Skocz do zawartości

[E46 320i] Problem z odpaleniem


Marcin0706

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ale odgłos kręcenia jest taki jakby mu świece wykręcić (np do próby kompresji) i dmuchał w powietrze. Jak dla mnie to przestawiony rozrząd. Nie radzę go kręcić na siłę bo jeśli faktycznie rozrząd jest przestawiony to tylko pokrzywić zawory możesz dodatkowo (o ile ten silnik jest kolizyjny). Pierwsze to podpiąłbym pod kompa i zobaczył jakie są błędy. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się uruchomić auto bez żadnych wydatków. Znajomy mechanik stwierdził że pierścienie są zapieczone. Wykręciliśmy wszystkie świece i wlelismy troche oleju od góry i po dłuższym kręceniu odpaliła. Na początku chodziła nie równo, trzęsło całą budą ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodziła już normalnie. Także jak ktoś się zna to nie naciąga na niepotrzebne koszty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gratuluje dobrego mechanika. Dobrze, że obyło się bez kosztów. Mówił może dlaczego zapiekły się pierścienie, co było powodem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapieczone? To Ci normalnie gosc probe olejowa zrobil co spowodowalo, ze kompresje miales wieksza i dlatego odpalil.

Prawdopodobnie sa wytarte w cholere a nie zapieczone. Zapieczone reszta znaczy - zatarte czyli blok silnika i tak do remontu.

 

Jakbys nie spojrzal, rozwiazanie bylo chwilowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100zl za pierscienie na kazdy tlok, oprocz tego tloki jak bedzie trzeba to 300-400zl.

Planowanie glowicy 500zl, szlif bloku nie wiem ale przyjmij tez 500zl. Samo zdjecie i rozebranie silnika z 1000-1500zl.

 

Ogolem lepiej chyba swapowac silnik jak zdobedziesz jakis pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu

U mnie wyglądało to dokładnie tak jak na filmiku w pierwszym poście, tylko podczas kręcenia rozrusznikiem obroty były raczej takie 400-500.

Tu opisałem problem: viewtopic.php?f=69&t=262956

 

Na razie nie wiadomo co było przyczyną, bo problem pojawił się po 3 tygodniach stania i dużych mrozach (kilka nocy około -30 st), a po odstawieniu samochodu do mechanika przyszła odwilż i samochód zaczął zapalać.

 

Zapieczone? To Ci normalnie gosc probe olejowa zrobil co spowodowalo, ze kompresje miales wieksza i dlatego odpalil.

Prawdopodobnie sa wytarte w cholere a nie zapieczone. Zapieczone reszta znaczy - zatarte czyli blok silnika i tak do remontu.

U mnie odpalił bez próby olejowej.

Cała ta akcja miała miejsce 2 tygodnie temu. Teraz samochód (E46 325xi) jeździ bez problemu, silnik pracuje równiutko, jak się wciśnie gaz to "zapieprza" jak kiedyś... W ogóle zachowuje się bezbłędnie i nie sprawia wrażenia jakby silnik miał się nadawać do jakiegokolwiek remontu... :roll:

 

Żeby nie robić OT problem rozwiązany...

Okazało się, że to wina rozrusznika ;]

Może ja się nie znam, ale mam wrażenie że rozrusznik na tym filmiku powyżej (i u mnie) kręci = działa. Wrażenie jest takie jakby nie kręcił silnikiem... :roll:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.