Skocz do zawartości

Nowy akumulator w e90


Damian46

Rekomendowane odpowiedzi

w NCS nie mam modulu FA w jakim module znajde akumulator ? 318d n47

 

Poczytaj podstawy jak zmieniać VO /FA (nazwa zamienna w zależności jakiego języka używasz - vehicle order albo fahrzugcośtam) za pomocą NCSa. Na każdym forum poświęconym bmw jest tutorial. Zamień A090 czy co tam miałeś na pojemność jaką masz i jest poprawna, a potem zapisz.

 

w tool32 w ecu brakuje pliku dde7n47.prg, INPA i NCS działaja dobrze

 

INPA działa na plikach .ipo lub .ips które i tak są tylko swego rodzaju wrapperem na .grp i .prg - tak na marginesie :)

A co do NCSa, co rozumiesz przez to że działa dobrze, skoro powyżej brzmisz jakbyś nie wiedział jak go używać? Klikałeś co wewnątrz DDE ? :)

 

Anyway, zanim zaczniesz kopiować pliki między folderami lub szukać innej nazwy, ściągnij najwyższe sgdaten jakie się da. Znam ludzi którzy podeszli z za niskim do zupdatowanego modułu i mieli kuku. Aczkolwiek tool32 najwyżej nie wykona roboty - tak mi się wydaje, mądrzejsi odemnie muszą się wypowiedzieć. A komenda której szukasz to steuern_batterietausch_registri...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodowalem wczensiej inne funkcje w module NFRM i dzialalo bez problemu

znalalzem instrukcje o ktorej mowiles

zmienilem wartosc w FA

zakodowalem w CAS

pozniej wedlug instrukcji powinno byc w FRM ale go nie mam wiec w NFRM

i przy kodowaniu calego samochodu mam taki blad:

http://zapodaj.net/images/d4b94a9e956b0.jpg

http://zapodaj.net/images/d4b94a9e956b0.jpg

Edytowane przez Damian46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwie opcje:

1. Szukać w fa co jest nie tak że NCS widzi mulf, usunąć to zakodować tak jak to chciałeś zrobić.

2. Kodować do serii każdy moduł na liście.

procedura taka sama tylko trzeba za każdym razem wybierać (po kolei każdy moduł) pomijając ulfa. Czyli nie code car tylko ecu.

Niestety nie wiem co Ty tam dokładnie masz w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, prawdopodobnie zmieniłeś fa w cas i nfrm. Jeśli próbowałeś "code car" to część modułów już jest zakodowana do ulfa. Ale które dokładnie się zakodowały to nie wiem (Ty powinieneś to widzieć...)

Zostaw jak jest. Poczytaj jeszcze trochę o tym wszystkim bo wiesz że dzwoni ale nie wiesz gdzie. Szkoda popsuć autka.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w niektórych e90 idzie dogadać się z MULFem przez kabel D-Can (no chyba że miałeś MOST podpiętę). Możesz zrobić SG_CODIEREN na wszystkich modułach pojedyńczo poza MULF, nie sądzę żeby MULF miał coś do akumulatora. Potem odpalić tool32 i zresetować mapę ładowania.

 

Kolego, prawdopodobnie zmieniłeś fa w cas i nfrm. Jeśli próbowałeś "code car" to część modułów już jest zakodowana do ulfa. Ale które dokładnie się zakodowały to nie wiem (Ty powinieneś to widzieć...)

 

2MULF jest praktycznie jednym z pierwszych na liście - NCS idzie alfabetycznie. Więc nie pokodował wiele.

 

Zostaw jak jest. Poczytaj jeszcze trochę o tym wszystkim bo wiesz że dzwoni ale nie wiesz gdzie. Szkoda popsuć autka.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

 

Wg mnie nie powinien zostawiać tak jak jest bo niedługo pojedzie po kolejne aku i dołączy do grona krzykaczy jak to komputery zepsuły BMW :) Chyba że nie jeździsz tym autem? Skąd jesteś? Może ktoś lokalnie Ci z tym pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.