Skocz do zawartości

325 posypał się dyfer jaki wstawic?


kubakca320

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio robiłem swapa z m50b20 na m50b25 i po 2 tygodniach jazdy spokojnej posypał mi się dyfer co polecacie teraz założyć taki jak od m50b20 (3.45) czy seryjny od m50b25

Chce by auto normalnie jeździło nie chce by mi się znowu dyfer posypał

Czy może dać 3.15 seryjny z m50b25 tylko już zaspawany jak by się wtedy autem jeździło po mieście itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz do normalnej jazdy to odradzam zaspawany most. tragedia zero komfortu jazdy cały czas słychać przy manewrowaniu przeskakujące opony, nie mówiąc już o mega szybkim zużywaniu się ich a do tego samochodem gorzej się manewruje... chyba że masz przeznaczenie samochodu tylko upalanie to olać to i 100% a do normalnej jazdy odradzam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. ja nie szaleje autem nie pale kapcia itp. lubie sobie czasem przyśpieszyć itp. ale ale niewiem czemu mi się ten dyfer posypał auto stło pół roku nie jeźdzone bo robiłem je od 0 byłą sama karoseria z zawieszenie a przed wsadzeniem silnika gdy przepychałem auto dyfer się zablokował nie szło pchnąc auta do przodu tylo do tyłu po chwili wszystko pusćiło i myslałem że wszystko ustało a tu po 2 tyg.podczas jazd łupp i się rozsypał tylk czemu?

Czyli co moge wsadzić nawet od 316 a spalanie i moc będzie taka sama jak na 3.45(z m50b20)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, mam tak samo jak Ty swap z m50b20 na m50b25 , napęd tzn wał, dyfer 3,45 i półosie od b20 i powiem tak, dyfry na małej głowie długo przy tym silniku nie pożyją... W ciągu roku już mam drugi - pierwszy (od 320 przeł. 3,45) po dwóch upalaniach wyzionął ducha (posypał się cały środek w mak), drugi od 318 na przełożeniu 3,38 na razie daje rade ale ani razu nie na nim upalałem kapci, lecz po miesiącu normalnej jazdy (normalnej czyli czasami zdarzy się ostro przyspieszać) po założeniu i zalaniu nowym olejem zaczyna wyć. Spalanie jest łaskawe jak na ten samochód, mi gazu bierze w trasie na przełożeniu 3,38 jakieś 10 l/100 km ale to przy spokojnej jeździe 90-100 km/h (komputer po trasie 150 km pokazywał średnie spalanie benzyny 8,4 l/100 km :) ).

 

Co do twojego dyfre to widocznie coś z nim było nie tak jak się zblokował a później po 2 tyg padł, cóż swój wiek mają i jak każda inna rzecz lubią się psuć :P

Jeśli chcesz mieć święty spokój to załóż sobie dyfer na dużej głowie taki jak powinien być w b25 tzn na przełożeniu 3,15 , do tego obowiązkowo półosie i wał pod dużą głowę od b25 i już napęd nie będzie Ci spędzał snu z powiek :D

No ale co za tym idzie troszkę stracisz na przyspieszeniu z racji iż założysz dłuższe przełożenie (czyli v-max w górę, ale przyspieszenie w dół).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliłem stary dyfer i okazało się że był 3.38 a chodził na nim ten silnik jak rakieta dużo lepiej niż seryjne 2.5 teraz wsadziłem 3.45 i jest gorzej nie czuć tego kopa... tylko czemu? W starym dyfrze posypały się satelity i wałek aż rozerwało pokrywke heh;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ale ten niby 3.38 zaczoł się blokować zanim silnik wsadziłem jak w aucie jeszcze nic nie siedziało... Ale teraz jestem zadowolony że nie szumi mi nic itp. NA ten rok już musi taki być nie mam czasu zmieniać musze auto do konca złożyć bo mi brakuje jeszcze paru rzeczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.