Skocz do zawartości

Głowica Bmw e9 3.0csi 12500199


Sebole9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów ;)

Jestem w posiadaniu przepięknego modelu jakim jest Bmw e9 3,0csi,

Auto jest po kapitalnym remoncie blacharsko- lakierniczym,

Również udało mi się skapletowac, odrestaurować wszystkie elementy poza jednym !

Bolączka jest silnk, od początku miałem z nim problemy ;P

Przegrzewanie się bloku wynikajace z problemem z łapaniem temperatury przez termostatyczne wisco ;((

Pewnego dnia nie wytrzymała głowica i pojawiło się pęknięcie, które wpuściło cały płyn do oleju.

Numer głowicy jak w temacie to 12500199

Teraz pytanie czy posiada lub zna kogoś kto posiada taka głowice na sprzedaż, jeśli tak to proszę o kontakt

W dodatku proszę o porady w sprawie odpowiedniego chłodzenia jednostki

 

Pozdrawiam

Ratujmy klasyki !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam szczęśliwego posiadacza.

Niestety nie jestem w stanie ci pomóc, ale mam nadzieje że Ty wesprzesz mnie radą.

Mianowicie zakochałem się w E9 od pierwszego wejrzenia i w końcu dojrzałem do decyzji o zakupie i renowacji tego cuda.

Dlatego jak mógł być wspomóc mnie radą na co zwrócić uwagę w swoich poszukiwani, czym się kierować wybierając odpowiedni model do odbudowy.

Jakie elementy jest najtrudniej dostać, i co przysporzyło największe trudności podczas prac.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacharka w e9 to podstawa - im jest w lepszym stanie, tym więcej zostanie $ w kieszeni. Są oczywiście miejsca strategiczne (podłoga), których nie da się ominąć (jeśli auto nie z Kalifornii to na 99% do wymiany (na szczęście el. podłogi nie są kosmicznie drogie. Takie elementy jak błotniki przednie i tylne, kadłub - są prawie nie do dostania, a jak coś sensownego pojawia się na sprzedaż, to ceny są w tysiącach (czasem też euro), więc warto, żeby były i w sensownym stanie.

Oprócz blacharki warto też zwrócić uwagę na kompletność wnętrza - stan deski rozdzielczej (pęknięcia itp)., schowków, paneli bocznych; różne listewki, pokrętła, przejściówki potrafią przysporzyć bólu głowy. Pomijam kwestię foteli - bo to jest kwestia ew. nowej tapicerki.

Generalnie warto, żeby auto było całe kompletne.

Osprzęt silnika - to generalnie nie problem, prawie wszystko jest do dostania nawet w ASO, bo jest to m30. Warto zwrócić uwagę na stan układ hydraulicznego i hamulcowego (głównie chodzi pompy), bo zamienników brak a uszczelki czy membrana w środku np. pompy hamulcowej potrafi być sparciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.