Skocz do zawartości

320i zegary wariuja


Helberstam

Rekomendowane odpowiedzi

jestem przed zakupem bmw e36 320i silnik m50b20 rok 94

 

i jest problem auto chodzi bez zarzutow silnik nie traci obrotow mruczy

 

ale ale ale i podkreslam to ale zegary wariuja

 

lata sobie obrotomierz jak chce i zdarza sie ze zapali sie kontrolka

od recznego, dlugie swiatla, i inne na czerwono

 

czy to moze byc wiazka zle podpieta czy bardziej gruba usterka?

 

prosze o odpowiedzi gdyz predko musze zdecydowac o kupnie

______

Poprawiłem tytuł tematu. Proszę się stosować do formatu tytułowania wątków obowiązującego w tym dziale. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam również problem z zegarami. Wszystkie wskażniki opadają i powracają po jakimś czasie do normalności.

Niestety na żadnym forum nie dowiedziałem się co to dokładnie jest.

Dodam że gdy zegary "zdychają" to wycieraczki nie działają w trybie ciągłym.

Są dwie opcje:

-jakieś zwarcie.

-trzeba zmienić całe zegary.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi zegarami to moze masy poprostu nie macie, i tak sie tez robi, wiem bo spotkalem sie z takim objawem, np w czasie jazdy przy wlaczonych swiatlach, potrafily zgasnac zegary, i zapalac sie kontrolka wody oraz swiatla dlugi, tylko w innej marce wtedy zgory w deche i bylo ok problem sie powtarzal

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam

odswieze troche temat, moje zegary od jakiegos miesiaca od czasu do czasu wariuja, na kilka sekund sie wylanczaja potem wskazówki dzialaja normalnie i na chwile zapalaja sie wszystkie kontrolki ukladu hamulcowego oraz rezerwy i temp. po sekundzie wszystko gasnie i jest ok. Problem wystepuje od czasu do czasu raz kilka razy na kilometr potem znow przez kilkaset jest spokoj. Moje pytanie czy da sie dojsc do złaczy za zegarami od spodu pod kierownica demontujac oslone nad nogami kierowcy czy konieczne jest zdjecie kiery i wyjecie licznikow i ktory bezpiecznik odpowiada ze zegary, moze gdzies masy nie lapie ale gdzie? jak to sprawdzic. Kiere mam z airbagiem niebardzo wiem jak ja zdjac aby mi poducha nie wystrzelila moze ktos podpowie cos sensownego

dzieki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy na kompie da sie sprawdzic czy to wina podzespolow w zegarach czy instalacji?

rece opadaja, nieczesto sie to dzieje ale jest denerwujace i strach czy auta nie wypale jesli to jakies zwarcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.