Skocz do zawartości

Re: regeneracja wtrysków/test przelewowy m47


morarz

Rekomendowane odpowiedzi

Któryś lub któreś wtryski mi przelewają paliwo, będę wykonywał test przelewowy na weekend, ale mam parę pytań odnośnie całej roboty.

Koszt regeneracji wtrysku nie sterującego jest mniejszy niż wtrysku sterującego ? Czy podczas wymiany jakiegoś wtrysku trzeba kodować go np. w DISie i ustawiać kąty czy wystarczy go mechanicznie wymienić ?

Błędy w INPA sprawdzałem i żadnego błędy nie mam, ale od jakiegoś czasu mam większe zużycie paliwa i dużo gorzej się zbiera, miałem raz tak nawet jak wracałem 2000 km w dwa dni, że pod koniec trasy, że jechał spoko miał moc, ale nagle zatrzymałem się i znowu go uruchamiam i w ogóle nie miał mocy i od tamtego czasu ciężko u niego z mocą. Czyściłem znowu czujniki podciśnienia, EGR, czujnik w kolektorze, przepływomierz i kolektor, ale nic to nie dało.

 

Co myślicie o tej metodzie diagnozowania wtrysku w BMW ?

Jaką rezystencję powinien mieć wtrysk sterujący ?

Dzięki za informacje.

Edytowane przez morarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w weekend zrobię test przelewowy, wydaje mi się, że w ten sposób zdiagnozuje, który jest uszkodzony, ma ktoś namiary na sprawdzonego goscia/firmy która regeneruje wtryski do bmw e46 ?

Tak w ogóle to patrząc na nie wyjęte wtryski od strony filtru powietrza to który podłączamy kruciec z którego będzie się lało paliwo do strzykawki ten po prawo a ten po lewo zatykamy żeby paliwo się nie lało ?

 

[EDIT]

 

Dobra już wiem jak wykonać ten test przelewowy, jeszcze nie wiem ile normalnie sprawny wtrysk będzie lał mi paliwa ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom racja nie da się zrobić testu przelewowego. Też się o tym dowiedziałem, bo nie wiadomo co zrobić z paliwem napływającym z wężyka z pompy paliwa chyba, ale znalazłem problem, z drugiego wtrysku leci dym jak się silnik przy gazuje, a nie mogę go za chiny wyciągnąć. Jakieś rady ? Może to tylko dolna uszczelka od wtrysku ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wyjmujesz wtryski? Myślę że jak się zapiekł to łatwo nie będzie bez odpowiedniego ściągacza, popsikaj jakimś wd-40 dzień wcześniej i próbuj jak nie da rady to znów popsikaj i na następny dzień znów podejmujesz z nim walkę aż do skutku.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik wymienił uszczelkę od zaworów oraz uszczelki wszystkie od wtryskiwaczy, mówił też, że mieli problem z jego odpaleniem bo gasł im, okazało się, że nagaru dostało się w dolot wtryskiwaczy i coś było zapchane i przeczyścili to preparatem do usuwania nagaru, po tej wymianie samochód chodzi mi tak jak by do wymiany były panewki, jest podobny dźwięk jak w poniższym filmiku, mechanik powiedział, że może panewki się jeszcze nie nasmarowały i z czasem powinno ustać ten hałas, prawda to czy ściemniał ? Może teraz po tej wymianie trzeba wymienić olej bo już sam nie wiem co mogli oni spierdolić. Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak jarzma wtryskiwaczy nie zostały dokręcone z odpowiednim momentem to będą stukały i to nie tylko jak będą niedokręcone, ale też jak będą dokręcone z za dużą siłą.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może to być przytarta panewka ?

Bo odgłosy mam takie same jak na tym filmiku. Dzisiaj byłem u mechanika w tej sprawie i powiedział, że oni tam nic nie ruszali i jedynie zawory coś ruszali bo im odpalić nie chciał, mogli oni przytrzeć tłoki w ten sposób bo może na siłę próbowali go odpalić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Sprawdżę właśnie wiem o tym, kupiłem na próbę używane wtryski i będę chciał je sprawdzić pod wysokim ciśnieniem, ale w jednym jest jarzmo zwalone, jak się je zdejmuje bo odkręciłem tą śrubkę od tych rurek, ale dalej nie wiem co zrobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.