Skocz do zawartości

na manualu nie odpala?


SIERKA

Rekomendowane odpowiedzi

pacjent to m50b25 vanos.

z auta wylecial automat i wpadl manual, sterownik od skrzyni wypiety, silnik nawet nie chce zakrecic rozrusznikiem. "check" nie gasnie?

sprawa pewnie lezy gdzies w elektronice, ale w tym temacie jestem zielony :(

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyjęciu skrzyni została została kostka od pozycjonera skrzyni , żeby auto odpaliło musisz zewrzec w ośmio pinowej kostce przewody niebieski z czarnym paskiem z przewodem brązowym z czarnym paskiem to zabezpieczenie żeby auto odpalało w pozycji parking. Dodatkowo miernikiem wykorzystując pozycjoner ustawiony w pozycji R sprawdż miedzy którymi pinami jest przejście i te przewody musisz podpiąc do czujnika w skrzyni manualnej żeby działało światło wsteczne .

 

Uwaga dla kolegi M-Technic - jeśli zamierzasz cytowac moją odpowiedż na innym forum to bardzo proszę wstaw ją w '' cudzysłów '' lub napisz skąd skopiowałeś bo takie zachowanie strasznie mnie drażni :nienie: Twój podpis mówi coś o uczciwości , honorze itp;

Edytowane przez MarekM-535i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu jak ktos szuka odpowiedzi a wiem ze jest na innum forum to ja przekazuje na tym to polega kolego :mrgreen: na tamtym forum racing jestem od dawna ale czesciej czytam niz pisze :twisted:

 

Uwaga dla kolegi M-Technic - jeśli zamierzasz cytowac moją odpowiedż na innym forum to bardzo proszę wstaw ją w '' cudzysłów '' lub napisz skąd skopiowałeś bo takie zachowanie strasznie mnie drażni :nienie: Twój podpis mówi coś o uczciwości , honorze itp;

 

A to fakt zapomnialem o info o zrodle danych :duh:

Juz naprawiony blad

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach