Skocz do zawartości

zamiast emulatora maty pasażera??? MRS3


kameleon3000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Oczywiscie ze mozna, ale nie DIS'em tylko NCS'em. Po zmianie ustawien, MRS bedzie myslal ze siedzenie jest ciagle zajete bez wzgledu czy ktos na nim siedzi czy tez nie (do sprawdzenia inpa lub disem).

Pamietac tylko trzeba zeby ustawic:

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1

nicht_aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

nicht_aktiv

i odlaczyc calkowice mate. Jezeli sie nie odlaczy maty to kontrolka nadal bedzie swiecic ale blad bedzie inny gdyz system wykryje 'urzadzenie' ktore jest podlaczone ale nie zainstalowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co są te emulatory, skoro wystarczy się podłączyć pod kompa?

Bo jak podlączysz diode lub opornik lub co gorsze wydasz trochę kasy na ładnie brzmiący 'emulator'' to bląd skasują w prawie kazdym zakladzie z jakims kombajnem diagnostycznym typu KTS, Autologic lub nawet primitiwnym Carsoftem. A żeby zakodowc brak maty to trzeba miec NCS, ktorego oficjalnie nie mozna od tak sobie kupic. Nawet w ASO tego nie zrobia bo nie uzywaja NCSa i oficjalnie to mata tak jak i klema pirotechniczna nie jest elementem codowalnym tak jak np. pozostale poduszki lub napinacze pasow, ktore ASO chetnie wlączy lub wylączy oczywiscie za 'symboliczną' opłatą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krok po kroku to ci nie napisze bo ... mi sie nie chce.

Ale skoro juz sie oglaszasz z oferta diagnozy to warto by bylo cos wiedziec. Dlatego polecam lekture tego forum jak i bmwecu.org - najlepiej ze slownikiem w reku. I nie odbierz tego jako zlosliwosc lecz jako dobra rade, bo szukajac odpowiedzi na twoje pytanie, przy okazji, znajdziesz odpowiedz na wiele innych problemow.

Co do NCS to zostalo juz to opisane wiele razy. W skrocie to musisz miec profil do manipulacj FSW/PSW_MAN, jesli jeszcze nie masz to trzeba stworzyc (haslo: repxet). A pozniej zczytujesz ustawienia np z KMB, w katalogu Ncsexpert/Work pojawia sie plik FSW_PSW.trc, otwierasz go w notpadzie, zmieniasz ustawienia zapisujesz z rozszerzeniem .man i kodujesz samochod.

Edytowane przez maroek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś wykazał się odrobiną własnej inicjatywy to bez problemu znalazłbyś to czego szukasz! Chociażby kilka tematów niżej:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=111394

więc nie marudzić i nie strój fochów, bo jak chcesz się czegoś dowiedzieć to niestety ale musisz poświęcić na to jakiś czas. Jeżeli ci się nie chce to możesz liczyć na to że ktoś poświeci swój i możesz być za to jedynie wdzięczny bo na forach wypowiada się dobrowolnie i bezintersownie. A czas, póki co, dla każdego płynie tak samo (pomijając teorie relatywne) i to od nas zależy na co go przeznaczamy: na leżenie przed telewizorem czy na powtarzanie tematów na forach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
Oczywiscie ze mozna, ale nie DIS'em tylko NCS'em. Po zmianie ustawien, MRS bedzie myslal ze siedzenie jest ciagle zajete bez wzgledu czy ktos na nim siedzi czy tez nie (do sprawdzenia inpa lub disem).

Pamietac tylko trzeba zeby ustawic:

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1

nicht_aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

nicht_aktiv

i odlaczyc calkowice mate. Jezeli sie nie odlaczy maty to kontrolka nadal bedzie swiecic ale blad bedzie inny gdyz system wykryje 'urzadzenie' ktore jest podlaczone ale nie zainstalowane.

 

Witam. Próbowałem u siebie tym sposobem ale coś nie wyszło. U mnie w pliku FSW/PSW_MAN są trzy pozycje:

 

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1

aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_3

aktiv

 

Teraz nie wiem czy te trzy pozycje muszę wyłączyć czy tylko jedną z nich. Proszę o pomoc.

Sprzedam nową uszczelkę miski olejowej Elring do silników M50, M52 Vanos.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

E60 2006r. Problem jak wyżej - dezaktywacja maty pasażera.

 

Podłączam fejs , odpalam NCS ( wczesniej przygotowany profil z indywidualizacją - zaznaczone 3 ptaszki ) . Wybieram F1 , F3 E60 , daje F6 czyli zuruck , w katalogu work zapisuje mi się plik FSW_PSW.TRC , kopiuję go z roszerzeniem .MAN . W pliku jest masa opcji ale brak ERKENNUNG_SITZBELEGUNG . Czy robię coś źle ?

 

Ponadto nie wiem gdzie w INPIE sprawdzić zajętość maty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Wiem, odgrzalem kotleta ale nie daje mi to spokoju. Wylaczylem mate w NCS-ie kilka miesiecy temu. Odpalilem ostatnio DIS-a i niestety pokazuje UNOCCUPIED. Pytanie oczywiscie czy poducha odpali za kazdym razem?

 

http://img137.imageshack.us/img137/6538/diss.th.jpg

 

W Inpie, jesli dobrze patrze jest "not built in". Moglby sie wypowiedziec ktos kto robil to na MRS4??

 

Z gory dzieki

 

Pozdrawiam

 

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj wyłączyłem komputerem sprawdzanie zajęcia miejsca za pomocą NCS. W IMPA pokazuje mi że fotel jest zajęty, ale niestety wyrzuca mi błąd i swieci się ikonka AIRBAGu na desce. Odłączyłem wtryczke maty od modułu (tą dwu przewodową). Jutro spróbuje odłączyć tą większą wtyczke o której pisze kameleon3000. Generalnie zrobiłem to poprzez edycją pliku FSW_PSW.trc/man. Jak próbowałem wyłączyć matę poprzez Car Memory to nie chciało mi zmienić ustawienia na "nicht_aktiv".

 

Radzę wszystkim którzy używają emulatorów sprawdzić czy miejsce rzeczywiście jest widziane jako zajęte, bo u mnie tak nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam. Próbowałem u siebie tym sposobem ale coś nie wyszło. U mnie w pliku FSW/PSW_MAN są trzy pozycje:

 

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1

aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_3

aktiv

 

Teraz nie wiem czy te trzy pozycje muszę wyłączyć czy tylko jedną z nich. Proszę o pomoc.

 

Witam serdecznie

odgrzeje troszkę, dlaczego jest jedna mata a trzy opcje? Ktoś umie to wyjaśnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.