Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Witam koledzy. Potrzebuje pomocy w kodowaniu,dodawaniu opcji w aucie i rozwiazywaniu ciezkich przypadkow ktore trafiaja do mnie na warsztat. Posiadam potrzebny sprzet i kable.Chce nawiazac stala wspolprace z osoba odpowiedzialna i rzetelna. Uslugi wykonywane tylko online-warsztat w UK. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Zlecę naprawę instalacji INPA i NCS.

 

Po zainstalowaniu PA Soft na moim kompie przestała działać INPA i NCS.

Coś zacząłem kombinować i teraz już nawet nie świecą się te 2 czarne kropy w INPIE :) pewnie DIS też przestał działać. PA Soft działa OK.

 

Lokalizacja Warszawa po 17:00, im bliżej Żoliborza tym lepiej :)

 

Mam Windows 7 32bit i kabel od VIAKENA, wczesniej smiagało wszystko (INPA, NCS pod Win7 a DIS przez VMPlayera)

Format dysku odpada.

 

Kontakt PW.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Szukam pomocy do mojej e46 silnik n46 318

 

Na początek napisze że kupilem auto 3 tyg temu jednak okazało się że auto wymaga napraw , w momencie zakupu i kilka dni po autko chodziło bajecznie teraz kopci na niebiesko ( chyba uszczelniacze ) dodatkowo brakuje mocy jest mułowaty :(

 

Więc tak poszukuje dobrego diagnosty z Tczewa lub okolic ... Następnie dobrego mechanika który zna te silniki i poradzi sobie z uszczelniaczami bez magi :p ewentualnie gruntowny remont silnika ... Gość który sprzedawał auto to mechanik ... Zaufalem mu przy kupnie bo ma swój warsztat w Tczewie i nawet sporo ludzi do niego jeździ ... Jednak jak się później okazało ... Przekrecil przebieg ... Zalał gestrzy olej ... 10w40 przysięgał przy kupnie że zalewal 5w40 ... Próbuje jakoś wymusić na nim odpowiedzialność za te wszystkie wałki jakie zrobił chciałbym aby zabrał auto i zrobił je jak powinno ... Jednak po takich przygodach boje się już że doprowadzi auto do gorszego stanu niż jest obecnie ...

 

Więc ludziska pomozcie , doradzcie gdzie jest ktoś dobry i uczciwy aby sprawdzić co dolega mojej e46 :( ewentualnie naprawić bo licze się z tym aby to zrobić dobrze

 

Może ktoś ma kompa co mógłbym podjechac i się podpiac lub też ktoś byłby chętny obejzeniem auta i rzucenie okiem na temat dolegliwości ... Mam dość jeżdżenia po ludziach którzy wroza z fusow ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź odmę silnika , odpowietrzenie skrzyni korbowej, w bmw często ulega awarii i są takie objawy ....

A w kwestii diagnostyki to lepiej kup sobie samemu interfejs (do twojego to ok 100zł) a program sobie sam znajdziesz na forum. INPA i DIS lub ista rheingold (16GB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wezmę ten, bo do\tawa darmowa. http://allegro.pl/interfejs-bmw-k-d-can-inpa-dis-full-serwis-96-14-i5523671231.html

Reszta będzie na browara przy diagnozie :D

Pozdrawiam

Marek


Jeżdżę tylko BMW, od 29 lat.

jest, E39 520d FL 2003r

było E28 518, E28 520/LPG, E28 525e , E30 325e, E34 524TD, E34 525 TDS, e39 520D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Poszukuje z okolic Chrzanowa woj małopolskie kogoś kto aktywuje manetki z BC BMW E46.

Jak masz interfejs to mogę Ci to zdalnie zrobić ok 1 min kodowania :D mi to zajmie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kupilem taki sam i niestety do tych roczników jest problem z tymi interfejsami ... Więc jeśli wgrales sterowniki i ci nie chodzi to w najprawdopodobniej chodzi o kabelek ... Na allegro oszukują wciskając ten kabel pod wszystkie modele ... Sam w to się dalem nabrać , niestety kabel musze odesłać i wziąć inny tzn już przerobiony , bo sam nie chce się w to bawić :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
BMW E90 2005 rok i E46 2004 rok, standardowy interfejs BMW pod USB kupiony na allegro.

Na allegro mówią prawdę do E46 i do e90 (do rocznika 2007/03 z małymi wyjątkami nawet później ) wystarczy standardowy interfejs K-line

i mówię z doświadczenia mam kilka interfejsów ale e46 i e90 e60 (do 2007 rolku) mogę używać ze zwykłego interfejsu K-line

czyli piny

pin 1 +12V napięcie po kluczyku (zapłon)

pin 4 i 5 Masa GDN

pin 7 Linia K diagnostyczna (na tym pinie obsługuje całe E60 , e65,e87, e90 do 2007/03 ) i E46, e53, (E83 do 2007) na pinie 7 jest silnik i skrzynie automatyczna i rozdziału momentu obrotowego

pin 8 linia K- diagnostyczna (e38,e39,e46,e53,e83 ) diagnostyka reszty modułów, bez silnika i skrzyń

pin 16 +12V napięcie akumulatora

 

a interfejs D-can (diagnostyka CAN) jest po 2007/03 w E60,(e65 ??).e70,E84,e87,e90) jest na pinach (oprócz tych co ma interfejs k-line pin 4i5 , pin 16)

pin 6 LOW SPEED CAN (wolny can)

pin 14 HIGH SPEED CAN (szybki CAN)

(do d-can nie może być połączony pin 7 i 8 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.