• Reklama

Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900

Oprogramowanie, hardware, kodowanie, diagnoza, FAQ. inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss.

Moderator: nerwus

Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900

Postprzez tediz3 » 17 Lip 2009 09:00

Szukam pomocy w ustaleniu odczytu z IMPA błędów jakie mi wykazuje. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1291266.html te same objawy i odczyty. Co może być przyczyną. Nigdzie nie mogę znależć odpowiedzi. :mad2:
Awatar użytkownika
tediz3
 
 
 
Posty: 167
Dołączenie: 16 Lip 2009 21:31
Miejscowość: Skierniewice
Moje BMW: BMW z3 1900 M43 2001 r

Re: Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900

Postprzez nerwus » 17 Lip 2009 10:54

Load to obciazenie silnika. W moim MS42 mam podobny objaw.
Jak wyglada wykres spalin z przegladu?

Z mojego doswiadzczenia INPA czesto pokazuj parametry poza zakresem. To jest tool dla inzynierow i nie musi miec poprawnych zakresow. Przykaladem jest przeplywka w INPA pokazuje poza zakresem a DIS mowi ze jest ok. Czesto w DIS sa podane parametry srodowiskowe pomiaru (temp, obroty silnika) a INPA tego brak.

Daj zrzut z INPA z bledu z ZKE. Ogolnie ten modul odpowiada za elektronike. Rowniez proponuje zerknac do DIS czy nie bedzie przypadkiem komentarza jakiegos.
Tu przyklad INPA wywyalal mi blad w silniku o uszkodzeniu jednego czujnika. Ten czujnik jest montowany tylko w wersji USA. DIS juz o tym informuje.
W ZKE jest wiele wyjsc nie wykorzystanych szczegolnie ze sa 2 type ZKE high i low. Na wszystko wplywa kodowanie tego modulu.
Forumowy specjalista - Diagnoza/Kodowanie/Programowanie/Nawigacja BMW - (INPA / DIS / GT1 / ISTA / ESYS) - ADS & CAN & ICOM & ENET Interface
Awatar użytkownika
nerwus
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 1965
Dołączenie: 31 Lip 2005 17:29
Miejscowość: Polska
Moje BMW: bylo 325i E30 coupe, jest 320i E36 coupe i e61 LCI 530d

Re: Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900

Postprzez tediz3 » 17 Lip 2009 13:48

Dzisiaj wykasowałem błędy i na rezie ok. Po ostrej jezdze pokazuje błędy o przepływce czasami potrafi spadac z obrotów jak by brakowało paliwa. Pulse duty factor i.s controler- wartość w "%" tolerancja od -10 do 10- wartość odczytu około 39,8. - co to oznacza dosłownie
Awatar użytkownika
tediz3
 
 
 
Posty: 167
Dołączenie: 16 Lip 2009 21:31
Miejscowość: Skierniewice
Moje BMW: BMW z3 1900 M43 2001 r

Re: Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900

Postprzez tediz3 » 23 Sie 2009 18:17

Po zamontowaniu nowej przepływki orginalnej jest wszystko ok.
Awatar użytkownika
tediz3
 
 
 
Posty: 167
Dołączenie: 16 Lip 2009 21:31
Miejscowość: Skierniewice
Moje BMW: BMW z3 1900 M43 2001 r

Re: Odczytanie błędów z INPA BMW z3 silnik 1900

Postprzez guzior2 » 23 Sie 2009 22:27

Pomocy ! Co oznaczaja te czerwone paski i czy cos tu jeszcze moze byc nie tak ?
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
guzior2
 
 
 
Posty: 4198
Dołączenie: 01 Sie 2009 10:28
Miejscowość: Kraków, UK
Moje BMW: E60 520dA M-pakiet 08 r.

Było

E46 320d M47
E46 318i N42
E60 520d M47N2


Powróć do Diagnoza komputerowa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: vasyl501 oraz 8 gości