Skocz do zawartości

Wypadanie zapłonu N46B20


DERREK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem wypadania zapłonu na 2 i 4 cylindrze . Cewki i świece są sprawne . Obroty strasznie falują . Po dodaniu gazu budą strasznie trzęsie w okolicach 2 tys obr. Po podpięciu pod inpę valvetronic pracuje dobrze. Wtryski w normie oprócz 4 który lekko jest odchylony parametrami. Po podpięciu pod pod progeam Delphi wyskakuje nieregularna praca cylindrow .Pod odpięciu czujnika od walka mimośrodowego samochód pracuje dobrze oprócz lekkiego spadku mocy lecz po chwili wpada w pełny tryb awaryjny . Łańcuch badany przez wlew oleju strasznie luźny . Czasami dlużej kręci żeby odpalić głównie jak jest rozgrzany .Wcześniej przy niskim stanie oleju włączał się check engine po dolaniu i przejechaniu kilku kilometrów gasł . Teraz chodzi jak ciągnik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A pytanie? Czy mamy potwierdzić, że jak jest luźny łańcuch to trzeba się nim zająć? :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bo widocznie masz dwa problemy, łańcuch, który na razie może nie dawać skutków ubocznych a zapłon wypada przez krzywy wałek.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Łańcuch badany przez wlew oleju strasznie luźny

Wiec zacznij od tego bo i tak Cie nie ominie.

Co prawda tak sie nie sprawdza lancucha ale jego zwis miedzy walkami o czyms swiadczy...

Cewki i świece są sprawne

Co masz na mysli?

Zamien cewke i swiece z 2 go na 1 szy oraz z 4tego na 3ci cylinder i zobacz czy wypadanie zaplonu sie przeniesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Były zamieniane zapłon dalej wypada na tych cylindrach

Nic o tym nie wspomniales.

Zapal silnik jak powypadaja zaplony to wykrec swiece i zobacz czy sa suche czy mokre oraz opisz kolor a najlepiej wrzuc foto

Problem wystapil nagle czy sie nasilal?

Zmierz kompresje tylko pedal gazu w podloge.

Co ma lancuch, swiece, cewki skoro auo chodzi poprawnie po odpieciu silnika vvt?

Po odpieciu VVT silnik pracuje na mieszance stechiometrycznej - praca jest cykliczna glebokosc uchylenia zaworow jest stala i zaplon tez sie nie zmienia.

Swiece-spotkalem sie juz kilka razy ze pod kompresja swieca nie dawala iskry

Cewki-mozesz jej zmierzyc opornosc i sprawdzic czy podaje napiecie ale nie sprawdzisz jej izolacji a gdy ja zalozysz na swiece w glowicy to juz nic nie widac i iskra bedzie przeskakiwac raz na elektrodach swiecy a raz miedzy cewka a glowica ale kolega to wykluczyl

Rozrzad-jesli kolega zauwazyl luz lancucha miedzy walkami to najczesciej jest to wyeksploatowany napinacz ale moga byc tez inne tego przyczyny.Jesli ten luz tworzy sie podczas pracy silnika to zawor ssacy bedzie czekal az wal go pociagnie ale tlok juz bedzie w polowie drogi i nie zdazy zassac odpowiedniej ilosci powietrza,nie bedzie mialo czego sprezyc i nie spali paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.