Skocz do zawartości

Centralny zamek z pilota do e36


djharuss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam centralny zamek ale chciał bym zainstalować otwieranie z pilota. Interesuje mnie taki zestaw http://moto.allegro.pl/item465522619_sterownik_zamka_bmw_e30_e32_e34_e36_e39_logo.html

 

może ktoś z was instalował takie cos bo chciałem sie dowiedzieć czy jest problem z montażem, czy na podstawie załączonej instrukcji da się to samodzielnie podłączyć. Gdzie instaluje się tą centralkę i gdzie podłącza się kable. będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 194
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie kupiłbym w życiu tego zestawu bo to chińszczyzna a piloty są słabe i beznadziejne za miesiąc blokada grota już nie będzie trzymała. Montuję alarmy i sterowniki więc to co piszę jest potwierdzone. Kup zestaw w którym masz wyjście na syrenkę aby dawała sygnał dźwiękowy przy zamknięciu i otwarciu bo to dużo wygodniejsze a piloty możesz sobie wybrać jakie tylko będą ci odpowiadały ale szczerze pilot scyzoryk odpuść...

W dodatku cena jakaś taka wygurowana

poszukaj coś w sklepie www.sklep.amt-alarmy.pl

Edytowane przez GRACUS7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co pokazałeś teraz to tez chińszczyzna... w linku który podałem kupisz zestaw alarmu INFERNO za 130zł wybierasz piloty jakie chcesz a do tego dokupujesz przekaźnik z podstawką za 6 zł i masz alarm z immobiliserem co więcej chcieć?? alarm na gwarancji polskiego producenta z naprawą lub wymiana żadnego problemu. 3 dni i masz spowrotem a awaryjność minimalna na 100 założonych szt może 2 miały problem

http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php?g=73

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tam mam cos takiego i polecam. Minal juz ponad rok i wszystko dziala jak na poczatku. Scyzoryk wciaz sie otwiera!! Alarm dziala jak powinien.

 

Poza tym nie widze zadnej roznicy miedzy tym sprzetem z twojego linku a tym z linkow od uzytkownika GRACUS7. Zapewne i to i to dziala tak samo skutecznie. A podlaczenie, jesli tylko masz jakies pojecie, albo przynajmniej raz patrzyles jak ktos to robi to dasz rade samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten zestaw kupiłem: http://www.swistak.pl/aukcje/3630801,BMW-E36-E39-E34-E32-Z3-STEROWNIK-KLUCZYK-BMW.html

..jestem bardzo zadowolony, kluczyki bardzo dobrze wykonane itp.

...natomiast te scyzoryki są zdeka rozleciane. A pilocik przy kluczykach to wieś.

 

Temat też tu poruszony (linki Allegro przeniesione do archiwum, ale myślę że ten zestaw z linka u góry się jeszcze na Allegro pojawi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten zestaw kupiłem: http://www.swistak.pl/aukcje/3630801,BMW-E36-E39-E34-E32-Z3-STEROWNIK-KLUCZYK-BMW.html

..jestem bardzo zadowolony, kluczyki bardzo dobrze wykonane itp.

...natomiast te scyzoryki są zdeka rozleciane. A pilocik przy kluczykach to wieś.

 

Temat też tu poruszony (linki Allegro przeniesione do archiwum, ale myślę że ten zestaw z linka u góry się jeszcze na Allegro pojawi)

 

jak z montarzem bo sie akurat czaje na ten zestaw od bordera na allegro no jako jedyny ma takie wypasne kluczyki(piloty) nic innego mi nie przypadlo do gustu ale wazna jest etz funkcjonalnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdujesz kable w nogach kierowcy z lewej strony...

 

1. Tniesz zielono-czerwony (tracisz sterowanie z bębenka, ale coś za coś)

2. Znajdujesz kable biało-czarny i biało-zielony. Metodą prób i błędów sprawdzasz który jest na zamknięcie który na otwarcie... Sterowanie odbywa się impulsem +. Jak centralka będzie miała sterowanie -sem to podłączasz pod sterowanie jednym z siłowników centralnego (wyprowadzonym z centralki, bo centralka zapewne będzie miała kable pod siłowniki niefabryczne) :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez urazy miki1406 ale w ten sposób się nie robi, co znaczy (coś za coś) w E36 bardzo pięknie można podłączyć sterowanie w samym oryginalnym sterowniku centralnego podaje się na odpowiednie piny we wtyczce 24 i 25 jak masz białą wtyczkę a jak masz żółtą to pin 4 i 17 impuls plusa prosto ze sterownika pilota i nie tniesz żadnych przewodów i wszystko działa tak jak fabryka przykazała... a dodając 2 diody na te przewody możesz realizować jeszcze ryglowanie zamka. Bardzo prosta sprawa trzeba tylko jeden dwóżyłowy lub dwa pojedyncze przewody przepchać za schowek albo tam podłączyć sterownik. Jak słysze takie propozycje aby coś odciąć i zostawić a spotkałem się wiele razy z takim montażem w celu poprawy tego to naprawdę zastanawia mnie czy to czasem nie robiła jakaś małpa.... nie ma możliwości aby podłączyć sterownik i potem nie działał centralny od drzwi kierowcy czy coś podobnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta centralka jest bardzo dobrze przystosowana do obsługi siłowników w e36. Można to wykonać tak jak pisał GRACUS7 albo wpiać się w obwód oryginalnej centrali (jest to opisane w instrukcji dołączonej do tego sterownika) tylko że po niemiecku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez urazy miki1406 ale w ten sposób się nie robi, co znaczy (coś za coś) w E36 bardzo pięknie można podłączyć sterowanie w samym oryginalnym sterowniku centralnego podaje się na odpowiednie piny we wtyczce 24 i 25 jak masz białą wtyczkę a jak masz żółtą to pin 4 i 17 impuls plusa prosto ze sterownika pilota i nie tniesz żadnych przewodów i wszystko działa tak jak fabryka przykazała... a dodając 2 diody na te przewody możesz realizować jeszcze ryglowanie zamka. Bardzo prosta sprawa trzeba tylko jeden dwóżyłowy lub dwa pojedyncze przewody przepchać za schowek albo tam podłączyć sterownik. Jak słysze takie propozycje aby coś odciąć i zostawić a spotkałem się wiele razy z takim montażem w celu poprawy tego to naprawdę zastanawia mnie czy to czasem nie robiła jakaś małpa.... nie ma możliwości aby podłączyć sterownik i potem nie działał centralny od drzwi kierowcy czy coś podobnego.

 

Kolego GRACUS7 widzę że się na tym znasz, mógłbyś mi pomóc-dostałem na prezent taki badziewny sterownik centralnego z alarmem URZ0260 model 868.

 

I chciałem się spytać które dwa przewody mam podpiąć do tych dwóch pinów które powyżej wymieniłeś?

Jeszcze nie popatrzyłem czy mam białą czy żółtą wtyczkę-ten oryginalny sterownik od centralnego jest za schowkiem u pasażera tak?

 

Przewód biały ACC mam podpiąć do tej pozycji kluczyka przed zapłonem (co się świeci tylko kontrolka od poduszki) czy już pod zapłon?

 

Ten co pisze "podłączenie krańcówki sterowanie -" u mnie niebieski-gdzie go podpiąć?

 

Tymi dwoma brązowymi to się mogę podpiąć bezpośrednio pod przewody od żarówki kierunkowskazu czy muszę gdzieś pod przekaźnik?

 

http://img217.imageshack.us/img217/1681/centralny1ja7.th.jpghttp://img217.imageshack.us/images/thpix.gif

 

http://img222.imageshack.us/img222/4803/centralny2na3.th.jpghttp://img222.imageshack.us/images/thpix.gif

 

Dzięki wam z góry za odpowiedzi :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj schematu 'sterowanie minusem' ale zamiast masy do żółtego i czarno/żóltego podłącz plus 12V i wtedy będziesz miał przewód biały i czarno/biały na których wyjściu pojawi się impuls plusa... i te dwa przewody podłączasz do sterownika który znajduje się za schowkiem a dokładnie nad głośnikem na ściance takie czarne plastykowe pudełko przykręcone plastykowymi śrubkami.

ACC podłączasz do przewodu czerwono/biały lub zielony na którym pojawia się 12V po włączeniu kluczyka do drugiej pozycji przed rozruchem ale uważaj bo na 2 przewodach jest podobna sytuacja tylko że na jednym napięcie znika po włączeniu rozrusznika i do tego się nie podłączasz a o poduszce nic nie wspominaj!!!!

Krańcówki masz w tej samej wtyczce brązowo/popielato/żóty poz 4 i brązowo/niebiesko/żólty poz 2, w oryginalnym sterowniku centralnego znajduje się na nich około 2.5V przy zamkniętych drzwiach musisz podłączyć się do nich po przez diody aby odseparować je od siebie.Tylnie drzwi masz oboje na jednym przewodzie brązowo/czarny w grubszej czarnej wtyczce również w tym samym module

Kierunkowskazy podłaczasz do brązowo/niebieski i brązowo zielony w czarnym 30 przewodowym gnieżdzie pod kierownicą pozycja 2 i 3

To tak ogólnie bo jeżelli masz problem z wytypowaniem przwodów do centralnego w twoim sterowniku to widzę że praktyki u ciebie z elektryką brak a w takiej sytuacji poprosiłbym na twoim miejscu jakiegoś kolegę co jest troszkę bardziej w temacie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj schematu 'sterowanie minusem' ale zamiast masy do żółtego i czarno/żóltego podłącz plus 12V i wtedy będziesz miał przewód biały i czarno/biały na których wyjściu pojawi się impuls plusa... i te dwa przewody podłączasz do sterownika który znajduje się za schowkiem a dokładnie nad głośnikem na ściance takie czarne plastykowe pudełko przykręcone plastykowymi śrubkami.

ACC podłączasz do przewodu czerwono/biały lub zielony na którym pojawia się 12V po włączeniu kluczyka do drugiej pozycji przed rozruchem ale uważaj bo na 2 przewodach jest podobna sytuacja tylko że na jednym napięcie znika po włączeniu rozrusznika i do tego się nie podłączasz a o poduszce nic nie wspominaj!!!!

Krańcówki masz w tej samej wtyczce brązowo/popielato/żóty poz 4 i brązowo/niebiesko/żólty poz 2, w oryginalnym sterowniku centralnego znajduje się na nich około 2.5V przy zamkniętych drzwiach musisz podłączyć się do nich po przez diody aby odseparować je od siebie.Tylnie drzwi masz oboje na jednym przewodzie brązowo/czarny w grubszej czarnej wtyczce również w tym samym module

Kierunkowskazy podłaczasz do brązowo/niebieski i brązowo zielony w czarnym 30 przewodowym gnieżdzie pod kierownicą pozycja 2 i 3

To tak ogólnie bo jeżelli masz problem z wytypowaniem przwodów do centralnego w twoim sterowniku to widzę że praktyki u ciebie z elektryką brak a w takiej sytuacji poprosiłbym na twoim miejscu jakiegoś kolegę co jest troszkę bardziej w temacie .

 

Może nie będzie tak źle :D

Czyli tak z tych sześciu co ma iść do sterowania zamkiem to łącze tak:

-pomarańczowy-wolny

-biały-do sterownika

-żółty-+12V

-czarno-pomarańczowy ?

-czarno-biały-do sterownika

-czarno-żółty-+12V

 

Gdzie podpiąć czarno pomarańczowy i czy na żółtym i czarno żółtym ma być ciągle 12V bez względu na pozycję kluczyka?

 

edit: byłem w aucie, wydarłem schowek i niema tak jak np tutaj tego sterownika

http://img80.imageshack.us/img80/1048/dsc00058pp4.jpg

 

Tu jest zdjęcie z mojego auta

http://img115.imageshack.us/img115/37/obrazek2pa3.th.jpghttp://img115.imageshack.us/images/thpix.gif

Czy ta wtyczka zaznaczona na żółto to właśnie tak do której mam się podpiąć czy to jest całkiem inna rzecz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz napisałem ci wyraźnie co i jak a ty nadal się zastanawiasz czyli nie potrafisz zrozumieć (czytać schematu) który masz przed sobą. Na schemacie pomarańczowy i czarno/pomarańczowy nie jest do niczego podłączony więc możesz je odciąć a żółty i czarno/ żółty na stałe do +12V może być to samo co zasilać będzie cały sterownik. te sześć przewodów to jest interfejs wykonany na przekaźnikach po to aby można było zrobić sobie odpowiednią konfigurację sterowania w twoim przypadku podajesz tylko zasilanie 12V i sterownik podaje to zasilanie na biały i czarno/biały aby wysterować jakie chcesz inne urządzenie. pierwsze trzy przewody to jeden przekaźnik a kolejne trzy z oznakowaniem czarnym paskiem to drugi przekaźnik i to cała polityka...

a sterownik masz na milion procent jak patrzysz na to twoje zdjęcie to po prawej stronie masz metalowy komputer od ABSu i dalej za nim w prawo przykręcony do słupka nad głośnikiem jest plastykowe czarne pudełko trochę mniejszych rozmiarów...

Acha piny które ci podałem wyżej we wtyczce będą puste czyli nie będziesz miał przewodów do których się przylutujesz będziesz musiał rozebrać wtyczkę obejrzeć o co chodzi a później z jakiegoś starego telewizora wyjąć jakąś starą wtyczkę i wymontować z niej metalowe piny takie aby pasowały do tej wtyczki od sterownika. wtedy wkładasz do wtyczki te piny składasz ją i masz gotowe przewody!!!

Można też zrobić to inaczej mianowicie wymontować sterownik zrobić w obudowie z boku dziurkę lutownicą czy wiertełkiem 4mm i przepchać dwa cienkie przewody które przylutujesz bezpośrednio na płytkę przy gnieździe oczywiście do wlutowanych styków o numerach wskazanych w poprzednim poście. a jak wszystko podłączysz to nie zdziw się jak nei będzie chciało ci działać przy otwartych drzwiach!!! musisz albo je zamknąć albo wcisnąć i trzymać przycisk w zamku na słupku.

Nie gniewaj się ale poważnie proponuję ci pogadać z jakimś znajomym który zerknie i pomoże ci to zamontować bo to że będziesz znał kolory przewodów to nie zawsze do końca załatwia sprawę... zawsze przed podłączeniem należy miernikiem sprawdzić co to za przewód i jak zachowuje się na nim napięcie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie że nie potrafię zrozumieć tylko wolę się 5 razy zapytać zanim coś spale.

Schematy czytać umie bo zrobiłem już setki układów elektronicznych i montuje elementy elektroniczne od lat :mrgreen: tylko dla bezpieczeństwa pytam bo z zamkiem nigdy się jeszcze nie bawiłem.

A sterownik to jednak to co zaznaczyłem strzałką na fotce (nie wiem może to zależy od rocznika, od nadwozia nie zależy bo kolega ma sedana z tego roku co ja i też ma taką skrzynkę)-wpiąłem się tak jak pisałeś wcześniej (o żółtej wtyczce) do 4 i 17, przylutowałem kable do płytki i gra i trąbi zamek, kierunki i alarm :)

Dzięki za pomoc-piwo bym postawił ale na drugim końcu Polski mieszkasz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten moduł steruje szybami i komfortem dlatego mogłeś się tam wpiąć ale tak jak wyżej napisałem jest jeszcze jeden moduł od zamka i oświetlenia pojazdu tzw GROUNDMODUL. Jak połapałeś w tym to powinno też chodzić bo w tym module też masz alarm fabryczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym dużym co się podłączyłem do niego właśnie pisało tak jak masz na fotce:

 

http://img217.imageshack.us/img217/757/zdjcia0208cp8.th.jpghttp://img217.imageshack.us/images/thpix.gif

 

Nic innego za cholerę nie znalazłem ale mniejsza z tym już działa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeszcze pytanie mam-zamyka mi z pilota jedne i drugie drzwi, klapę ale nie zamyka klapki od wlewu a nie chciał bym żeby ktosik mi przypadkiem dolał tam jakiegoś specyfiku po złości.

Da się to jakoś podłączyć żeby to też działało?

Dosuwanie szyb nie działa też ale na tym mi nie zależy akurat ale ta klapka powinna się domykać. Zdaje się że kiedyś czytałem o podobnym problemie u kogoś ale teraz jak trzeba to nie mogę coś znaleźć :(

Macie jakąś rade? Z kluczyka zamyka się wszystko tak jak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.