Skocz do zawartości

320d- 136KM brak mocy


pingwin12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wiem ze temat braku mocy byl poruszany na forum kilkaset razy ale mam dalej problem poniewaz.Auto wg.nie ma ciagu jak na 136 KM powinno lepiej jechac od VW 1.9tdi 90KM a nietety lepiej nie jedzie.Ma takie przerwy mocy raz ciagnie raz nic wogóle jakby stawał nagle w miejscu.Czynnosci ktore wykonałem to:

1.Regenerowna Pompa w DieselTechnika

2.Czyszczony Egr

3.czyszczone elektrozaworki przy turbie i przy egr

4.Czyszczony dolot

5.filtry wszystkie nowe

Po wizycie na kompie eletronik mowi ze przepływka jest dobra mam co do niej podejzenia poniewaz ekonomizer na 4 biegu nie dochodzi do 20l ma takie wachania 15l 13l

 

Prosze o jakies wskazówki czy zostaje mi tylko jakis soft czy cos jeszcze zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ale jak soft jesli przepływka jest od nowosci

no i to jest właśnie jej problem że jest od nowości! sprawdź czy nie jest starego typu i podaj jaki masz nr softu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak soft jesli przepływka jest od nowosci

no i to jest właśnie jej problem że jest od nowości! sprawdź czy nie jest starego typu i podaj jaki masz nr softu ...

 

dobrze ale jeszcze raz czyli co mam teraz zrobic wymienic zamienic czy jakos zaprogramowac bo z tym nie jestem za bardzo w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czyściłeś dolot wyciągnołeś czujnik ciśnienia doładowania ??

Zamieniałeś zaworki miejscami ?? (Ja tak miałem elektro był walnięty też nie dochodziło do 20l na 4 biegu)

Jaką maksymalną prędkość uzyskujesz np 130 gaz w podłogę więcej nie idzie to elektrozaworek

 

Najlepiej będzie podmienić i elektrozaworek jak i wziąć podmienić od kogoś przepływomierz z takim samym nr masz 2001 rok to możesz już mieć z końcówką 468 a nie 314 (mechanik sprawdzał live data czy tylko że nie ma błędu??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie elektrozaworki nie lepiej kupić nowe zamiast je czyścić to tylko 100zł szt podepnij pod kompa u jakiegoś magika i powinno wszystko pokazać a nie narobisz się przy tym na wkurw.. i dalej sraczka miałem podobnie jak ty latałem strałem wymyslałem i wymieniałem i niepotrzebnie bo był sparciały wężyk od podciśnienia i ta puszka od podciśnienia , od takich spraw jest komp i dobry magik a nie nasze domysły :) powodzenia kolego i żebyś nie zraził się do tej pięknej marki ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma racje koszt to około 120 zł ale najpierw opłaca się podmienić ewentualnie kupić nowy(nie kupuj od bmw tylko od opla) Wymień te wężyki od podciśnienia koszt jakieś 15 zł całość. Jeżeli masz trochę pojęcia zrobisz to sam, zdejmujesz plastiki od osłony silnika docinasz nowy wężyk na wzór starego podpinasz w to samo miejsce i koniec. Może wróci ci przyjemność z jazdy wężyk oryginalny to średnica jeżeli się nie mylę to 3,5 mm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektro zaworków nie przekładałem tylko czyscilem

No właśnie ja też elektrozaworek od EGR czyściłem i po takim zabiegu nic to nie dało, wymieniłem na nowy i odrazu było wszystko ok.Lepiej wymienić na nowy koszt 100 zeta ale masz pedwność że wszystko działa. Tu masz link do aukcji:

http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-bmw-e38-e39-e46-diesel-czujnik-i1412886636.html

Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz sprawdzić rezystancję elektrozaworków, powinno być chyba 13,6 ohma, czyścić możesz oczywiście ten mały filterek w nich u mnie akurat zrobiłem to i wymieniłem wężyki i pomogło, ja kupiłem niebieskie silikonowe Samco, średnica węwnetrzna 3mm, są dobre, kupiłem chyba 3m. Dodatkowo jak wyjmiesz elektozaworek od turbiny to lepiej jest go potem zamontować na kielichu, ja przykręciłem go tam na jedną srube i jest dobrze, łatwiejszy dostęp później do niego i nie ma tu tak wysokiej temp jak przy turbo. Jak czyściłeś kolektor to dałeś nowe uszczelki?? może jest gdzieś nieszczelny dolot. Kopci? może warto odpiąć kabel od przepływki i sprawdzić czy jest różnica, ja osobiście tego nie robiłem.

Ja miałem problem tego typu że był muł z niskich obrotów i jak wcisnąłem gaz w podłogę na czwórce to najpierw chwile się zastanawiał a dopiero potem dał buta.

Wężyki często parcieją w miejscach gdzie się trzymają silnika. Nie jest to na pierwszy rzut oka widoczne.

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po regeneracji pompy (auto stało ponad miesiąc bez akumulatora) tez nie przyspiesza twój idzie gorzej niz golf 90 konny a mój gorzej niż maluch. Ekonomizer zatrzymuje sie max na 8 litrów. mozliwe ze od tego ze stał bez akumulatora wariuje przeplywomierz ? dodam ze na zimnym silniku auto chodzi ok..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawialem z mechanikiem bmw i mowil mi ze jesli auto miało długo odpiety akumlator lub rozpinany co chwile to traci swoje ustwienia czy to prawda

kasują się jedynie ustawienia BC i drobne błędy rejestru np power supply [w moim przypadku].

czasami ciezko jest ruszyć z miejsca tak jak by sie dusił

sprawdź auto komputerem... mówisz, że w ogóle nie dymi a jednak przy duszeniu MUSI walić czarnym dymem! nie ma innej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dymem nie wali nawet jak egr był zaślepiony

a na kompie zadnedo bledu nie ma

Kolego jak zaślepisz EGR to tym bardziej nie będzie kopcił, jeśli masz uszkodzony zawór EGR czyli zatarty tłoczek w tym zaworze i zostanie on w pozycji otwartej to wtedy przy ruszaniu automatycznie wszystkie spaliny wędrują do kolektora ssącego i silnik dusi się spalinami a przy tym kopci na czarno jak cholera a kiedy ty zaślepisz EGR to spaliny wogóle nie docierają do kolektora i w ten sposób nawet jak masz sprawny zawór EGR lub uszkodzony żadne spaliny nie mają prawa dostać się do kolektora ssącego więc ciekawe jakie objawy towarzyszą według ciebie wtedy gdy twoje autko się dusi, może napiszesz jak wygląda to duszenie u ciebie, być może to nie duszenie się a poprostu objaw jakby coś cię trzymało podczas ruszania?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.