Skocz do zawartości

Ostrzeżenie! BMW 320i E90 - WBAVF910X0VG34958


Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry,

jestem bardzo zainteresowany ta wersja 3 z silnikiem 2.0i 170km i wersja wyposazenia w ktorej brakuje tylko skory (ktora bym dorobil).

Czy moglbym prosic o zajrzenie do linku i ocene ? Czy moglby ktos zweryfikowac ten przebieg po VINie ? Jestem z Warszawy wiec nie chce jechac w ciemno do Wroclawia.

 

http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html

 

http://s14.postimg.org/q2fxydrlt/081.jpg

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVF910X0VG34958

Type code: VF91

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N43

Displacement: 2.00

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2007-11-22

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S964 Navi DVD to be requested at shipping

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj czy ten oryginalny w 100% lakier ma też na prawym przednim błotniku - ale już Ci mówię, że nie :nienie: :nienie:

 

Napisz do DRAY - pewnie coś znajdzie o aucie, bo widzę że automo.pl ma jakieś info więc on też będzie je miał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Chciałem Was ostrzec przed poniższym autem:

 

http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html

VIN: WBAVF910X0VG34958

 

Zachęcony:

- opisem, w którym były użyte takie słowa jak "perfekcyjny", czy "100% bezwypadkowe",

- faktem, że wyciąg z systemu BMW zdawał się potwierdzać przebieg,

- dosyć bogatym wyposażeniem,

- rozsądnym tonem sprzedawcy podczas rozmowy telefonicznej,

postanowiłem udać się do Wrocławia (z Warszawy) i obejrzeć to auto.

 

Niestety, do wizyty w ASO nawet nie doszło, a postanowiłem wrócić spokojnie do domu z następujących powodów:

- auto miało robiony - wymieniany i lakierowany cały pas tylny (o tym akurat wiedziałem wcześniej i to już było pewnym ostrzeżeniem, bo przeczyło temu co było napisane w ogłoszeniu)

- auto miało robiony przedni prawy przód (potwierdziłem miernikiem) - tego w żadnym wyciągu serwisowym nie było napisane co oznacza, że ktoś dokonywał tej naprawy poza ASO - w przeciwieństwie do tej poprzedniej (czemu poprzedni właściciel naprawiający auto w ASO naprawiał szkodę po wypadku / kolizji gdzieś indziej? a może to nie właściciel?)

- nie widać tego zbytnio na zdjęciach - ale auto jest bardzo obniżone i to w taki sposób, że nie nadaje się do jazdy po polskich drogach (handlarz tutaj od razu dodał, że wymaga to zmiany tylko sprężyn - ale ja od dołu tego auta nie widziałem i zakładam, że pewnie tak wesoło by nie było),

- auto miało wymieniony tłumik końcowy (na dosyć głośny),

- w aucie było palone w środku i to tak, że kierunkowskazy pożółkły, a zapach czuć było od razu po wejściu do auta i to przy otwartych wszystkich drzwiach,

- auto w każdym jego miejscu było przerobione i to po taniości, albo nawet gorzej, co potwierdza, że auto nie było szanowane:

-- pomalowane czerwoną kredką (tak, kredką - sic!) wskazówki zegarów

-- było widać w ogłoszeniu: niektóre elementy podświetlenia kabiny wymienione na białe, a niektóre nie (użyte słabej jakości żarówki, bo migały)

-- było widać w ogłoszeniu: wyświetlacz w zegarach miał niebieskie, tanie, nieoryginalne podświetlenie

-- itp.

- wydaje się, choć tego nie potwierdziłem - że auto miało wymieniane fotele

-- na pewno były odkręcane i to chyba nożem - śruby miały zniszczone gwinty (handlarz argumentował, że zawsze wykręcają fotele do prania tapicerki)

-- w systemie BMW nie było napisane jakie fotele były zakupione, ale zastanawia mnie fakt dlaczego ktoś kupił sobie pełną wersję samochodu z takimi wypadami jak np wysoka wersja iDrive, a kupił najtańsze fotele?

- opony kompletnie zdarte nadające się do natychmiastowej tylko wymiany

- opony zdarte nierówno co może świadczyć co najmniej o braku geometrii (o ile on w ogóle przyjechał na tych kołach?)\

- wisienką na torcie były:

-- Idealnie zrobione zdjęcia w ogłoszeniu, zapewne w jakiś sposób edytowane (np. samochód miał odprysk lakieru na prawym przednim słupku szyby przedniej) - na zdjęciach tego nie ma

-- Teksty typu "skoro nie było napisane w ogłoszeniu, że zawieszenie jest oryginalne, to już Twoja wina że nie dopytałeś" itp...

-- Nagły wzrost wulgarności i opryskliwego tonu handlarza jak zapytałem czy mogę auto zabrać na hamownię, żeby zrobić sam wykres

 

Reasumując (moja prywatna opinia) - auto jest po 2 nieznanych kolizjach z przodu i z tyłu, trzeba w nie zainwestować całkiem sporo (zawieszenie, wydech, opony to minimum), postawa sprzedawcy bardzo mi się nie podobała i wskazywała, że coś jest nietak - no i aż strach pomyśleć co by wyszło dalej podczas dalszych sprawdzań, czy ewentualnej eksploatacji.

 

Żeby było jasne - nic nie mam do ciężko zarabiających ludzi, którzy sprowadzają auta z zagranicy, ale pod warunkiem szanowania klientów, podstawowej kultury osobistej i przede wszystkim - bycia uczciwym wobec nich.

 

Raport VIN:

- nieoryginalne końcówki wydechu

- tylne lampy także zmienione

- czerwone zaciski

- pozmieniane podświetlenie deski/licznika na niebieskie

 

 

05.05.08 - 2566 km - zmiana opon, wyważenie kół

06.10.08 - 6139 km - gałka zmiany biegów

03.12.09 - 19 061 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy

10.05.10 - 23 279 km - naprawa blacharsko - lakiernicza zderzak tył, mocowania zderzaka, belka zderzaka, osłony zderzaka , sprawdzenie układu czujników parkowania, diagnostyka komputerowa pojazdu

15.12.10 - 31 731 km - badanie techniczne, kontrola pojazdu

23.05.11 - 37 428 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

24.11.11 - 44 787 km - kontrola pojazdu

04.12.12 - 59 610 km - cewki zapłonowe kpl, świece zapłonowe, wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu, dysze spryskiwacza reflektora prawa i lewa, wycieraczki przód, badanie techniczne, kontrola pojazdu

04.02.13 - 61 590 km - sonda nox, czujnik położenia wałka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu

20.03.13 - 63 282 km - wizyta serwisowa

25.04.13 - 63 400 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy

07.10.13 - 78 435 km - czujnik położenia wałka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu

09.03.15 - 115 812 km - tuleje wahacza zawieszenia tył

28.09.15 - 127 278 km - diagnostyka komputerowa pojazdu

 

Ostatni sczyt z kluczyka - 127 278 km

 

Auto ma do wykonania akcję serwisową na sprawdzenie lub wymianę pompy vacum. :mad2:

Edytowane przez c0p0x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wiem jak Ty sprawdzasz auta, ale kilka dni temu było już głośno o tym "bezwypadku" od młodego gniewnego ..., także szkoda było Twojego czasu...

viewtopic.php?f=44&t=311297&p=2295389&hilit=WBAVF910X0VG34958#p2295389

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam Ci dobrą radę... jak widzisz takie ogłoszenie... takie zdjęcia że nawet w salonie tak nie wygląda to szkoda nawet dzwonić... kupować/szukać od prywatnych właścicieli co mieli auto chociaż przez rok lub zapłacić znacznie więcej niż ceny rynkowe w PL i kupić w D. ( z kimś kto ma jakieś pojęcie potrafi sprawdzić i odróżnić malowany zderzak,maskę,błotnik od wspawania ćwiartki...)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ale naprawde nie zadziwiajcie że któryś element był lakierowany to już nie nadaje sie do kupna

Ja mam w oryginalne tylko 3 elementy z czego dwa już planuje polakierować na wiosnę gdyż cenie sobie wygląd i przeszkadzają mi odpryski

Nie da sie kupić pięknie zadbanego 10 letniego auta z 200tkm przebiegu bez lakierowania, no litości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmują fotele do prania tapicerki? To chyba z popowodziowego topielca jak nie da się doczyścić śadów po mule xD

Niestety pierwszym ruchem po dostaniu VIN-u powinno być wpisanie go w google, 5s a może CI zaoszczędzić całego dnia zabawy, polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rynienka błotnika w klarze jest. Ktoś tu nieźle musiał porzeźbić z tymi diodami że by je wszystkie powymieniać na niebieskie...

 

Jakiś młody gniewny tym latał :norty:

 

Rynienka błotnika zawsze jest w "klarze"...tylko matowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując auto w całej swojej historii miało jedynie malowany tylny zderzak i prawy przedni błotnik. W tej historii serwisowej nie ma ani słowa o "całym tylnym pasie" jak to wspomniałeś tylko o tylnym zderzaku. Auto ma niski, oryginalny przebieg to wiemy z ładnej historii serwisowej. To, że jest obniżony i ma zmieniony wydech widać na pierwszy rzut oka na zdjęciach. Zmianę podświetlenia wnętrza też widać. Auto musiało przyjechać na tych kołach bo na takich wyjechało z fabryki , wg tego jak jest rozkodowany vin. Co do odkręcenia foteli do prania tapicerki to jest to norma na każdej lepszej myjni ręcznej i u detailerów. Wystarczy sobie obejrzeć ich relacje z czyszczenia aut w necie. Opony, hamulce, olej i filtry to rzeczy czysto eksploatacyjne i na to nawet nie patrzę przy zakupie auta. Smród fajek można łatwo wywabić domowymi sposobami, byle by nie było dziur po papierosach. Już nie raz to robiłem. Generalnie chyba muszę wam podziękować za oględziny auta, bo w styczniu będę szukał takiej E90 i jeżeli jeszcze ta się nie sprzeda to chętnie ją obejrzę i kupię. Jedynie czego mi tutaj brakuje to skóry, ale dołożenie to nie problem. Co do hamskiego zachowania sprzedawcy to trochę mu się nie dziwię, jak wyjechałeś mu z takimi argumentami jak tutaj na forum. Myślę, że powyżej po części obaliłem Twoją teorię. Zawsze jak sprzedaję swoje auto to kupujący przechodzą samych siebie, a potem i tak sprzedaję auto komuś normalnemu. Nie przedłużając jest to bezwypadkowy egzemplarz (przemalowany błotnik i zderzak) z oryginalnym, niskim przebiegiem i bardzo dobrym wyposażeniem. Oby w każdym aucie na sprzedaż były tylko opony do wymiany. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko dlatego że nasi polscy klienci to biedota bez kasy. Szukają gdzie tu na silę urwać z ceny.

Zapytaj czy ten oryginalny w 100% lakier ma też na prawym przednim błotniku - ale już Ci mówię, że nie :nienie: :nienie:

 

Napisz do DRAY - pewnie coś znajdzie o aucie, bo widzę że automo.pl ma jakieś info więc on też będzie je miał

 

Niemiec jeździł klepniętym w dupę i mu nie przeszkadzało a polak ma mieć z małym przebiegiem i całe w oryginale - stan dziewica :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przyszło Tobie do głowy, że ten błotnik ktoś pomalował już wcześniej w Niemczech? Tam ludzie chcą mieć estetyczne auta bez skazy i nie widzą żadnego problemu w lakierowaniu auta. Tylko u nas każdy się podnieca, że ma ori lakier w 15 letnim szrocie. Szkoda tylko, że jest cały poobijany do okoła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie w tytule ostrzeżenie to trochę przesada, ale wydaje mi się, że kolega chciał nadmienić, że auto jest generalnie zaniedbane, albo "rzeźbione" po taniości (według relacji). Nie dyskwalifikował auta przez malowanie, bo zanim pojechał wiedział o błotniku i tylnym zderzaku. Dla mnie wniosek jest taki. Jeżeli wszelkie modyfikacje były robione, jak to kolega stwierdził po taniości, to jaka jest szansa, że nie oszczędzał na serwisie auta?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sa detale tak naprawde , je mozna wymienic i kupy kasy to nie bedzie kosztowalo . O tym ile % uzytkownikow e60 czy e90 stac tak naprawde na utrzymanie auta to mysle temat rzeka ;) kupowanie uzywanych wezy od ukladu chlodzenia czy zbiorniczkow od chlodziwa to norma ;) JA z tego co czytam to widze jeden minus tego samochodu .... bylo palone w srodku. Edytowane przez maciej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.