Skocz do zawartości

Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900


tediz3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Load to obciazenie silnika. W moim MS42 mam podobny objaw.

Jak wyglada wykres spalin z przegladu?

 

Z mojego doswiadzczenia INPA czesto pokazuj parametry poza zakresem. To jest tool dla inzynierow i nie musi miec poprawnych zakresow. Przykaladem jest przeplywka w INPA pokazuje poza zakresem a DIS mowi ze jest ok. Czesto w DIS sa podane parametry srodowiskowe pomiaru (temp, obroty silnika) a INPA tego brak.

 

Daj zrzut z INPA z bledu z ZKE. Ogolnie ten modul odpowiada za elektronike. Rowniez proponuje zerknac do DIS czy nie bedzie przypadkiem komentarza jakiegos.

Tu przyklad INPA wywyalal mi blad w silniku o uszkodzeniu jednego czujnika. Ten czujnik jest montowany tylko w wersji USA. DIS juz o tym informuje.

W ZKE jest wiele wyjsc nie wykorzystanych szczegolnie ze sa 2 type ZKE high i low. Na wszystko wplywa kodowanie tego modulu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wykasowałem błędy i na rezie ok. Po ostrej jezdze pokazuje błędy o przepływce czasami potrafi spadac z obrotów jak by brakowało paliwa. Pulse duty factor i.s controler- wartość w "%" tolerancja od -10 do 10- wartość odczytu około 39,8. - co to oznacza dosłownie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.