Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze dorzuć link do oferty.. :mrgreen:

 

 

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAEN51040PC21076

Kod typu EN51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (3FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Data prod. 2002-07-03

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S789A M LM-RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. indywid.

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ciężki temat bo po fotkach nie bardzo jest się do czego przyczepić, oprócz słusznej uwagi Zent-a.

 

Ciekawe, co z nią jest nie tak .......bo mimo wszystko trzeba być pesymistą i miło się zaskoczyć na oględzinach ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cenie eurotax'u egzemplarz, ale ja bym go oglądnął, bo z zewnątrz wygląda przyzwoicie i nawet jeśli zegar skręcony o 100-150 tkm, to ten silnik jest niezniszczalny, chyba że przegrzany był. Forumowicz Jakub ma podobny przebieg w 330i i być może kierownice w samochodach z Włoch tak wyglądają, bo klimat gorący, ale szczerze wątpię. Acha, uszczelka amortyzująca na zderzaku jakaś zwichrowana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mimo wszystko chyba powinniście "wyluzować" :mrgreen: .

 

Omawiane autko:

 

- jest z 02r;

 

- przelot pewnie większy a co za tym idzie przedni i tylny zderzak mógł zahaczyć o próg, krawężnik itd. ........ i mocowania się przestawiły ........... przecież to M-Pakiet :wink: .

 

Autko wygląda bardzo obiecująco na zdjęciach, pomarudziłbym konkretnie sprzedającemu jak Bumka wygląda faktycznie na żywo, co są reprezentuje, czy jest sens się fatygować i dokładnie oględzinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupione od właściciela to powinno posiadać całą dokumentację, przeglądy, rachunki, KS itp. Zapytaj o to sprzedającego - jak tego nie ma powinno Ci to dac cos do myslenia. Wg. mnie siedzenie kierowcy jest mocno wysiedziane i przypuszczalnie zostało to uzupełnione jakąś gąbką - porównaj pasażera z kierowcą. Całkiem mozliwe, ze to autko jezdziło jako taksówka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale faktem jest to że każdy kombiak bez relingów wygląda jakoś biednie.. Ale myślę że można je zamontować.

Można zamontować bez problemu.

Jeśli dobrze pamiętam, to Szymon nawet chciał mi oddać swoje relingi w zamian za moje gołe listwy, bo bez nich turas jest mniej tatusiowaty. Nie zamieniłem się, wtedy jeszcze nie byłem tatusiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy autku nie wyposażonym fabrycznie w relingi trzeba nawiercić otworki montażowe, ale dołożyć / ściągnąć zawsze można :mrgreen: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cenie eurotax'u egzemplarz, ale ja bym go oglądnął, bo z zewnątrz wygląda przyzwoicie i nawet jeśli zegar skręcony o 100-150 tkm, to ten silnik jest niezniszczalny, chyba że przegrzany był. Forumowicz Jakub ma podobny przebieg w 330i i być może kierownice w samochodach z Włoch tak wyglądają, bo klimat gorący, ale szczerze wątpię. Acha, uszczelka amortyzująca na zderzaku jakaś zwichrowana.

 

Włoska kierownica przy tym przebiegu lepiej wygląda..zapewniam.

A touring bez relingów wygląda bardzo dobrze. Jest optycznie niższy, a dzięki szybom schodzącym w kształcie klina wygląda bardziej sportowo. Charakterystyczne jest to że 99% bezrelingowców pochodzi z Włoch.....a oni się na stylistyce znają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten włoch to chyba bob budowniczy był że tak kierę zaorał, co do relingów to każdy lubi inaczej, ja swoje zdjąłem a dwa dni później już były z powrotem, czegoś brakowało a i jakby jej założyć stalówki to wyglądała jak e39

zdjąłem tylko dlatego że myślałem że może mniejsze szumy będą na trasie przy wyższych prędkościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie zestawiona bunia :cool2:

Dla mnie ogólnie ok tylko bez relingów jest troche "nie teges" :shock:

Do mocowań tylnych zderzaków przy błotnikach sie nie czepiajcie bo to można "załatwić" przy parkowaniu czy gdziekolwiek.

U mnie jest wyrobione z jednej strony i po wciśnieciu zderzak po chwili sie znów wypina. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez relingów wygląda tak "goło". Ogólnie autko ładnie się prezentuje, brak grzanych foteli jak to bywa w autach z Włoch. No i weryfikacja przebiegu może być problemem- ale w sumie nawet jeśli ma "troche" więcej a jej stan jest ok to czemu nie... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.