Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Problem liczników jest uregulowany. Liczniki są spisywane przy przeglądzie c roku. Tylko polskie prawo nie działa za granica.

 

sa spisywane huhu miedzy tymi co cofaja licznik przed pojechaniem na przeglad a na stacjach nie sprawdzaja tylko pytaja o jego stan... w dwoch roznych stacjach juz to widzialem a kierowct z firmy to potwierdzaja ze nie ma problemu wpisac dowolny przebieg. efekt calego szumu zerowy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Problem liczników jest uregulowany. Liczniki są spisywane przy przeglądzie c roku. Tylko polskie prawo nie działa za granica.

 

sa spisywane huhu miedzy tymi co cofaja licznik przed pojechaniem na przeglad a na stacjach nie sprawdzaja tylko pytaja o jego stan... w dwoch roznych stacjach juz to widzialem a kierowct z firmy to potwierdzaja ze nie ma problemu wpisac dowolny przebieg. efekt calego szumu zerowy.

Takich kombinatorów jest bardzo niewielu, takie rzeczy robią też ludzie na zachodzie. Bardzo często przy leasingach z limitem km. 99 procent przekretow robią handlarze, którzy kupują tanio auta z ogromnym przebiegiem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć. obejrzyjcie to proszę, będę wdzięczny za opinie. a może lepiej poszukać polifta (245KM)?

 

WBAVU91010KT01004

 

http://allegro.pl/e91-330d-231km-m-pakiet-skora-navi-bi-xenon-full-i4724825787.html

freude am fahren / fuck downsizing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Was, jestem tutaj nowy aczkolwiek mam kontko od jakiegos czasu nawet nie wiem jak :O

 

anyway jestem obecnie w irlandii i chce sobie kupic moje pierwsze bmw, na dobry egzemplarz E60 z 2008 530D z dobrym wyposażeniem (i ta niska emisja spalin) tutaj w irlandii na obecna chwile mnie nie stac, overpriced

 

wiec zdecydowalem sie na E92 ktore jest sliczne i odnosnie tego mam kilka pytań jesli chodzi o siniki głownie (spalanie mnie raczej nie interesuje tutaj benzyna to jak woda) raczej chodzi o tax road (podatek drogowy w zaleznosci od sinika co naprawde jest upierdliwe i dosc kosztowne)

 

a wiec :

 

glownie zastanawiam sie nad 3 silnikami

 

320i / 325i / 320d

 

rok samochodu to 2007 badz 2008 max

 

i teraz moje pytania

 

1. jesli chodzi o 320i 2007 slyszalem, ze maja tylko 155 koni a te z 2008 maja 177? prawda to? bo google i wikipedia pokazuja rozne rzeczy...

2. 320i jesli chodzi o tematy rowniez slyszalem, ze pisalscie iz temu silnikowi brakuje troche mocy, ze to nie to TO BMW jakie powinno byc (jak by nie bylo tylko 4 cylindry) - jezdzilem vectra gts 1.8 dotychczas wiec napewno odczuje jakas roznice ale dupy nie nie bedzie urywac, nie?

3. 320d - temat rzeka...łatwo kupic felerny? te turbiny? te kolektory? czy to jest w wiekszosci silinków zmorą? czy po prostu brac od dealera i nie przejmowac się? jakie macie opinie na temat tych silników? duzo jest wadliwych? raczej kupie od dealera z gwarancja roczna ze sprawdzeniem historii aczkolwiek trzeba byc ostroznym (tutaj w irlandii nie ma takich wałkow jak w polsce) ale zawsze dmuchac na zimne

4. 320d jak z dynamiką z 2007 a 2008? rozni sie cos w osiagach? czy to samo? 177?

5. 325i jest jedna fajna full wyposazenie aczkolwiek w autoamcie? pakowac sie w automat? zbiera to sie jakosc czy porazka i tylko MANUAL? (jesli chodzi o 2008 podatek drogowy to sa grosze wiec jest to naprawde racjnoalna opcja)

 

dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie 325i (jezeli po lifcie 3.0 pojemność) czytałem gdzieś tutaj na forum czy na bmwsport ze jest to łatwy upgrade do 330i, wymieniasz kolektor jakies popierdolki za grosze, wyrywasz soft od 30i i masz 330 zamiast 325. Do konca nie jestem pewien i nie chce nikogo w błąd wprowadzać ale pomyślałem ze może Ci da to trochę do myślenia nad 325i (sam sie teraz satanawiam :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o e60 530d, to myśle że kupisz to auto taniej niż e92 i to lekko, przynajmniej w Polce. Chyba że masz na myśli koszty ekspleatacji (które nie wiem osobiście jakie są bo nie używałem tego auta).

Natomiast 325i to zwykła 3 litrowa beznyna, więc jeśli płącisz podatek od pojemności silnika to nie będzie miało znaczenia czy kupisz 325i, 330i czy 335i. Chyba że rozchodzi się o moc.

 

Jeśli chodzi o 2 litrowe diesle w e92, masz do wyboru 177 koni w roczniku który podałeś. Ogólnie problemów z silnikiem raczej nie ma poza łancuchem rozrządu (o tym mozesz poczytać na forum...). Ozywiście wszystko jest kwestią tego jakie auto kupisz, z tego co zauważyłem problem ostro rozdmuchany, ale też nie bez powodu.

 

Co do tego czy ma sens pchać się w 4ro cylindrowe silniki to odpoweidz jest prosta, jeśli masz pieniądze na auto z 6 cylindrami, to nie. Chyba że trafi się super okazja. Niestety za 6 cylindrów musisz już odpowiednio więcej zapłacić (zakładając ten sam stan samochodów czyli bdb). O automat bym sie nie martwił, byłem bardzo sceptycznie nastawiony, teraz jestem zwolennikiem (OCZYWIŚCIE NIE DO DUUŻEJ BENZYNY ALBO M-KI). Ale to moje zdanie

Reasumując, nad opcją numer 5 bym się zastanowił. Jeśli masz pewne auto, to ja bym brał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi

 

dziękuje za tak szybką odpowiedz, wiec jesli chodzi o E60 to odpada, naprawde tutaj w irlandii niestety ta auta trzymaja bardzo dobrze swoją cene takze odpada.

 

czyli reasumujac 320i z 2007 ma jednak 177 koni tak?

 

i powiedzcie mi, czyli 325i i 330i to oba silniki maja 3.0litórw tylko roznica w koniach tak?

 

i czy automat do takiego 325i to dobre rozwiazanie?

tutaj mam jedna na oku zobaczacie sami, jedyne co mnie zastanawia to 190tys km jak na 2008, czy to czasem nie za duzo?

 

http://www.carzone.ie/search/BMW/3-Series/325-I-M-/93814138128345900/advert?channel=CARS&featuredListingClickThru=true

 

samochod za 12950, z czego 950 pewnie spusci z ceny + moje auto za 2 tys euro jako trade wiec mozna powiedziec ze wezme ją za rowne 10 tys euro, warto?

a auto ma full wypas : m-pakiet, navi, podgrzewane siedzenia, xenony, kremowa skóra etc.

 

thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witajcie

Ponieważ sprzedałem e87 i poszukuję e91 to dołączę do tematu. Mój wybór to "stare" dobre n46, lub N53. Oczywiście wolałbym n52 ale problemy z głowicami i tłokami skutecznie mnie odstraszyły od tego silnika.

Mam pytanko do użytkowników N53, czy faktycznie układ wtryskowy jest tak czuły i wymaga częstych napraw oraz JAK JEST NAPĘDZANA POMPA PALIWA WYSOKIEGO CIŚNIENIA? Czy jak w dieslach jest spięta z rozrządem???

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze a co z tym przebiegiem i automatem? jak na coupe z 2008 190 tys km to duzo? i jesli chodzi o ten automat w 325i warto? jak by nie patrzec to ma 220 km, bedzie to jezdzic? zbierac sie? czy te automaty sa awaryjne? czy latwo taki automat zepsuc? (bo nigdy nie jezdzilem zadnym) czy szukac dalej i kupic sobie jakas fajna biala z 2008 w 320d i miec problem z glowy bo jak by nie bylo w koncu to BMW wiec chce zeby jechalo do przodu a nie do tylu ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190 tys km to chyba w miarę normalny przebieg

kieruj się stanem auta a nie licznika

325i będzie jechać przyjemnie

320d też możesz kupić, ale po wymianie od razu rozrząd trzeba wymienić

co do automatu.. zależy jak kto traktował, możesz sprawdzać, badać przed zakupem a i tak prawda wyjdzie po jakimś czasie, nieważne czy kupisz takie e92 za 45 tys zł czy za 60 tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ? Widzisz jakieś uwagi ? Proszę o jakieś argumenty?

 

Szukam BMW E90 co uważsz o 2.0 diesiel - słyszałem, że są awaryjne i niektóry mi odradzają i proponują 2.0 benzynę albo jeśli diesla to 3.0 ?

 

znalazlem tez cos:)

 

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-320i-150km-6bieg-servis-do-konca-C34915408.html

 

Nie znam się mega na autach i szukam jakieś pomocy:( Może masz jakies ? propozycje - szukam auta do 37 000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ? Widzisz jakieś uwagi ? Proszę o jakieś argumenty?

 

Szukam BMW E90 co uważsz o 2.0 diesiel - słyszałem, że są awaryjne i niektóry mi odradzają i proponują 2.0 benzynę albo jeśli diesla to 3.0 ?

 

znalazlem tez cos:)

 

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-320i-150km-6bieg-servis-do-konca-C34915408.html

 

Nie znam się mega na autach i szukam jakieś pomocy:( Może masz jakies ? propozycje - szukam auta do 37 000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup benzyne 2.0 litra, auto ktore podales to ruina.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.