Skocz do zawartości

e318d N47 - twarda praca


dziqsek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani

Witam!

 

Panowie ( zwlaszcza posiadacze silnikow N47) czy macie problem z twarda praca silnika??

 

Moj na ciepło klepie na jałowym głośniej niż Audi A4 1.9 tdi z 2006 roku i jest to szczególnie słyszalne ( z zewnatrz) od strony pasażera, od strony kierowcy jest troszke ciszej ale do cichej pracy jak w Lexusie IS220d albo Volvo czy Renault mu daleeeeeeeko.

Czy mi sie tylko wydaje, ćzy 2-litrowe silniki diesla w BMW naprawde klepia prawie jak stare TDI ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi sie tylko wydaje, ćzy 2-litrowe silniki diesla w BMW naprawde klepia prawie jak stare TDI ??

nie powinno tak byc, jak mialem e91 2.0d a pracownicy sluzbowe VW 1.9TDI, zawsze wszyscy slyszeli kiedy jedzie "szef" a kiedy "handlowcy"....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Podczas jazdy jest cichszy... Ale na postoju z zewnatrz jest sporo glosniejszy od innych marek premium i tego nie rozumiem. Wiem ze mam kolo pasowe ( tlumik drgan) do wymiany ale nie wiem czy on powoduje glosniejsza i twardsza prace?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Witam!

 

Panowie ( zwlaszcza posiadacze silnikow N47) czy macie problem z twarda praca silnika??

 

Moj na ciepło klepie na jałowym głośniej niż Audi A4 1.9 tdi z 2006 roku i jest to szczególnie słyszalne ( z zewnatrz) od strony pasażera, od strony kierowcy jest troszke ciszej ale do cichej pracy jak w Lexusie IS220d albo Volvo czy Renault mu daleeeeeeeko.

Czy mi sie tylko wydaje, ćzy 2-litrowe silniki diesla w BMW naprawde klepia prawie jak stare TDI ??

 

Nie wiem czy to Cię pocieszy ale mój N47 (177KM) też całkiem głośno i twardo klepie :|

Wcześniej jeździłem dieslami Renault dci i porównując komfort akustyczny BMW wypada raczej kiepsko.

Różnica jest spora bo już przy odbiorze fabrycznie nowego auta to zauważyłem. Ciekawe jest to, że czasami pracuje miękko a czasami jak stary diesel.

U mnie najgorzej jest jak lekko przyspieszam na 2gim biegu. Charakterystyczna głosna praca występuje od 1500 do 2200 obr/min. ale nie zawsze :evil:

Od strony kierowcy jest pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia i wydaje mi się, że ona ma taką pracę.

 

Kołe pasowe miałem juz wymieniane na gwarancji wieć ten element raczej wykluczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Hmm no to kiszka BMW się nie popisało z 4 cylindrowymi silnikami pod wzgledem kultury i miekkosci pracy niestety.

 

A ze tak spytam - dyga wam silnik na jalowym?? moj sie trzesie a boki bardzo zauwazalnie i troszke mnie to zastsnawia....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Hmm no to kiszka BMW się nie popisało z 4 cylindrowymi silnikami pod wzgledem kultury i miekkosci pracy niestety.

 

A ze tak spytam - dyga wam silnik na jalowym?? moj sie trzesie a boki bardzo zauwazalnie i troszke mnie to zastsnawia....

 

Mój silnik ma wibracje dostrzegalne na tzw. 'oko'. Po przyłożeniu ręki do silnika wibracje są wyraźnie wyczuwalne. Od nowości tak ma. Natomiast drgania/wibracje wewnątrz auta są już bardzo minimalnie ale nie mniej jednak występują.

To tylko diesel, który ma 4 cylindry...

Są to oczywiście moje odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.