Skocz do zawartości

318i Po dniu stania odpali i gaśnie, później już tylko kręci


WJKCK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Krótkie wyjaśnienie ogólnego problemu który doprowadził do powrotu na własne śmieci w stylu Alfy tłin smark...

 

Kilka dni wstecz. Auto chodzi prawidłowo nic nie wskazuje że będą jakieś kłopoty.

Po powrocie do domu (=/- 60 km) gaszę, po niedługim czasie muszę jechać (10-25min) wsiadam próbuję odpalić i nic.

Auto kręci ale jakby brakowało paliwa/iskry. Zostawiłem auto na 2 dni.

Nagle samo z siebie się naprawiło, po pierwszej próbie odpaliło i zgasło niemal od razu, druga próba i sukces.

Pozwoliłem jej trochę pochodzić i zobaczyć co się stanie, bez obciążenia wszystko w normie, postanowiłem więc się przejechać, wszystko w normie...

Do momentu aż nie zgasiłem i próbowałem odpalić, to samo. Auto kręci ale nie odpala, jak załapię to gaśnie zanim dobrze odpali.

Po 1,5h czekania odpala.

Wszystko ma swój koniec... Pojechaliśmy do schroniska dla zwierzaków, wzięliśmy 2 małe duperelki na dom tymczasowy i pech chciał że właśnie wtedy już nie odpaliła.

Dzięki bogu za assistance :cool2:

 

Teraz o aktualnym problemie.

 

Zamówiłem na alledrogo coś takiego http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-adapter-20-pin-komplet-i5079900324.html

I próbowałem diagnozy samodzielnie, po odczytaniu i usunięciu błędów mam objaw jak przy wystrzelonej klemie pirotechnicznej.

Wsiadam, przekręcam kluczyk, słyszę cyk i nic więcej.

Dodam klema wystrzelona, poskładana ale już bez ładunku. Żółty kabelek na miejscu, nie wydaje mi się, żeby tam był problem.

Mogłem coś zepsuś/zmienić w INPA? Jak to sprawdzić?

 

Założyłem temat żeby przenieść problem z tamtego wątku bo odbiliśmy od tematu.

temat poruszony na 43 i 44 stronie

Wrzucam link

Edytowane przez WJKCK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jednak sprawdził to połączenie w tej klemie, rozrusznik potrzebuje duży prąd przy rozruchu i może być zły styk w klemie (słaby) więc nie przekręci, co innego jak kręci, a nie odpala. Co do błędu wystrzelonej klemy to da się to załatwić opornikiem około 3 ohm (+- 0.2 ohma) oczywiście czasowo bo, należało by wymienić przewód.

Zakładam że aku jest ok?

Pytanie skąd miałeś tyle błędów "Błędów była cała masa nawet z wyposażenia którego nie posiadam..." albo masz moduły z innych aut i nie pokasowane były,albo narobił tego rozładowany akumulator (chociaż tej tezy nie jestem pewien).

Podłącz się jeszcze raz tym kabelkiem i przeskanuj całe auto, sprawdź jakie są błędy skasuj i skanuj znowu co powróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę zmian objawów zmieniam i nazwę tematu.

Można się cieszyć, w sumie to jakiś progres xD :cool2:

 

Naładowałem aku, podpiąłem i zaczęła kręcić :) to już coś ;)

 

Kręci i nawet próbuje odpalić ale jak załapie od razu gaśnie :cry2:

 

Pytanie skąd miałeś tyle błędów "Błędów była cała masa nawet z wyposażenia którego nie posiadam..." albo masz moduły z innych aut i nie pokasowane były,albo narobił tego rozładowany akumulator (chociaż tej tezy nie jestem pewien).

Podłącz się jeszcze raz tym kabelkiem i przeskanuj całe auto, sprawdź jakie są błędy skasuj i skanuj znowu co powróci.

 

Podpiąłem ją przez obydwa złącza.

 

INPA 5.00 po włączeniu tej opcji

http://s5.ifotos.pl/mini/diagnzapn_sqersnw.png

 

Pierwsze na tapete OBD II

Odczyt:

  B Ł E D Y   P A M I Ę C I   O D C Z Y T 
          ---------------------------------------

Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego  SG´nazwa jest  zawsze pomijana!

Inpa-Script :  E46.IPO
Version     :  1.00
Data       :  24.06.2016, 15:17:37
Baureihe    :  E46
Fg-Nummer   :  EWS-Błąd: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

Szybki przegląd pamięci błędów
-------------------------------------------------------------------------------
SGBD/Gruppe         liczby                  oznaczenie
-------------------------------------------------------------------------------
BMS46DS1        0    Motor silnik
BMS46DS1        0    Motor silnik
D_00A4          *    Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009C          *    Cabrio Verdeck Modul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076          *    CD-Zmieniarka I-Bus
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_0056          *    DSC Dynamiczna kontrola stabilności 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_ABSKWP        *    DSC Dynamiczna kontrola stabilności
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00F0          *    Monitor
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0065          *    Elektroniczna pompa paliwa
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032          *    Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0080          *    Zegary (Instrumentenkombi)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0048          *    Japan Bit
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_005B          *    Klimatronik (Klimaautomatik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0057          *    Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A          *    Kontrola zasięgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066          *    Licht / Active Light Control (aktywna kontrola świateł)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00D0          *    Lichtschaltzentrum (centrum przełączania)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L         *    Ksenon lewy (Licht Xenon links)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R         *    Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050          *     Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00BB          *     System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_007F          *    System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0060          *    Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0068          *    Radio wszystkie rodzaje z wyjątkiem- MOST-FZGe
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00E8          *    Czujnik światła i deszczu (Regen- Lichtsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0070          *    Kontrola ciśnienia w oponach (Reifen Druck Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008          *    Szyberdach (Schiebehebedach)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SZM           *    włącznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072          *    Moduł siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA          *    Moduł siedzenia pasażera lub sterownik  Easy Entry
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT         *    Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT         *    Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0          *    Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejściowy)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00C8          *    Telefon uniwersalny lub system głosno mówiący i ładowarka 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E          *    Czujnik najazdu (Überrollsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED          *    Videomodul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B          *    Videomodul Graphik-Teil
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0044          *    Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_ZKE_GM        *    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0000          *    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_ZUHEIZ        *    Ogrzewanie (Zuheizer)
                      ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
===============================================================================

Po usunięciu/ drugi skan

          B £ E D Y   P A M I Ê C I   O D C Z Y T 
          ---------------------------------------
Uwaga: Urz¹dzenie nie jest uwa¿ane, dlatego  SG´nazwa jest  zawsze pomijana!
Inpa-Script :  E46.IPO
Version     :  1.00
Data       :  24.06.2016, 15:26:17
Baureihe    :  E46
Fg-Nummer   :  EWS-B³¹d: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
Szybki przegl¹d pamiêci b³êdów
-------------------------------------------------------------------------------
SGBD/Gruppe         liczby                  oznaczenie
------------------------------------------------------------------------------BMS46DS1        0    Motor silnik
BMS46DS1        0    Motor silnik
D_00A4          *    Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009C          *    Cabrio Verdeck Modul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076          *    CD-Zmieniarka I-Bus
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_0056          *    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_ABSKWP        *    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00F0          *    Monitor
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0065          *    Elektroniczna pompa paliwa
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032          *    Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0080          *    Zegary (Instrumentenkombi)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0048          *    Japan Bit
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_005B          *    Klimatronik (Klimaautomatik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0057          *    Czujnik k¹ta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A          *    Kontrola zasiêgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066          *    Licht / Active Light Control (aktywna kontrola œwiate³)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00D0          *    Lichtschaltzentrum (centrum prze³¹czania)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L         *    Ksenon lewy (Licht Xenon links)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R         *    Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050          *     Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00BB          *     System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_007F          *    System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0060          *    Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0068          *    Radio wszystkie rodzaje z wyj¹tkiem- MOST-FZGe
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00E8          *    Czujnik œwiat³a i deszczu (Regen- Lichtsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0070          *    Kontrola ciœnienia w oponach (Reifen Druck Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008          *    Szyberdach (Schiebehebedach)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SZM           *    w³¹cznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072          *    Modu³ siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA          *    Modu³ siedzenia pasa¿era lub sterownik  Easy Entry
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT         *    Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT         *    Lusterko pasa¿era sterownik pamiêci (Spiegelmemory Beifahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0          *    Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejœciowy)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00C8          *    Telefon uniwersalny lub system g³osno mówi¹cy i ³adowarka 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E          *    Czujnik najazdu (Überrollsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED          *    Videomodul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B          *    Videomodul Graphik-Teil
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0044          *    Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_ZKE_GM        *    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0000          *    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_ZUHEIZ        *    Ogrzewanie (Zuheizer)
                      ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
===============================================================================

 

Próba odpalenia, bez gazu, bez kombinowania zakończona tym samym. Odpala ale od razu gaśnie.

 

 

Teraz złącze 20 pin

 

Odczyt błędów:

          B £ E D Y   P A M I Ê C I   O D C Z Y T 
          ---------------------------------------
Uwaga: Urz¹dzenie nie jest uwa¿ane, dlatego  SG´nazwa jest  zawsze pomijana!
Inpa-Script :  E46.IPO
Version     :  1.00
Data       :  24.06.2016, 15:38:46
Baureihe    :  E46
Fg-Nummer   :  WBAAL31050JJ29452 EWS odczyt
Szybki przegl¹d pamiêci b³êdów
-------------------------------------------------------------------------------
SGBD/Gruppe         liczby                  oznaczenie
------------------------------------------------------------------------------MRS2            4    Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
ASCMK20         0    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci 
BMS46DS1        0    Motor silnik
KOMBI46         2    Zegary (Instrumentenkombi)
LSZ_2           0    Lichtschaltzentrum (centrum prze³¹czania) BMS46DS1        0    Motor silnik
AIC             0    Czujnik œwiat³a i deszczu (Regen- Lichtsensor)
EWS3            1    Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS
ZKE5            0    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
D_009C          *    Cabrio Verdeck Modul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076          *    CD-Zmieniarka I-Bus
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_ABSKWP        *    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00F0          *    Monitor
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0065          *    Elektroniczna pompa paliwa
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032          *    Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0048          *    Japan Bit
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_005B          *    Klimatronik (Klimaautomatik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0057          *    Czujnik k¹ta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A          *    Kontrola zasiêgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066          *    Licht / Active Light Control (aktywna kontrola œwiate³)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L         *    Ksenon lewy (Licht Xenon links)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R         *    Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050          *     Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00BB          *     System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_007F          *    System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0060          *    Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0068          *    Radio wszystkie rodzaje z wyj¹tkiem- MOST-FZGe
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0070          *    Kontrola ciœnienia w oponach (Reifen Druck Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008          *    Szyberdach (Schiebehebedach)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SZM           *    w³¹cznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072          *    Modu³ siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA          *    Modu³ siedzenia pasa¿era lub sterownik  Easy Entry
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT         *    Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT         *    Lusterko pasa¿era sterownik pamiêci (Spiegelmemory Beifahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0          *    Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejœciowy)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00C8          *    Telefon uniwersalny lub system g³osno mówi¹cy i ³adowarka 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E          *    Czujnik najazdu (Überrollsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED          *    Videomodul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B          *    Videomodul Graphik-Teil
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_ZUHEIZ        *    Ogrzewanie (Zuheizer)
                      ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
===============================================================================
Variante        :    MRS2.PRG     - Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
Wersia         :    1.11            MRS2
ERGEBNIS        :  4 B³¹d w pamiêci b³êdów
B³¹d wejœcia   :  1
B³¹d      :    0x0018: seat occupied recognition
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   communication error
   --
   --
   Short circuit to batt+
   --
   --
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  2
B³¹d      :    0x000E: ignition circuit 10 -> unplug batterie 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  3
B³¹d      :    0x000D: ignition circuit 9  -> airbag head right 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  4
B³¹d      :    0x0009: ignition circuit 5  -> side airbag right 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value     Error present
====================================================================================
Variante        :    KOMBI46.PRG  - Zegary (Instrumentenkombi)
Wersia         :    2.41            instrument cluster basis E46
ERGEBNIS        :  2 B³¹d w pamiêci b³êdów
B³¹d      :    0x00BE: light module-EEPROM error
Czêstotliwoœæ b³êdów 45
   --
   --
   --
   Invalid working area
   Error present
   Sporadic error
   --
Kod b³êdu:   BE C8 2D 
-----------------------------------------------------------------------------------B³¹d      :    0x0011: TOG
Czêstotliwoœæ b³êdów 60
   --
   --
   Open circuit
   --
   Error present
   Sporadic error
   --
Kod b³êdu:   11 C4 3C 
====================================================================================
Variante        :    EWS3.PRG     - Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS
Wersia         :    1.30            electronic vehicle immobilization 3 - all types
ERGEBNIS        :  1 B³¹d w pamiêci b³êdów
B³¹d      :    0x000F: power on reset
Czêstotliwoœæ b³êdów 17
   Static error
Kod b³êdu:   0F 31 
====================================================================================

 

Po usunięciu/ drugi odczyt:

          B £ E D Y   P A M I Ê C I   O D C Z Y T 
          ---------------------------------------
Uwaga: Urz¹dzenie nie jest uwa¿ane, dlatego  SG´nazwa jest  zawsze pomijana!
Inpa-Script :  E46.IPO
Version     :  1.00
Data       :  24.06.2016, 15:44:33
Baureihe    :  E46
Fg-Nummer   :  WBAAL31050JJ29452 EWS odczyt
Szybki przegl¹d pamiêci b³êdów
-------------------------------------------------------------------------------
SGBD/Gruppe         liczby                  oznaczenie
------------------------------------------------------------------------------MRS2            4    Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
ASCMK20         0    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci 
BMS46DS1        0    Motor silnik
KOMBI46         0    Zegary (Instrumentenkombi)
LSZ_2           0    Lichtschaltzentrum (centrum prze³¹czania) BMS46DS1        0    Motor silnik
AIC             0    Czujnik œwiat³a i deszczu (Regen- Lichtsensor)
EWS3            0    Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS
ZKE5            0    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
D_009C          *    Cabrio Verdeck Modul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076          *    CD-Zmieniarka I-Bus
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_ABSKWP        *    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00F0          *    Monitor
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0065          *    Elektroniczna pompa paliwa
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032          *    Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0048          *    Japan Bit
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_005B          *    Klimatronik (Klimaautomatik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0057          *    Czujnik k¹ta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A          *    Kontrola zasiêgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066          *    Licht / Active Light Control (aktywna kontrola œwiate³)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L         *    Ksenon lewy (Licht Xenon links)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R         *    Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050          *     Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00BB          *     System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_007F          *    System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0060          *    Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0068          *    Radio wszystkie rodzaje z wyj¹tkiem- MOST-FZGe
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0070          *    Kontrola ciœnienia w oponach (Reifen Druck Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008          *    Szyberdach (Schiebehebedach)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SZM           *    w³¹cznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072          *    Modu³ siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA          *    Modu³ siedzenia pasa¿era lub sterownik  Easy Entry
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT         *    Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT         *    Lusterko pasa¿era sterownik pamiêci (Spiegelmemory Beifahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0          *    Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejœciowy)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00C8          *    Telefon uniwersalny lub system g³osno mówi¹cy i ³adowarka 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E          *    Czujnik najazdu (Überrollsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED          *    Videomodul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B          *    Videomodul Graphik-Teil
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_ZUHEIZ        *    Ogrzewanie (Zuheizer)
                      ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
===============================================================================
Variante        :    MRS2.PRG     - Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
Wersia         :    1.11            MRS2
ERGEBNIS        :  4 B³¹d w pamiêci b³êdów
B³¹d wejœcia   :  1
B³¹d      :    0x0018: seat occupied recognition
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   communication error
   --
   --
   Short circuit to batt+
   --
   --
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  2
B³¹d      :    0x000E: ignition circuit 10 -> unplug batterie 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  3
B³¹d      :    0x000D: ignition circuit 9  -> airbag head right 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  4
B³¹d      :    0x0009: ignition circuit 5  -> side airbag right 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value     Error present
====================================================================================

 

 

Próba odpalenia i sytuacja bez zmian.

 

Jest jakaś opcja/ jakiś program który pokaże mi na bieżąco błędy, np w momencie odpalania?

Wrzucę wszystko, powiedzcie tylko co i jak mam to zrobić...

 

Dodam, nie wiem czy pisałem to wcześniej, więc:

Poduszki wystrzelone to prawa drzwi + prawa kurtyna

Brak maty ważącej u pasażera (fotele od angola, będę musiał matę przerzucić ale to jak zmienię klemę na nową)

Mam już uszczelkę na końcu (pod głowicą) troszkę dmucha na jednym garze (czekam na pieniążki i leci do "głowicowni")

Mogę sprawdzić kompresję jeśli podejrzewacie, że to przez uszczelkę, ale nie pompuje układu ani płyn nie ucieka więc sam to wykluczyłem jako przyczynę.

Świece ostatnio zmieniałem na cztero elektrodowe NGK więc też odpada.

Ja już cały głupi, liczę na was ;) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znajduje bo według INPY ich tam nie ma, masz błędy w MRS (system poduszek) w KOMBI (zegary) i w EWS .

Po skasowaniu zostają tylko MRS, sprawdź czy po próbie odpalania pojawia się ponownie błąd w EWS, może to jest przyczyna że gaśnie (problem z IMMO ?)

Dobrze by było podłączyć to auto pod DISA.

 

Próbowałeś odpalać z gazem? też gaśnie? Nie znam tego silnika za bardzo, miałem 2.2 benzynę 170KM i tam miałem problem z przepustnicą, auto przeszło w tryb awaryjny, odpalało i gasło na wolnych obrotach i palił się check.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było podłączyć to auto pod DISA.

|Powiedz mi proszę gdzie znajdę ten program i jak go zainstalować bo słyszałem że jest troszkę zabawy.

Myślę że ogarnę.

Błąd na zegarach? To by się nawet zgadzało. --> Dwa moje posty, usterka pozostała dalej nie naprawiona ;/

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=140698

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=229679

 

Teraz jak ładowałem telefon z lapka zobaczyłem że port usb mi przerywa, przepnę interfejs w drugi i zobaczymy co pokaże.

Dorzucę osobno odczyty z samego EWS'a.

Idę działać. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w sumie wielkiego nie udało mi się ustalić.

Błędów w EWS mi już nie wyrzuca.

Błędy z zegarów da się skasować ale wracają.

Airbagi wiadomo nawet nie chcą się usunąć.

 

 

Co do zegarów to:

http://s10.ifotos.pl/mini/IMG1389JP_sqexqwh.jpg

 

Dziś już nie chcę nawet odpalić na chwilkę... Z gazem czy bez...

Po kilku próbach czuję benzynę tak jakby pompa pracowała, jutro odkręcam świecę i będę sprawdzał czy jest na nich iskra, może przewody poszły się...

Immo odciąłby i pompe i cewkę jeśli się nie mylę więc też mi to nie pasuje zwłaszcza że błędy EWS nie wróciły.

 

Aha nie wiem czy to "normalne" ale przez OBD II praktycznie nic nie mogę zrobić. Nie mogę się połączyć ani z EWS ani z licznikiem, a 20pin sock działa bezproblemowo. :mad2:

 

Lista błędów na dziś... :mad2: :mad2: :mad2:

          B £ E D Y   P A M I Ê C I   O D C Z Y T 
          ---------------------------------------
Uwaga: Urz¹dzenie nie jest uwa¿ane, dlatego  SG´nazwa jest  zawsze pomijana!
Inpa-Script :  E46.IPO
Version     :  1.00
Data       :  24.06.2016, 21:42:49
Baureihe    :  E46
Fg-Nummer   :  WBAAL31050JJ29452 EWS odczyt
Szybki przegl¹d pamiêci b³êdów
-------------------------------------------------------------------------------
SGBD/Gruppe         liczby                  oznaczenie
------------------------------------------------------------------------------MRS2            4    Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
ASCMK20         0    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci 
BMS46DS1        0    Motor silnik
KOMBI46         2    Zegary (Instrumentenkombi)
LSZ_2           0    Lichtschaltzentrum (centrum prze³¹czania) BMS46DS1        0    Motor silnik
AIC             0    Czujnik œwiat³a i deszczu (Regen- Lichtsensor)
EWS3            0    Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS
ZKE5            0    Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)
D_009C          *    Cabrio Verdeck Modul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076          *    CD-Zmieniarka I-Bus
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_ABSKWP        *    DSC Dynamiczna kontrola stabilnoœci
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00F0          *    Monitor
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0065          *    Elektroniczna pompa paliwa
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032          *    Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0048          *    Japan Bit
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_005B          *    Klimatronik (Klimaautomatik)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0057          *    Czujnik k¹ta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A          *    Kontrola zasiêgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066          *    Licht / Active Light Control (aktywna kontrola œwiate³)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L         *    Ksenon lewy (Licht Xenon links)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R         *    Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050          *     Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)
                      ### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_MOTOR         *    Motor silnik
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00BB          *     System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_007F          *    System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0060          *    Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0068          *    Radio wszystkie rodzaje z wyj¹tkiem- MOST-FZGe
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0070          *    Kontrola ciœnienia w oponach (Reifen Druck Control)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008          *    Szyberdach (Schiebehebedach)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SZM           *    w³¹cznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072          *    Modu³ siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA          *    Modu³ siedzenia pasa¿era lub sterownik  Easy Entry
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT         *    Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT         *    Lusterko pasa¿era sterownik pamiêci (Spiegelmemory Beifahrer)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0          *    Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejœciowy)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00C8          *    Telefon uniwersalny lub system g³osno mówi¹cy i ³adowarka 
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E          *    Czujnik najazdu (Überrollsensor)
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED          *    Videomodul
                      ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B          *    Videomodul Graphik-Teil
                      ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_ZUHEIZ        *    Ogrzewanie (Zuheizer)
                      ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
===============================================================================
Variante        :    MRS2.PRG     - Airbag Sterownik lub modu³ bezpieczeñstwal
Wersia         :    1.11            MRS2
ERGEBNIS        :  4 B³¹d w pamiêci b³êdów
B³¹d wejœcia   :  1
B³¹d      :    0x0018: seat occupied recognition
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   communication error
   --
   --
   Short circuit to batt+
   --
   --
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  2
B³¹d      :    0x000E: ignition circuit 10 -> unplug batterie 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  3
B³¹d      :    0x000D: ignition circuit 9  -> airbag head right 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value
   Error present
------------------------------------------------------------------------------------
B³¹d wejœcia   :  4
B³¹d      :    0x0009: ignition circuit 5  -> side airbag right 
Czêstotliwoœæ b³êdów  1
   --
   --
   --
   --
   --
   Remain over limiting value     Error present
====================================================================================
Variante        :    KOMBI46.PRG  - Zegary (Instrumentenkombi)
Wersia         :    2.41            instrument cluster basis E46
ERGEBNIS        :  2 B³¹d w pamiêci b³êdów
B³¹d      :    0x00BE: light module-EEPROM error
Czêstotliwoœæ b³êdów 40
   --
   --
   --
   Invalid working area
   Error present
   --
   --
Kod b³êdu:   BE 48 28 
-----------------------------------------------------------------------------------B³¹d      :    0x0011: TOG
Czêstotliwoœæ b³êdów 50
   --
   --
   Open circuit
   --
   Error present
   --
   --
Kod b³êdu:   11 44 32 
====================================================================================

 

Mam natomiast kilka pytań

To tak w INPA wciskam F3 (E46 All models/M3)

Mam takie oto okienko:

http://s5.ifotos.pl/mini/MenuJPG_sqexqpe.jpg

Wchodzę w BMS 46 dla M43

http://s5.ifotos.pl/mini/Silnik-me_sqexqps.jpg

Teraz F5

http://s2.ifotos.pl/mini/F5JPG_sqexqnn.jpg

Pytanie co dają przyciski od F1 do F6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy Twój rocznik obsługuje OBD II.

Przyciski te pozwolą Ci podglądnąć pracę silnika na bieżąco (musi odpalić ), ale też zobaczysz co pokazują na zgaszonym oprócz F6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy Twój rocznik obsługuje OBD II.

Jednak wcisnęli tę wtyczkę pod kierownicę więc przyświecał im to jakiś cel. xD

 

Możesz mi jeszcze pomoc z zainstalowaniem DIS bo w sumie prawie zawsze jest to podpięte razem z INPA i wszystko zchodzi do INPA'y...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIS zawsze działa razem z inpą ponieważ na inpie uruchamia się ediabas a na windows głowicę potrzebną do połączenia z DISEM. Instalacja jest trochę skomplikowana żeby ją prowadzić pisząc posty, na pewno u kolegi młodzik jest film z instrukcją instalacji, ewentualnie u kolegi trandolfa ( na chomiku) i najlepiej za pomocą tego filmu instalować.

Co potrzebne jest do instalacji to na pewno wirtualna maszyna VMware, obraz DISA i zainstalowana inpa na kompie lub też obraz windowsa z zainstalowaną inpą. Wszystko jest u kolegów na chomiku.

Na tym filmie też masz instrukcję instalacji

 

A tu temat poświęcony programom http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=124062

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy Twój rocznik obsługuje OBD II.

Jednak wcisnęli tę wtyczkę pod kierownicę więc przyświecał im to jakiś cel. xD

 

Wcisnęli bo w stanach obowiązuje od 1996 roku, ale w Europie od 2001 w benzynie i chyba już po prostu montowali , ale tak jakby nie podłączone do modułów i temu nie masz z nimi połączenia.

Cytat ze pewnej strony

Pomimo tego, że wiele samochodów jeżdżących po naszych drogach posiada złącze 16-pinowe nie komunikują się one z testerem OBD. Spowodowane jest to tym, że sterowniki tych samochodów pracują według starych protokołów transmisji i nie mają nic wspólnego z OBD II.

System OBDII jest obowiązującym standardem w samochodach :

sprzedawanych po 1 stycznia 1996 w USA

sprzedawanych po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej

sprzedawanych po 1 stycznia 2002 w Polsce

z silnikiem diesla sprzedawanych po 1 stycznia 2003 w Unii Europejskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobieram właśnie DIS, będę walczył z instalacją ;)

 

Dzięki za namiary i linki ;)

 

 

Jestem właśnie po pomiarze ciśnienia:

Cylinder 1 --> 5,0 Bara

Cylinder 2 --> 14,5 Bara

Cylinder 3 --> 15,5 Bara

Cylinder 4 --> 14,8 Bara

 

 

Manometr kupiony za 50 zł (jednorazowy) przy drugim cylindrze już nie blokował pomiaru. Więc wynik można traktować tylko jako poglądowy ;)

 

Później wrzucę zdjęcia świec z każdego cylindra, zakładane 17 marca 2016.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kogoś boli to, że ktoś komuś chce pomóc za DARMO lub nakierować go czym i jak się ma posłużyć żeby sobie sam naprawił, czy zdiagnozował samochód więc moderator dostał zgłoszenie i musiał usunąć mój post POZDROWIENIA DLA TEGO UŻYTKOWNIKA :D

 

 

A odnośnie do pomiarów kolego to obyś ten pierwszy miał faktycznie źle zmierzony :D bo inaczej to może być problem odpalania, nie wiem czy w tej instalacji silnika są czujniki spalania stukowego, ale one mają zapobiegać pracy silnika nie na wszystkich cylindrach, a pierwszy przy tym sprężaniu nie odpali.

Edytowane przez bogdan7108
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jakim poście mówisz, ale jeśli takie były pobudki moderatora to powinien zamknąć całe forum... :duh:

 

Byłem właśnie po mały wężyk, żeby wlać odrobinkę oleju do pierwszego cylindra, zobaczymy czy to głowica czy pierścienie puszczają.

 

Liczę się z tym że to zawory, albo uszczelka czy coś w tą stronę. Pomiar zrobiłem dwa razy więc raczej nie może być źle.

Jak wymieniałem świecę to właśnie na tym pierwszym cylindrze miałem największy nagar, charakterystyczny dla płynu chłodniczego.

 

Aha, dolałem troszkę oleju na pierwszy cylinder i wydmuchało 10 barów.

Edytowane przez WJKCK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musiałem oddać E46 do kliniki BMW, zobaczymy co chłopaki wygrzebią, podobno brak kompresji na pierwszym cylindrze by jej nie unieruchomił.

Pozostało czekać ;)

 

Temat zakończę wpisem z listą usterek, cennikiem za części i robociznę.

 

bogdan7108 podziękowania za chęci i poświęcony czas ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesus facepalm!

Dostałem informacje od mechanika. Pompa paliwa :duh: :duh:

Zamówiona czekają na nową.

A myślałem i o tym, czemu tego sam nie sprawdziłem? xD :duh:

To jeszcze nie koniec.

 

Pozostaje jeszcze brak kompresji na pierwszym cylindrze. :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.