Skocz do zawartości

E46 KONTROLKA AIR BAG


ROGERSsS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ja bym zrobił dużą kropkę markerem na zegarach :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wyjęcie zarówki coś pomoże?czy kontrolka dalej będzi się "żażyć"?

To jest pytanie roku. Mnie uczyli, że jak się wyjmie żarówkę, to w większości przypadków przestaje ona świecić :shock:

Choć to dawno temu było, technologie od tego czasu pewnie poszły do przodu.

 

U ciebie jes trudniej, bo e46 to nie Golf II. Tu nie ma żarówek. Są diody. Wymujesz licznik i lutownica w dłoń. W sumie szkoda czasu, Mańka sposób najlepszy. A jeśli masz smykałkę do majsterkowania, to naklej na licznik w miejscu kontrolki kawałek czarnej taśmy izolacyjnej. Najprostsze rozwiązania są najlepsze.

 

W sumie to pociągnąłbym tą taśmę po całym liczniku. Na wypadek, gdyby na ten przykład zapaliła się kontrolka od klocków hamulcowych, tak samo bezsensowna, jak ta od poduch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Już po dzwonku,tak autko kupilem,watpie czy poduche ma,sygnal nie działa,chodzi mi o to aby ją wygasić jak najszybsza drogą :D czy wyjęcie zarówki coś pomoże?czy kontrolka dalej będzi się "żażyć"?

A powiedz dlaczego nie chcesz doprowadzić auta do tkiego porządku jak ma być?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo kolega przecież auto sprzedaje i dlatego chce drutować. Jakby sobie robił to by zaraz poduszki wstawiał i błąd usuwał.

 

O zaklejaniu coś wiem bo właśnie czarną izolacją miałem zaklejoną kontrolke poduszki i hamulców zaraz po kupnie :mad2:

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam podobny problem z kontrolką air bag. U mnie kontrolka czasami się zapala i gaśnie, głównie jak jadę z pasażerem- prawdopodobnie mata pasażera. Zapala się jak pasażer wysiądzie z autka i po chwili gaśnie.

Na forum wyczytałem że mogą być temu winne 3 przypadki, mata, klema, napinacze. Autko mam w 100% bezwypadkowe.

Co sądzicie czy to na pewno mata lub klema? Wiem że było coś grzebane przy aku i może to jest powodem ale jak to dokładnie sprawdzić?

Nie będę przecież wymieniał całego przewodu WN w aucie jak by co :mrgreen:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Czy w e46 powinna się świecić kontrolka od poduchy jeśli ktoś siedzi na fotelu pasażera i ma nie zapięte pasy bo u mnie zapala się tylko na chwilę przy odpalaniu auta. Wiem że auto jest po dzwonie i nie wiem czy tam jest mata pasażera czy nie. Poduszki powinny być bo zmieniałem kierownice i poduszka była. Drzwi też rozbierałem i też poduszki są. Podpowiecie mi jak to powinno być??? Bo wychodzę z założenia że jeśli coś jest to powinno dzialać tak jak trzeba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przekręcisz na 1 zapłon (radio), raz kluczykiem to kontrolka powinna się palić po czym po chwili powinna zgasnąć. Jeżeli tak masz to wszystko masz ok według mnie :wink:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E46 kontrolka pasów ma tylko na celu informować o zapięciu pasów nic więcej :wink:

 

 

 

 

Panowie mam podobny problem z kontrolką air bag. U mnie kontrolka czasami się zapala i gaśnie, głównie jak jadę z pasażerem- prawdopodobnie mata pasażera. Zapala się jak pasażer wysiądzie z autka i po chwili gaśnie.

Na forum wyczytałem że mogą być temu winne 3 przypadki, mata, klema, napinacze. Autko mam w 100% bezwypadkowe.

Co sądzicie czy to na pewno mata lub klema? Wiem że było coś grzebane przy aku i może to jest powodem ale jak to dokładnie sprawdzić?

Nie będę przecież wymieniał całego przewodu WN w aucie jak by co :mrgreen:

 

Ktoś coś pomoże?

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E46 kontrolka pasów ma tylko na celu informować o zapięciu pasów nic więcej :wink:

 

 

 

 

Panowie mam podobny problem z kontrolką air bag. U mnie kontrolka czasami się zapala i gaśnie, głównie jak jadę z pasażerem- prawdopodobnie mata pasażera. Zapala się jak pasażer wysiądzie z autka i po chwili gaśnie.

Na forum wyczytałem że mogą być temu winne 3 przypadki, mata, klema, napinacze. Autko mam w 100% bezwypadkowe.

Co sądzicie czy to na pewno mata lub klema? Wiem że było coś grzebane przy aku i może to jest powodem ale jak to dokładnie sprawdzić?

Nie będę przecież wymieniał całego przewodu WN w aucie jak by co :mrgreen:

 

Ktoś coś pomoże?

 

jeśli jesteś pewien że nic nie było grzebane ani auto nie miało przygód

moim zdaniem ewidentnie mata to najczęstszy powód wariującej kontrolki airbag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiem coś o tym, bo w trakcie swapowania foteli z E90 sprawdziłem możliwe opcje. Kontrolka jak już zaświeci to nawet w przypadku sprawnych urządzeń - napinaczy i maty zajętości NIE ZGAŚNIE! Po naprawie usterki należy usunąć błędy i dopiero TO daje serwisową gwarancję bezpiecznej eliminacji problemu.

 

Mateusz u Ciebie mogą być to niepodłączone wtyczki napinaczy przy samych "rurach", odpięte wtyczki pod fotelami, lub przerwane przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub napinacze wystrzelone :) zależy czy błąd pojawił się nagle czy może już z takim kupiłeś. Zajrzyj pod fotele, posprawdzaj wtyczki, najlepiej odkreć fotel żebyś się do napinacza dostał i sprawdź. Potem tylko skasowanie błędu i już.
szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.