Skocz do zawartości

analiza błędów E60 530D falujące oborty


GPower

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem nie idzie skasować błędu przepływki 3FD0-1262-Air Mass sensor -Signal deviation too high at full load falują obroty na zimnym jak i na ciepłym czy mozliwe ze to przez to ? i czy to wnioskuje ze przepływomierz jest do wymiany ? dis załapał jeszcze takie błedy które po skasowanią odrazu wyskakują spowrotem tylko dam na odczyt 9C50-IHKA:Rear compartments stratification flap motor

9C54 IHKA-AUC Sensor

9CBB LM Short circuit in a lamp

9CBC LM Short circuit in a lamp

3F40 (3000) commen rail sensor offset-Test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok porobię rzuty to wkleję czujnik common rail po skasowaniu juz nie wyskoczył wiec może i będzie dobry ale ta Przepływka pewnie bedzie śmietnik tylko potrzebuję info czy to na bank będzie przepływka sypnięta czy nie wyskakuje błąd z powodu EGR bedz czegos jeszcze innego a przeczyszczony był niedawno ale mysle ze jak by to było spowodowane czymś innym to blad by dało rade skasowac i by moze jeszcze raz wyskoczył a tak lipa nie da rady skasować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpięciu przepływki błedy następujące

3FD0 DDE-Air -Mass flow sensor -Signal deviation too high at full load

4BC2 DDE-Air -Mass flow sensor-Signal open or short circuit to positive/ground

4BC7-DDE-Intake-Air temperature ( reference signal for air-mass sensor )-Signal open or short circuit to positive/ground

4BA0-DDE-Intake-Air temperature sensor signal Temperature too high or signal, open or short circuit to positive/ground

po przejechaniu sie na odłaczonej przepływce ciężko wyczuć czy szło lepiej czy gorzej oborty nadal falowały chyba ze za mało przejechałem na odłączonej zeby były inne efekty ale np skrzynia mi sie wydaje ze pracowała lepiej nie było skubnięcia podczas ruszania itd a po podpięciu przepływki i skasowaniu błedów wyskoczy znów ten 3FD0-Air mass sensor którego nie idzie skasować da się wywnioskować coz z tego czy przepływka do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś przepływkę wymieniłem i niestety błąd jest nadal pojezdziłem trochę obroty jak falowały tak falują niestety falowanie może bedzie objawem kończących sie wtrysków chyba ze kolektro ssacy nie szczelny i łapie lewe powietrze ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie idzie disem niby sie skasuje ale jak zaraz wejdę znów na odczyt błędu to spowrotem 3FD0 -Air Mass Sensor rozumie jeszce jak by sie skasował i po przejechaniu sie wyskoczył ale to od razu wyskakuje

 

miał by ktoś dane do porównania z silnika M57N takie jak po wina przepływka pokazywać ,jakie cisnienie na listwie wtryskowej korekcje wtrysku cisniene w kolektorze ssącym itd był bym wdzięczny muszę rozgryść co go boli :) i gdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Kolega uporał się z tematem ? Mam ten sam problem , po skasowaniu błędu 3FD0 i ponownym odczytaniu, błąd odrazu występuje ,,, zainstalowałem drugą przepływkę i mam nadal ten sam błąd,,, to jakieś standardowe uszkodzenie diesli? Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc , tak jak mi doradził kolega GPower (dzięki ) skasowałem adaptację przepływomierza DISem , następnie skasowałem błąd 3FD0 i już nie powrócił a więc kasowanie ADAPTACJI przepływomierza jest rozwiązaniem problemu, pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z moim problemem falowania walczę nada z kolegą Capaz :)mi adaptacja i skasowanie błedu poprawiły reakcje na gaz (lepiej sie zbiera itd ) ale Falowanie nadal występuje plus drżenie budy na wolnych plus podczas jazdy jesto odczuwalne w pewnym zakresie ale na bieżąco bedą informacje przekazywane jak będzie jakiś przełom w tej sprawie :) być może od wtrysków to będzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z moim problemem falowania walczę nada z kolegą Capaz :)mi adaptacja i skasowanie błedu poprawiły reakcje na gaz (lepiej sie zbiera itd ) ale Falowanie nadal występuje plus drżenie budy na wolnych plus podczas jazdy jesto odczuwalne w pewnym zakresie ale na bieżąco bedą informacje przekazywane jak będzie jakiś przełom w tej sprawie :) być może od wtrysków to będzie

 

oto zrobiony test przelewowy :) http://www.youtube.com/watch?v=nDLhbflSYoQ&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.