozpylaczy płynu. W wersji z fabrycznymi otworami występuje kratka (zaznaczona na czerwono na zdjęciu).

http://images46.fotosik.pl/749/6d82763d56947db2med.jpg

Pytanie, do czego jest ona potrzebna ? Nie ma jej nigdzie w ETK…

 

Planowałem sam wyciąć otwory bo rzekomo są wytrasowane od wewnętrznej strony zderzaka.

 

Wiem, że u mnie nie ma właśnie wspomnianych kratek… Podglądałem od dołu auta po odchyleniu osłony silnika…

 

Najlepiej byłoby kupić zderzak LCI M-pakietowy…

 

Im większe mam rozpoznanie w temacie tym droższy robi się ten „gips”… coraz bardziej zaczynam się wahać…

Ale zobaczymy…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zastanów się czy jest sens montowania tego ustrojstwa. Wartość użytkowa jest znikoma, to tak jakbyś zamiast wycieraczek używał do przemywania szyby samego spryskiwacza. W poprzednim aucie nigdy nie używałem tej formy czyszczenia reflektorów.

Jeśli chodzi o spełnienie wymogów - ktoś słusznie zasugerował kiedyś że można do zderzaka przyczepić zaślepki spryskiwaczy reflektorów, nikt nie będzie przecież sprawdzał czy działają.

Pytanie czy jest w ogóle możliwe uruchmienie xenonu bez spryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Zastanów się czy jest sens montowania tego ustrojstwa. Wartość użytkowa jest znikoma, to tak jakbyś zamiast wycieraczek używał do przemywania szyby samego spryskiwacza. W poprzednim aucie nigdy nie używałem tej formy czyszczenia reflektorów.

Jeśli chodzi o spełnienie wymogów - ktoś słusznie zasugerował kiedyś że można do zderzaka przyczepić zaślepki spryskiwaczy reflektorów, nikt nie będzie przecież sprawdzał czy działają.

Pytanie czy jest w ogóle możliwe uruchmienie xenonu bez spryskiwaczy.

 

Aby uruchomić spryskiwacze trzeba dodać do VO (vehicle order) opcję spryskiwaczy czyli ($502 HEADLIGHT CLEANING SYSTEM). Uprzednio je montując oczywiście. To akurat jest najprostsza sprawa. Następnie po montażu lamp xenonowych i małej modyfikacji instalacji przy lampach, dodajemy $522 XENON LIGHT do VO. Modyfikacja instalacji jest wymagana bo w wersjach LCI nie będzie świateł drogowych oraz trzech małych LEDów obrysowych (nie ma po prostu przewodów we wtyczce od lamp halogenowych).

Ponieważ z góry zakładam, że nie będzie samopoziomowania, po uruchomieniu auta mamy na dzień dobry błąd dot. właśnie samopoziomowania (ang. self leveling error).

Następnie używając np. NCSExpert należy zmienić ustawienia parametru "AUTO_LWR_ENABLE" z "aktiv" na "nicht_aktiv" aby wyłączyć funkcję samopoziomowania.

Po zakończeniu tego procesu otrzymujemy prawidłowo zasilane xenony bez samopoziomowania oraz działające prawidłowo kierunki LEDowe (migające z normalną częstotliwością, bez błędów w komp. pokładowym i błysków podczas rozruchu auta).

To tak w dużym skrócie :8) Na tym etapie nie będę wnikał w szczegóły... (może kiedyś pokuszę się o małe "zrób to sam") :)

 

Wracając do spryskiwaczy... Chciałbym mieć jak najbardziej kompletny system lamp xenonowych. Poszedłem już trochę na kompromis rezygnując z automatycznego poziomowania (ręczne pozostawiam nadal aktywne ale trzeba je ponownie dokodować po dodaniu opcji xenonów). Teraz mam zrezygnować ze spryskiwaczy. Kuszące ale nie chcę budzić podejrzeń i ew. problemów z ubezpieczycielem...

 

Pozostaje jeszcze pytanie, czy da się dodać opcję $522 bez $502 ? W pre-LCI na pewno tak. W LCI, jeszcze tego nie wiem...

 

Jak cos nowego się "urodzi" dam znać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersji z fabrycznymi otworami występuje kratka (zaznaczona na czerwono na zdjęciu).

Pytanie, do czego jest ona potrzebna ? Nie ma jej nigdzie w ETK…

Kratka to wzmocnienie zderzaka aby się nie uginał podczas zamykania się spryskiwacza. Dostaje się go w komplecie doposażeniowym.

W dziale "zrób to sam" opisałem montaż spryskiwaczy do e90 ale bez M pakietu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
wersji z fabrycznymi otworami występuje kratka (zaznaczona na czerwono na zdjęciu).

Pytanie, do czego jest ona potrzebna ? Nie ma jej nigdzie w ETK…

Kratka to wzmocnienie zderzaka aby się nie uginał podczas zamykania się spryskiwacza. Dostaje się go w komplecie doposażeniowym.

W dziale "zrób to sam" opisałem montaż spryskiwaczy do e90 ale bez M pakietu :wink:

 

Dzięki za cenną informację :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
wersji z fabrycznymi otworami występuje kratka (zaznaczona na czerwono na zdjęciu).

Pytanie, do czego jest ona potrzebna ? Nie ma jej nigdzie w ETK…

Kratka to wzmocnienie zderzaka aby się nie uginał podczas zamykania się spryskiwacza. Dostaje się go w komplecie doposażeniowym.

W dziale "zrób to sam" opisałem montaż spryskiwaczy do e90 ale bez M pakietu :wink:

 

Dzięki za cenną informację :cool2:

 

Korzystając z okazji jeszcze dopytam...

 

Czy wywiercenie otworów pod spryskiwacze to duży problem ?

Martwi mnie temperatura podczas wiercenia/wycinania, która ew. może być zbyt wysoka dla tworzywa z którego wykonany jest zderzak i na lakier, którym jest pokryty…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie doposazania pre lci w xenony, dziury pod spryskiwacze wycięli mi bez problemu w zakładzie lakierniczym w 30minut. Zrobili to idealnie i nie ma potrzeby malowania zderzaka. P.s. Miejsca wycięcia są zaznaczone od spodu. Pozdrawiam

 

Dokładnie jak pisze arnold. Można też samemu ale ja przedobrzyłem i porysowałem sobie lakier na zderzaku :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Jestem w trakcie doposazania pre lci w xenony, dziury pod spryskiwacze wycięli mi bez problemu w zakładzie lakierniczym w 30minut. Zrobili to idealnie i nie ma potrzeby malowania zderzaka. P.s. Miejsca wycięcia są zaznaczone od spodu. Pozdrawiam

 

To dobra informacja :cool2:

 

Daj znać jak się uporasz z montażem. Każda wskazówka może być istotna.

 

Życzę sukcesu w montażu …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Jestem w trakcie doposazania pre lci w xenony, dziury pod spryskiwacze wycięli mi bez problemu w zakładzie lakierniczym w 30minut. Zrobili to idealnie i nie ma potrzeby malowania zderzaka. P.s. Miejsca wycięcia są zaznaczone od spodu. Pozdrawiam

 

Dokładnie jak pisze arnold. Można też samemu ale ja przedobrzyłem i porysowałem sobie lakier na zderzaku :mad2:

 

Ja też się tego obawiam. Ale może nie będzie aż tak źle :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Może wycinałeś od zewnątrz dlatego porysowałeś?? Ja ze znajomym u niego wycinalismy nozykiem ostrym ( ala skalpel) od wewnątrz i nic nie porysowaliśmy a wygląda idealnie jak na serii :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Koledzy przeczytałem ten wątek i kilka innych.

 

 

w sumie to jak chciałbym wsadzić xenony do LCI to będę miał problem właśnie z samopoziomowaniem - tzn nie będzie go w ogóle ?

co do modułu z wersji LCI 2008.11 będę mógł poprawnie przeprogramować ?

spryskiwacze też normalnie da się zaprogramować czy nie ?

 

Założenie samych xenonów nic Ci nie da. Nawet nie zaświecą bo instalacja pod reflektory halogenowe jest inna i nie ma wszystkich przewodów. W kostkach do lamp halogenowych brakuje masy do przetwornic Xenonowych, sterowania przesłoną Xenonu, zasilania ringów (mimo, że przewód istnieje w kostce lamp halogenowych ringi w Xeonach są zasilane z innego obwodu modułu FRM), oraz obrysowych 3 LEDów.

 

Jeśli założysz lampę bi-xenonową bez AHL, ręczny korektor ustawiania zasięgu świateł zadziała. Do samopoziomowania wymagane są czujniki położenia na wahacze dodatkowa wiązka przewodów oraz zakodowanie modułu FRM.

 

Spryskiwacze da się założyć i będą działać bez najmniejszych problemów. Oczywiście wymaga to zakodowania.

 

Reasumując. Można dołożyć xenon bez pełnej funkcjonalności ale robi się z tego nie zła "rzeźba"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Rozpoczynam mały przewodnik jak doposażyć auto E9x LCI w lampy bi-xenonowe skrętne wraz z opcją doświetlania zakrętów (ang. cornering lights).

 

Całość podzieliłem na klika dni bo tyle trwały prace... (ostania faza nadal trwa).

 

Wszystkie prace wykonałem sam w domowym garażu.

 

Założenia: wszytko OEM z pełną funkcjonalnością tj. spryskiwacze reflektorów, samopoziomowanie reflektorów, bi-xenon skrętny z doświetlaniem zakrętów.

 

Opis skróciłem do minimum. Rzeczy oczywistych nie opisywałem. W liście czynności umieściłem także numery TIS aby w sposób szybki zerknąć ew. co i jak trzeba zrobić... :cool2:

 

A więc start :D

 

Dzień pierwszy

Montaż spryskiwaczy reflektorów

 

Czynność dość prosta. Najbardziej obawiałem się wycięcia otworów w zderzaku. Okazało się, że nie jest to takie trudne.

 

Należy zwrócić uwagę na wzmocnienia zderzaka. Ponieważ ja mam wersję M-pakiet LCI, musiałem je dokupić bo w zestawie są do zwykłej wersji przed liftem. To samo dot. osłon spryskiwacza.

 

Trzeba jeszcze dokupić 6 szt. nitów rozprężnych do nadkoli. Elementy jednorazowe, które się niszczą przy demontażu nadkoli.

 

Oto lista wymaganych elementów:

 

1. Zestaw doposażeniowy. inst. spryskiwaczy szyb reflektorów - 61670400875

2. Wzmocnienie zderzaka lewe (M-pakiet LCI) - 51117138411

3. Wzmocnienie zderzaka prawe (M-pakiet LCI) - 51117138412

4. Osłona spryskiwacza, gruntowana lewa (M-pakiet LCI) - 61677892647

5. Osłona spryskiwacza, gruntowana prawa (M-pakiet LCI) - 61677892648

6. Nit rozprężny 6 szt. - 51161881149

 

Lista czynności z numerem TIS:

 

1. Demontaż prawego przedniego koła

2. Demontaż zderzaka przedniego - TIS 51 11 156

3. Demontaż nadkola prawego - TIS 51 71 040

4. Demontaż zbiornika płynu spryskiwacza - TIS 61 71 061

5. Demontaż schowka przedniego - TIS 51 16 366

6. Demontaż skrzynki bezpieczników - TIS 61 13 ...

 

I kilka fotek z całej operacji...

 

http://images35.fotosik.pl/745/fc1f7f1722bf1e3fm.jpg

Oto zestaw doposażeniowy oraz inne elementy wymagane do montażu xenonów

 

http://images38.fotosik.pl/921/28a27374c1832d29m.jpg

Po demontażu zderzaka

 

http://images49.fotosik.pl/921/5bc88ef88ba2c5b0m.jpg

Zaznaczone miejsce na otwór pod spryskiwacz

 

http://images49.fotosik.pl/921/b39d4ae5025f835cm.jpg

Na początku wiertarką

 

http://images38.fotosik.pl/921/8aba6fc98f269de8m.jpg

A potem nożykiem

 

http://images38.fotosik.pl/921/e3ede413e8ca44f0m.jpg

Wygładzanie krawędzi drobnym pilnikiem

 

http://images49.fotosik.pl/921/ad6add173f228958m.jpg

A tak wygląda już po wszystkim

 

http://images41.fotosik.pl/914/afcb04c4d84c2ce9m.jpg

Przyklejony wspornik

 

http://images40.fotosik.pl/924/5b3bd5df4a92a187m.jpg

Po montażu dyszy spryskującej

 

http://images39.fotosik.pl/915/f054f38f5436c90dm.jpg

Jeszcze bez zaślepek na spryskiwacze

 

http://images46.fotosik.pl/890/72f50579d2f8595am.jpghttp://images37.fotosik.pl/895/332d4aaaf1ae5297m.jpg

I już po wszystkim

 

Co do instalacji elektrycznej pod spryskiwacze... trzeba podłączyć masę w komorze silnika oraz przeciągnąć przewód zasilający elektr. pompkę do skrzynki bezpieczników. Wiązka oczywiście jest częścią zestawu doposażeniowego.

 

Aby zachować mobilność samochodu założyłem z powrotem zderzak. Demontaż/montaż jest bardzo prosty i trwa jakieś 15 minut z czego jakieś 13 minut trwa odkręcanie śrub a jest ich dwadzieścia parę :)

 

To tyle dnia pierwszego... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Dzień drugi

Montaż czujników oraz wiązki głównej i tylnej

 

Podczas drugiego dnia zamontowałem czujniki poziomu przód oraz tył, wiązkę elektryczną pomiędzy tylnym czujnikiem a modułem FRM oraz główną wiązkę.

 

Tradycyjnie lista czynności z numerem TIS:

 

1. Demontaż lewego przedniego koła

2. Demontaż lewego tylnego koła

3. Demontaż nadkola lewego tylnego - TIS 51 71 041

4. Demontaż lewej części siedziska tylnego - TIS 52 26 008

5. Demontaż osłony przestrzeni przy pedałach - TIS 51 45 185

 

Kilka fotek z operacji...

 

http://images41.fotosik.pl/990/2d20a4f35034517cm.jpg

Tylny czujnik poziomu razem z dodatkowymi elementami wymaganymi do montażu.

 

http://images38.fotosik.pl/998/40eba84153a325c2m.jpg

Tylny czujnik zainstalowany.

 

http://images47.fotosik.pl/1008/d16f395aaec90600m.jpg

Tylna wiązka przed montażem.

 

http://images35.fotosik.pl/821/5c5ae1bf531cb5cbm.jpghttp://images37.fotosik.pl/970/da705c9c18568dbcm.jpghttp://images47.fotosik.pl/1008/946ec3df572478c8m.jpg

Tędy poprowadziłem wiązkę tylnego czujnika poziomu.

 

http://images45.fotosik.pl/1009/91c69a7e4fe8e419m.jpg

Oto wiązka główna łącząca reflektory przednie, przedni czujnik poziomu, moduł JBBF2 (magistrala CAN) z modułem FRM. Nalepki zamazałem bo były tam moje dane.

 

http://images35.fotosik.pl/821/6f93bcf0326c6aedm.jpghttp://images50.fotosik.pl/1018/39bffdde222a4a2dm.jpg

Wiązka główna zainstalowana. Przewody przy reflektorach jeszcze niepodłączone.

 

http://images37.fotosik.pl/970/12741f3dab28295cm.jpg

Przedni czujnik poziomu podłączony do wiązki głównej.

 

http://images41.fotosik.pl/990/a67d44d9dbabcbc0m.jpg

Wiązka główna przy module FRM. Oczekuje na podłączenie :D

 

Podsumowując dzień drugi.

Udało mi się osiągnąć zamierzony cel tj. zainstalowałem i podłączyłem czujniki poziomu, rozprowadziłem wiązkę główną, podłączyłem konektory w kostkach przy lampach oraz przy FRM. Ponadto podłączyłem FRM do modułu JBBF (magistrala CAN).

 

Dzień trzeci

Montaż lamp bi-xenon AHL, wymiana modułu FRM (niestety mój oryginalny nie chciał współpracować z AHL) oraz kodowanie

 

Ponieważ po montażu spryskiwaczy zamontowałem zderzak, musiałem go zdemontować ponownie :cry2:

 

Lista czynności z numerem TIS:

 

1. Demontaż kół przednich

2. Demontaż zderzaka przedniego - TIS 51 11 156

 

W zasadzie nie ma tu co opisywać. Zdemontowałem stare lampy i w ich miejsce zamontowałem nowe.

Podłączyłem kostki i zamontowałem zderzak.

 

http://images46.fotosik.pl/966/dd936bd8429bfb67m.jpg

Zamontowane lampy bi-xenon AHL.

 

http://images39.fotosik.pl/990/71792c2dc7dbba89m.jpg

Oto nowy FRM.

 

Czynności kodowania nie opisuję. Jeśli ktoś były zainteresowany proszę o info.

 

http://images46.fotosik.pl/966/ff00c4dd309c8e75m.jpg

A tak wygląda efekt końcowy.

 

Pozdrawiam i zachęcam do samodzielnych prac przy Waszych autach :cool2:

Edytowane przez prmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

1.Tak

2.Jedne i drugie mają halogenowe ringi , ale zwykłe mają badziewne żarówki 10w ( takie same jak w xenonach pre-lci i jako dzienne ich nie poużywasz bo prawie ich nie widać w dzień) natomiast LCi maja żarówkę h8 35w

3.O ile nie wsadzisz sobie jakiejś tuningowanej h7 o barwie 5000-7000k to trochę głupio

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

No niestety, w wersji zwykłej halogenowej w LCi możesz wsadzić ringi żeby naprawdę fajnie świeciły choć pod słońce będzie średnio ae koszt jest spory bo musisz je targać z USA w sumie jakieś 500zł wyjdzie jak nie więcej, a jak potrzebujesz zwykłych LED żarówke żeby się bardiej tliły niż świeciły w dzień ( bo pod wieczór świecą super fajnie) to moge ci sprzedać swoje albo kup na allegro.

 

Dobre LEDy do halogenowej wersji w LCI i pre-lCi to "Lux 5.1" świecą fajnie i nawet troche je w dzień widać ale jak wspomniałem cena jest spora.

 

ja u siebie założyłem same lampy xenon ( bez sprysków i poziomowania) i moja robota trwała około godziny z założeniem lamp a elektryk chyba z 20minut i po sprawie ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Gdyby xenony LCI były takie tanie to już dawno miałbym je zamiast swoich pre-LCi ;/ Niestety za kompletne lampy ( z modułami itp) musisz sie liczyć około 3500-4500k + robocizna niestety.

 

Taniej by ci wyszło kupić nie ori lampy np od Jlevi z USA z przesyłką koszt jakieś 1500zł mniej więcej + zestaw HID i jesteś szczęśliwy ;) Albo tak jak ci pisałem szukaj LUX 5.1 i wsadz zawsze to lepiej niż te żółte paskudy w serii ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Co Ty gadasz ?? 3 komplety lamp ORI xenon LCI ze wszystkim po 1500zł ?? Napisz mi kolego na PW gdzie mogę kupić coś takiego ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.