Skocz do zawartości

Brak mocy duze spalanie e46 330d 2002


dokken

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Opisze swoj problem, po zakupie samochodu odrazu poczulem ze jest problem z moca samochod stal 10lat nie jezdzony wiec wziolem ten problem na swoje barki. bmka miala moc dopiero od 3 tys obrotow. podmienilem przeplywke od sasiada (taka sama przeplywka) samochod stracil kompletnie moc (totalny mol) wlozylem stara przeplywka, moc wrocila ale dalej od 3 tys. Na kompie wyszlo ze moja przeplywka wcale nie dziala, wiec kupilem nowa orginal, samochod jedzie teraz jak na podnienionej czyli mol i pali sam nie wiem w oczach znika paliwo.

 

Mechanik mowi ze turbina, ale dlaczego na starej przeplywce spalanie bylo super i moc byla ale nie tak byc powinno. Na nowej nie ma czym jechac.

Edytowane przez dokken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Opisze swoj problem, po zakupie samochodu odrazu poczulem ze jest problem z moca samochod stal 10lat nie jezdzony wiec wziolem ten problem na swoje barki. bmka miala moc dopiero od 3 tys obrotow. podmienilem przeplywke od sasiada (taka sama przeplywka) samochod stracil kompletnie moc (totalny mol) wlozylem stara przeplywka, moc wrocila ale dalej od 3 tys. Na kompie wyszlo ze moja przeplywka wcale nie dziala, wiec kupilem nowa orginal, samochod jedzie teraz jak na podnienionej czyli mol i pali sam nie wiem ile w oczach znika paliwo.

 

Mechanik mowi ze turbina, ale dlaczego na starej przeplywce spalanie bylo super i moc byla ale nie tak byc powinno. Na nowej nie ma czym jechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo autem nie było jeżdżone to mu zrobić totalne czyszczenie,nawet wtyczki, wymienić wszystkie filtry i filterki, przy okazji i odme.

Podłączyć pod kompa pod taki program aby można zdjąć parametry w czasie pracy silnika, tu chłopaki na forum może by Ci to zrobili.

Jak odepniesz wtyczkę od odmy to zazwyczaj jest większa moc ale i więcej pali bo komputer nie nająć danych z przepływki podaje więcej paliwa.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak podepnie pod uniwersalne badziewie to bedzie to wywalenie kasy w błoto

 

lepiej poszukaj w okolicy kogoś z inpa/disem albo przed podłaczeniem ustal czym mirek dysponuje ;)

napisz skąd jestes moze akurat ktoś jest rzut beretem

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 na liczniku, sprawdzlem na kompie to 45 cofniety, wiec jakies 90-100. jak kupilem mial 39 jakies 4tys zrobilem, po odlaczeniu akumulatora podczas naprawy licznik sie cofna znowu na 39. wiec stacilem juz rachube. Musi miec malo bo wymienialem klocki hamulcowe jeszcze orginalne z bmw. Jak dobrze licze to ma jakies 100 tys. Klocki nie ze orginalne kupione tylko orginalne zamontowane. Skora, tabicerka, listwy aluminiowe jak nowe, widac to golym okiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec komp pokazal tak, ze przeplywka dobrze mierzy, pomiar jest wlasciwy.

Za to turbina wcale nie generuje cisnienia, do 3 tys obrotow w ukladzie jest takie samo cisnienie jak atmosferyczne, powyzej 3 tys cisnienie wynosi 0.75 bara, a oczekiwanie kompa podaje 2,2 (jak dobrze pamietam)

Czy turbina do regeneracji czy moze wpierw sprawdzic inne rzeczy? Co proponujecie.

A i sprawdzilem odrazu realny przebieg, wynosi jakies 95tys, czy jest mozliwe ze turbina padla, a moze od stania jest cos zapieczone sam nie wiem.

Dodam ze zadnych bledow nie ma, jedynie poduszki ale to jest inny temat.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dokken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zacząłbym od wymiany wężyków podciśnienia i wyczyszczenia filtra elektrozaworu (przetwornik ciśnienia) sterującego turbiną. Dopisz 330d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wezyki sprawdzane

Co to znaczy sprawdzone? W jaki sposób? W tak wiekowym aucie po prostu wymienia się. Koszt śmieszny a może rozwiązać problem. I co z tym kompem? Byłeś? Ale w nissanie to chyba nie pomogą :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba problem bedzie rozwiazany, bylem u innego mechanika powiedzialem co i jak ze turbo nie dmucha, goscio odrazu przyznal mi racje ze od stania sztanga od turbo moze byc zapieczona, recznie zmienil pozlozenie sztangi i kompletnie inny samochod. Wziol samochod do wtorku, powiedzial ze turbo wcale nie trzeba regenerowac tylko wyczyscic calosc oraz wymienic wezyki, bo poprzedni mechanik wymienil tylko jeden wezyk a reszte pod palcami czuc ze sa sparciale. Dam znac jak odbiore samochod.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.