Skocz do zawartości

BMW E61 VIN WBANJ51050CV05882 Łódz


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie byłem w Łodzi, oglądałem to auto, wydaje sie ok, lakier na całym aucie po 150-180 ( chyba zgodnie z norma BMW )

Komputer bez błędów, środek dobrze utrzymany poza kierownica ktora nosi juz slady uzywania ( 215 tys km )

Zastanawia mnie jedna sprawa tylko, serwis ostatni ASO 153.000 km w 2013 roku, czyli przez 3 lata po tym okresie mamy ponad 60.000 km, czy to jest mozliwe w takim samochodzie ??

Szukałem opini na temat tego motoru 525D z automatem, nie wiele sie dowiedzialem.

Ktos podpowie ?? Auto w sumie jest zarezerwowane dla mnie.

 

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5...-ID6ygu0W.html

 

 

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz kiedy?

Teraz ma 236 tys km :)

 

Treść: Byłem z nim w ASO, co stwierdzili:

- lakier fabryczny na całym aucie

- zderzak przedni prawdopodobnie był wymieniany

- kolektor ssący do wymiany (natychmiast)

- przepustnica do wymiany

- turbo do wymiany lub regeneracji

- tylne amortyzatory do wymiany

- jeden z czujników parkowania do wymiany

- kilka pomniejszych usterek

- silnik zalany jest olejem, więc lista problemów może być w rzeczywistości dłuższa, nie byli w stanie nic więcej zdiagnozować

 

Podsumowując: pakiet startowy dla tego auta w ASO to ok. 13000 PLN, poza ASO jest szansa zmieścić się w 8000 PLN.

Na plus mogę zaliczyć wnętrze w stanie bardzo dobrym (poza paroma drobiazgami prawie jak nowe), przebieg wydaje się być realny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lakier na całym aucie po 150-180 ( chyba zgodnie z norma BMW )

 

Korzystając z okazji mam pytanie - jak to jest obecnie z grubością ori lakieru zarówno w "nowszych" Exx jak i w Fxx. Pamiętam jeszcze e46 i wtedy mniej więcej grubość lakieru to była max 120mm, natomiast widziałem na żywo jak i na forum powierzchnie grubości ~150,160,170,180. Były przytaczane jakieś opinie z ASO że to standard... Jak to w końcu jest i od czego zależy? Nowa technologia lakierów (wodne), stosowanie części aluminiowych nadwozia?

 

Dzięki za Wasze spostrzeżenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Każdy model jest inny ale powyżej 160 warto się już dokładnie przyjrzeć.

Warto też kalibrować czujnik bo z czasem pojawiają się spore odchyły.

 

Są też miejsca gdzie lakier jest grubszy.

Np:

E61 tylne błotniki w okolicach lamp jest pod 160-170.

E87 słupek B w górnej części potrafi mieć 180, widziałem to na kilku egzemplarzach.

E63 na kielichach ponad 400

itd itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.