Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Numer podwozia WBAUX11089A330944

Kod typu UX11

Typ 318D UL (EUR)

Typoszereg E E91 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka SENSATEC/BEIGE (KAB4)

Data prod. 2008-09-08

 

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S1CBA CO2 CONTENT Zakres CO2

S1CCA AUTOMATIC START/STOP FUNCTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2KUA ALLOY WHEELS V-SPOKE 285 Obr. BMW, st. le., spr. V 285

S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa

S386A ROOF RAIL Reling dachowy

S417A SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S464A SKIBAG Worek na narty

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy

S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

 

S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Zespół schowków

S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S540A CRUISE CONTROL Tempomat

S563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetlenia

S5ACA AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL Asystent świateł drogowych

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe

S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kierownica skórzana

 

P7RRA DYNAMICS PACKAGE Pakiet Dynamic

P7RSA COMFORT PACKAGE Pakiet Comfort

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S993A MODEL YEAR CODE Kod dla roku modelu w numerze FG

 

S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4CGA INT.STRIP SATINSILVER Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czy ten silnik jest awaryjny co poza rozrzadem trzeba zrobic przy takim przebiegu - dwumas ?

jak latał po dłuzszych trasach a tak mi wygląda to narazie powinien byc spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ten silnik jest awaryjny co poza rozrzadem trzeba zrobic przy takim przebiegu - dwumas ?

Przy takim przebiegu, jeżeli auto było regularnie serwisowane (trzeba sprawdzić) to nic poważnego nie powinno wyskoczyć. W tych silnikach i ogólnie w BMW "nowożytnych" o rozrządzie się raczej nie wspomina nawet :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych silnikach i ogólnie w BMW "nowożytnych" o rozrządzie się raczej nie wspomina nawet :cool2:

 

no tu niestety nie masz racji, jakoś często słychać na forum, że ludzie mają problemy z rozrządem nawet w miare świeżych bmw z polskiego salonu.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regularnie chyba nie bylo bo ostatni wpis ma w styczniu 2011 r przy przebiegu 130 000 tys. Ostatnio ogladalem volvo ksiazeczka wypelniona do konca malina, znajomy sprawdzi i okazalo sie ze auto raz w zyciu serwis widzialo zreszta ksiazka serwisowa z 2008 r. wygladala jak nowa :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym przebiegu w Polsce? To auto to pewnie zawieszenie ma już nieźle wytłuczone. W Niemczech nie bałbym się takiej kupić, ale 180k km w Polsce nie da się porównać do niczego, tym bardziej że serwis ostatni przy 130k km. Na dzień dobry amorki pewnie wszystkie do wymiany.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy tym przebiegu w Polsce? To auto to pewnie zawieszenie ma już nieźle wytłuczone. W Niemczech nie bałbym się takiej kupić, ale 180k km w Polsce nie da się porównać do niczego, tym bardziej że serwis ostatni przy 130k km. Na dzień dobry amorki pewnie wszystkie do wymiany.

Też uważam że zawieszenie nie miało lekko na polskich autostradach :norty: jeszcze nie kupiłeś więc możesz wybrać, silnik M47N 163KM i lampy od "lanosa" albo M47 318d 143KM z pięknymi lampami ale terkoczącym silniczkiem, poczytaj ... viewtopic.php?f=70&t=169582&hilit=m47+rozrz%C4%85d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, więc lepiej kupić jakąś "okazję" z Niemiec. Mimo, że jest to 318d bez wodotrysków uważam, że jest to warta zainteresowania oferta.

Pełna FV to chyba najlepsza forma zakupu, aby mieć jasną sytuację w przypadku jakichś niejasności po zakupie auta. Po za tym rozumiem, że wada fabryczna silników dotyczy 100% silników n47 a w tym modelu objawi się dopiero po 180tyś., kiedy inni mają ewentualnie problemy z silnikiem już po kilkudziesięciu tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam, tutaj nie chodzi o żadne "okazje" czy nie. Cena akurat jest okazyjna w Polsce :). Za takie auto w Niemczech zapłacisz więcej. Po za tym wiadomo, że drogi mamy tragiczne i to przede wszystkim powinno odstraszać. Po za tym nikt nikogo nie zmusza do kupowania samochodu już sprowadzonego przez jakiegoś handlarza. Ja polecam prywatny import.

Wiadomo, że ta 318 jeździła w firmie, a wiadomo jak w Polsce traktowane są firmówki.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No tak, więc lepiej kupić jakąś "okazję" z Niemiec. Mimo, że jest to 318d bez wodotrysków uważam, że jest to warta zainteresowania oferta.

Pełna FV to chyba najlepsza forma zakupu, aby mieć jasną sytuację w przypadku jakichś niejasności po zakupie auta. Po za tym rozumiem, że wada fabryczna silników dotyczy 100% silników n47 a w tym modelu objawi się dopiero po 180tyś., kiedy inni mają ewentualnie problemy z silnikiem już po kilkudziesięciu tyś.

No Ja tego problemu nie mam bo zawsze sam sobie kupuje auta w niemczech i jesli chodzi o diesla to akurat wybrałem starszą ale pewniejszą konstrukcję silnika, ale że auto nie było ni w ząb kombinowane to sprzedaje je dzisiaj w cenie tego polskiego lifta, wiem, wiem, On sprzeda a Ja nie, no niestety, urok lamp ważniejszy od jakości silnika, BMW doskonale o tym wie dlatego robi piękne auta ale już nie tak sprawdzone technicznie jak kiedyś i akurat nic nowego tutaj nie odkryłem, wie to prawie każdy na tym forum. Zgoda że jednemu silnik rozleci sie po 40tys km a drugiemu przy 440tys km i generalizować nie ma co. Wszyscy piszą że silnik N45 to totalny szmelc i rozlatuje się dwa razy do roku Ja jeżdżę nim 3rok i jest cacy. I bądź tu mądry :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz 320SI o swoim silniku ja miałem dokładnie odwrotnie. Całkiem zadbane 320i (e46 M52TU) i reanimowałem Vanos-a, a "znajomy" ma ogryzka po "agro tuningu", na kierownicy resztki skóry, lata na Magnatecu 10W40 i silnik mruczy jak nowy :duh:.

Z kolei po 320i miałem 318d z silnikiem M47 (z ponoć awaryjną pompą VP 44 i pękającym wałem) i przez ponad 50 tyś przebiegu (do 217tyś) nie zawiodło mnie ani razu. Dlatego też zawsze jestem lekko na przekór obiegowym opinią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

ogladalem dzisiaj auto okazuje sie ze u fusa bylo serwisowane do 160 000 tys teraz chyba czas na kolejny serwis umowilem sie na piatek do serwisu teoretycznie sprzedawca twierdzi ze mial malowany przedni prawy blotnik i zderzak oraz w 2011 wymieniana szybe przednia wszystko na podstawie ubezpieczenia firmy leasingowej. Martwi mnie tylko inna rzecz jak uruchomi sie silnik to galka od biegow drży nie wiem czemu kolo dwumasowe, pasowe cholera wie nie znam sie na dieslach ale w mojej skodzie tak nie ma jak wlaczy sie klime nie ma roznicy w pracy silnika co o tym sadzicie

 

dzieki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam ponownie

 

ogladalem dzisiaj auto okazuje sie ze u fusa bylo serwisowane do 160 000 tys teraz chyba czas na kolejny serwis umowilem sie na piatek do serwisu teoretycznie sprzedawca twierdzi ze mial malowany przedni prawy blotnik i zderzak oraz w 2011 wymieniana szybe przednia wszystko na podstawie ubezpieczenia firmy leasingowej. Martwi mnie tylko inna rzecz jak uruchomi sie silnik to galka od biegow drży nie wiem czemu kolo dwumasowe, pasowe cholera wie nie znam sie na dieslach ale w mojej skodzie tak nie ma jak wlaczy sie klime nie ma roznicy w pracy silnika co o tym sadzicie

 

dzieki za podpowiedzi

raczej klimy dzisiaj właczyc nie mogłes a jesli chodzi o drgania to kilka rzeczy trzeba przejzec ale u Fusa nie powinno byc problemu z diagnoza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.