Skocz do zawartości

Kupuję BMW 6er na co zwrócić uwagę? Opinie, porównania.


dawmac

Rekomendowane odpowiedzi

adventure, jak czytam Twojego posta to zastanawiam sie powaznie nad przeszloscia tej 6-ki. Tyle napraw to ja nie mialem we wszystkich swoich autach razem wzietych a jezdze od ponad 20-tu lat.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

adventure, jak czytam Twojego posta to zastanawiam sie powaznie nad przeszloscia tej 6-ki. Tyle napraw to ja nie mialem we wszystkich swoich autach razem wzietych a jezdze od ponad 20-tu lat.

 

Przeszłość mojego auta nie ma nic do tego. Jest bezwypadkowe a przebieg udokumentowany na 100%. :cool2: Ja też nie wiem jak to jest że niektórym się nic zupełnie nie psuje. Zwłaszcza wirtualnym kolegom. Tylko powinszować. Dzisiaj czujniki RDC z powodu jak sądzę siarczystego mrozu (-6 stopni) po postoju wariowały ale wracały do normalności po paru kilometrach a tak poza tym wszystko jest idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święta prawda - Adventure, S2, Jasons

Mam 650i i podzielam opinie.

Ja miałem trochę mniej problemów.

Uszczelniacze wymieniłem (dymiła niewiele ale do 6-tki nie pasuje nawet niewiele dymu - 5kzł i po problemie), most (okazało się że w środku nie ma oleju - 0,8kzł używany).

Kupiłem zadbany egzemplarz od człowieka który miał pieniądze na serwis (faktury za poprzednie naprawy) i to chyba również warunkuje spokojne dalsze użytkowanie.

Osiągi, dźwięk i praca silnika - bezcenne.

daj znać jak już coś kupisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

DO Bidon ,lub innego szczesliwego wlasciciela BMW 630i 272bph

 

Witam,

Pozwolilem sobie przeczytac twoje zapytanie i komentaze.Sadzac po dacie zamieszczenia postu jestes pewnie juz szczesliwym posiadaczem upragnionego samochodu.Mam do Ciebie pytanie i prosze Cie o pomoc odnosnie BMW 630i.Bede szczery ,nie jestem bogaty,tyram w Niemczech jak wol juz 2 lata ,oszczedzam jak tylko moge i marze wlasnie o tym modelu gdzies za rok.Prosze cie napisz mi jak sie sprawuje ten model pod wzgledem awaryjnosci silnika ,etc.

Szukam i szukam i nic nie moge znalezc na ten temat,wiec uznalem ze najlepiej bedzie zapytac Ciebie jako szczesliwego nabywce.Bardzo bym Cie prosil abys w chwili wolnej napisal mi mala recenzje na temat twoich wrazen i doswiadczen z tym modelem. Ja tez wlasnie chce z tym nowym oszczednym silnikiem bo do bogatych nie naleze i wszystko co zarobie pojdzie mi na zycie i na benzyne,jak pomysle o zaplacie za mechanika w razie awari to slabo mi sie robi.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Robert rcupial@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
jako alternatywe moge polecic 635d... wprawdzie dzwieku V8 nie uswiadczymy ale ... spalanie , koszty utrzymania mniejsze, osiagi ...lepsze niz 645i , a po kuracji u tunera lepsze niz 650i ... :D , przy spalaniu /2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

chcialem na wstepie powidziec hej z deszczowego uk

 

poczytalem sekcje o serii 6 do zakupu ktorej sie przymiezam ale nie znalzlem dokladnie tego czeego szukam wiec pozwolilem sobie zalozyc watek

 

mysle o kupieniu 6stki jako ze od zawsze mi sie podobala, mialem kiedys e39 i e46 a teraz pora na cos innego

 

na codzien jezdze innym autem i 6tka mialaby byc "zabawka" na weekendy, wycieczki etc jako kolejne auto w domu.

 

jedyne co mnie martwi to to co czytam na temat dymienia i wyciekow z v8

 

czy sa moze jakies roczniki wersje w miare bezproblemowe? lub czy ew wymiana uszczelniaczy (problem dymienia) jest w zasiegu samodizelnej naprawy przez kogos kto lubi dlubac przy samochodach i np sam wymienia rozrzady, robi pelne serwisy, wymienil uszczelke pod glowica w v6 itd

 

nie ukrywam ze lubie sie dlubac i zastanawiam sie czy gdybym "trafil' 6 ktora po jakims czasie by zaczela dymic bylbym w stanie sam to naprawic

 

myslalem ze 6 tka bedzie w miare pancerna a tu po lekturze forum mam pewne obawy, w sumie z podobnych fabrycznych problemow poki co odpuscilem 911 w wresji 996 na ktora bylem chory ale tam jest jeszcze wiecej problemow.

 

reasumujac czy moglby ktos odp na pytanie czy sa jakies bardziej bezawaryjne roczniki modele jesli chodzi o v8

 

czy w razie awarii przy opsianym wyzej doswiadczeniu bede w stanie to sam naprawic

 

:) z gory dzieki za odp i pzodrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ponownie

 

wiem ze byl weekend itd ale takiego odzewu sie nie spodziewalem :twisted:

 

po tym jak przebranlem przez wsyzstkie wasze wpisy w moim watku sam nie wiem czy lepiej sie sklonic do w miare bezawaryjnej 3.0 wolalbym jednak ze wzgledu na dzwiek i przypuszczam ze kulture pracy 650...

 

przy takim rozkladzie zdan jak w waszych odpowiedzach sam juz nie wiem poczekam moze jeszcze ktos cos dopisze :twisted:

 

a ja myslalem ze wlasciciele prosiakow sa malomowni :mrgreen:

 

pozdrwawiam ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odp

 

kazdy samochod ma jakies wady i ja nie pisalem postu zeby poraz kolejny probowac je wytknac etc

 

chodzilo mi bardziej czy ktos jak ja bedzie wstanie sam sobie z tym poradzic w sensie naprawy

 

od kiedy kilku mechanikow zgadywalo co dolega moim samochodom lub mi cos schrzanili zaczalem sie uczyc i serwisuje naprawiam swoje samochody sam z pomoca netu

 

akurat tych uszczelniaczy nigdy nie robilem i chcialem sie poradzic bardziej dosiwadczonych uzytkownikow ktorzy moze to przechodzili jak bardzo jest to skomplikowane.

 

6stka mi sie podoba bylem juz ogladac i auto idelanie mi pasuje chyba nawet bardziej niz wczesniej pozadana 911 (do 996 zrazilem sie usterkowowscia zwlaszcza IMS ktore przychodzi jak zawal i koszt naprawy moze przewyzszyc wartosc auta)

 

ja chcialbym byc zadowolony z tego wyboru i oczywiscie zdaje sobie sprawe ze kupujac uzywane auto zawsze trzeba zrobic serwis i zawsze cos wyjdzie ale chyba spytac i upewnic sie nie jest niczym zlym ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wyprodukowali więc i ludzie naprawią. Koszty są spore ale pieniądze to nie wszysstko. Zdrugiej strony patrząc zwykłe nowe auto typu passat czy rav4 kosztuje w sklepie dziś jakieś150 tysi więc co to jest za 6-8 letnie super v8 dać powiedzmy 70+20 na reanimację? Pikuś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Alex_UK

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem 650-ki. Po obejrzeniu kilku innych ( tzn silników ) nie wyobrażam sobie tego samochodu z dieslem ani też jako 630. Niby to jeździ, niby jest ok, ale dźwięk odpalania 650ki robi swoje. Podaj namiary skąd jesteś - chętnie podjadę jeśli nie będzie to drugi koniec UK i pomogę Ci rozwiać wątpliwości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
ja jezdze diesel'em 6ka i nie widze w tym problemu , oczywiscie poza dzwiekiem ... 635d objezdza zarowno 645i coupe jak i 650i cabrio .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdze diesel'em 6ka i nie widze w tym problemu , oczywiscie poza dzwiekiem ... 635d objezdza zarowno 645i coupe jak i 650i cabrio .

Co to znaczy objeżdża? Chcesz powiedzieć,że się ścigasz z nimi? Ale, sorry, na ulicy czy na torze? Czy po prostu chodzi o porównanie parametrów na podstawie danych producenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co rozumiesz przez scigac sie znimi ? ... to nie sa wyscigi po miescie :wink:

Ja pisze o normalnym porownaniu osiagow na prostej drodze - z rolki na autostradzie niemieckiej objezdza zarowno 645i coupe jak i 650i cabrio , a widzac po wynikach z RL jakie kreci 650i coupe to 35d po programie idzie tak samo . Oczywiscie mowie o 100-200 . Wiec poza dzwiekiem V8, ktory jest niesmamowity, uwazam ze 35d w tym aucie jest jak najbardziej namiejscu tym bardziej ze pali polowe tego :wink: ,i robi przebiegi po 300-400tys bez problemu .

 

6ka to nie jest auto na tor :D

 

Ja nigdy nie porownuje nic na podstawie parametrow producenta - papier przyjmie wszystko :wink: . Mam cos ala RaceLogic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie sa wyscigi po miescie :wink:

 

uspokoiłeś mnie, bo bałem się że utrwalasz stereotyp kierowcy BMW, czyli "uciekajmy z dala od debila w wypasionym BMW na drodze" :D

 

p.s.jak dla mnie ludzie mogą jeździć na oleju, na gazie i nawet na prąd czy na wodę i oszczędzać kase czy środowisko ale niech mi też nie zabraniają zwykłej v8-mki na zwykłą benzynę, plizzzz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic nie zabraniam :D V8 jest super , tylko ze ja tym autem jezdze na codzien i jezdze sporo , benzyna bylaby dla mnie kopletnie bezsensowna z uwagi na zasieg... 300-400km na baku ? przy dobrym wietrze :wink: ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
wiem jakie czasy RL robi 650i i wiem jakie ja robie , sprawdzalem sie z nowa 650ix cabrio (2 pasazerow) i minimalnie bylem szybszy. z nowa 650i coupe dostalem 1.5 dlugosci na przedziale 80-200 (do 160-170 bylo rowno).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
na ten temat byla juz mowa nie raz :roll: twoje pytanie powinno zawierac wiecej info czy to beznzyna czy diesel wersja euro czy usa :)

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich fanów BMW!

 

Pragnę kupić E64, w którym się zakochałem. Na co zwracać uwagę przy kupnie? Jakieś częste usterki?

 

Pozdrawiam

Rafal

 

Następny biedak stracił głowę a za chwilę straci majątek ;-). Poczytaj chłopie :search: i pomnóż razy 3, bo nie wszyscy piszą całą prawdę o przygodach z BMW, bo to taka dobra marka jest, że "nie wypada" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze jest bardzo drogo w samej naprawie.. bardziej upierdliwa jest diagnoza :) mi po 2 miesiącach walki wyskakującymi ni z tego ni z owego błędami ( chodzący non stop wentylator, pojawiający się i znikający błąd reflektora skrętnego, ABS/hamulców/ kontoli) udało się zdiagnozować przyczynę- przetarte przewody w prawym przednim nadkolu i gubiąca się masa. Koszt naprawy 100zł, koszt diagnoz... wolę nie liczyć :)

 

Ale jeżeli faktycznie podoba Ci się to auto, i jesteś świadom, że potrafi być kapryśne to na pewno będziesz mega zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.